Rasorblade
Ny medlem
hur lätt är det att få bort de självhäftande fästena om man exempelvis sätter de på olika ställen på hojen? vill ju få massa fula märken efter...
Bara att använda varmluftspistol och sedan t-röd så försvinner det.
hur lätt är det att få bort de självhäftande fästena om man exempelvis sätter de på olika ställen på hojen? vill ju få massa fula märken efter...
Bara att använda varmluftspistol och sedan t-röd så försvinner det.
Sen måste det väl gå att återanvända själva fästet, köpa ny dubbelhäftande tejp? vad bör man köpa för tejp sånna fall? någon som har erfarenhet av detta?
Sen måste det väl gå att återanvända själva fästet, köpa ny dubbelhäftande tejp? vad bör man köpa för tejp sånna fall? någon som har erfarenhet av detta?
Hur fasen redigerar man i filmen så man får slowmotion? har filmat med 60fps. Behövs nåt specialprogram eller går det med ett vanligt redigeringsprogram typ windows movie maker?
Konstaterade precis att 720-läget funkar bättre än 1080, den högre upplösningen verkar vara känsligare för vibrationerna i min twin vilket ger vågor i bilden. Ser lite knepigt ut
Har inte fixat klart den högupplösta ännu, men 720 såg ut såhär. Kan man säga att jag gjort Bulten på minst 5 minuter?
[YOUTUBE-ID]iQ9TnPEJt2s[/YOUTUBE-ID]
Slänger upp min inte alls mc-relaterade film här tänkte jag
Gopron funkade kanon till vattenlekar i alla fall
QUOTE]
Vilken skön sommarfilm! Den gjorde mig på ett bättre humör så här på slutet av nattens arbetspass
I farter över 200 km/h eller efter tre+ dagars körning med kameran på hjälmen börjar det bli jobbigt.Angående montering av kamera på hjälmen, hur mycket störs ni som gjort det av vindfånget det skapar, om något?
...
Åsikter?
Speciellt vid mötet med bilen och 'diket' är väldigt djupt. Toppen av passet var närmare 2700 m.ö.h och hojen tappade mycket effekt pga den tunna luftenäckligt smalt ..
[YOUTUBE-ID]7b8Dz4LKiOo[/YOUTUBE-ID] första klippet, med lång arm
[YOUTUBE-ID]LuaoMt-Fd64&NR[/YOUTUBE-ID] wide 720p med lång arm
[YOUTUBE-ID]GoZR_8RSGVI[/YOUTUBE-ID] wide kort arm
Hur gör ni ?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |