Har du lusläst mina tips på första sidan i tråden?Tjena
fick min GoPro igår, och hann testa 30 minuter idag. Jag skulle vilja ha lite tips för montering av fästen ...
... samt vad man kan göra för att få bra stabilitet med den långa armen.
Tack på förhand,
J
Så här ser en liten bit av Slovenien ut. Tyvärr var det runt 17:30 på kvällen och vi åkte västerut men jag tycker att GoPron löser de varierande ljusförhållandena rätt bra om än inte blixtsnabbt...
[YOUTUBE-ID]s7KnF3G9cxo[/YOUTUBE-ID]
Har du lusläst mina tips på första sidan i tråden?
Kan du tänka dig klisterfäste?
Så kort arm som möjligt gäller!
Visa en bild på hur din hoj ser ut från sidan så kan vi tycka lite
Lite tydligare 1:45 in i detta klipp (också Slovenien) Bergen försvinner i himlen när man inte filmar rakt mot demVilken härlig väg! Tänkte inte alls på att den var seg med att hantera ljusförändringar.
Titta på de GoPro-klipp, och konkurrenternas, som är upptankade till tuben i HD och se vad du tycker men betänk också att YT tar ner kvallen en del vid uppladdning och att bilden kommer att vara ännu bättre hemma på din dator/TV.Robban skrev:är det en GoPro hd 1080 man skall ha?
Har skaffat mig en platslins till skalet för lite skarpare undervattensupplevelse
http://www.youtube.com/watch?v=pxOEDkZsTU4&list
GoPro lämnar ett års worldwide fabriksgaranti, har inte hört om någon svensk kedja som lokalt ger annan garanti.
Vilken av dom var det du köpte? Är detta filmat i r3 läget? Skarpare bild blev det ju helt klart men det är lite synd att man ser skalet runt om :/
med sugkopp till höger om tanklocket. Gillar inget som är centrerat. Slå upp "det gyllene snittet".
Försök få till en sån film under morgondagen om det e möjligt
Gopron har grymt fin bild men jag börjar kolla på Drift hd170 stealth, av den anledningen att man kan koppla in en extern mic o få betydligt bättre ljud.
Edit den har även en skärm så man kan se vad som filmats + att det är lättare att ställa in den.
till gopron kan du också koppla extern mic, och även en lcd-skärm.
Hur kopplar man in extern mik?
på sidan i uttaget.
eller är jag helt felinformerad?
till gopron kan du också koppla extern mic, och även en lcd-skärm.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|