Rasorblade
Ny medlem
Denna är filmad med diverse GoProkameror.
[YOUTUBE-ID]yy1nlES8nJA[/YOUTUBE-ID]
Kan någon snälla göra en breakdown mellan dom olika GoPro modellerna som florerar, en del kostar runt 1000:- medan andra ligger uppåt 4000:- blir ej klok på de stora skillnaderna, dom ser ju fan likadana ut dessutom!
Det finns ju i princip bara 2 olika kameror, GoPro HD och HD Hero 960 (som inte går ända upp till Full HD, högst 1280x960 vilket då blir "gamla vanliga" 4:3). Sen klarar den inte 60 FPS i 720p vilket fullstora HD:n gör.
Sen har du ju i princip bara olika paket med fästen för ditt användningsområde.
Nån som kan tipsa om nåt smidigt, lättanvänt (gratis) program att klippa i?
Senast jag gjorde film i gymnasiet använde jag Windows Moviemaker, finns det kvar?
Vart hittar jag tråden för GOPRO, där dom gör så att ljudupptagningen blir bättre! De använder sig av en disktrasa har jag för mig... Sökte men hitta inte..
Fick hem min GoPro idag som jag köpte billigt hos Touringbutiken, blev lite förvånad över att det:
Lite...1050:- men kommer iaf reklamera den
Fick hem min GoPro idag som jag köpte billigt hos Touringbutiken, blev lite förvånad över att det:
1. var ett demoex.
2. inte hade ngn manual.
3. Hade uttag för två små batterier..??
Vad fick jag för skitkamera??
Står GoPro Hero på framsidan.
Vet inte ens om det är 960 modellen eller ej, på deras hemsida stod bara "hjälmkamera"
Denna är filmad med diverse GoProkameror.
Blev ju bra det där.
Spelar ni in i 720p eller 1080p?
Jag provade min GoPro för första gången igår (med 720p) och jag höll "normalt" avstånd till hojen framför men det resulterar ju bara i att han ser ut som en prick på videon...
Det får man leva med tyvärr. Man måste ligga väldigt nära för att få bra film men det kan vara farligt ibland. Montera kameran på ena sidan av hojen då kan du med fördel ligga en aning på motsatt sida av den du filmar, väldigt nära, men med utrymme för att manövrera om han gör något oväntat.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|