Tegheim
Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Filmerna är hårt komprimerade i kameran.
Du menar att dom är väldigt lite komprimerade va? Typ som RAW i en vanlig systemkamera
Ska kika på det!
Filmerna är hårt komprimerade i kameran.
Nej, de är hårt komprimerade. När du packar upp klippen till .avi eller nåt så blir de gigantiska men redigeringsbara. Funkar inte instruktionerna i första inlägget för dig Tegheim? Vad krånglar isf?Du menar att dom är väldigt lite komprimerade va? Typ som RAW i en vanlig systemkamera
Ska kika på det!
Du menar att dom är väldigt lite komprimerade va? Typ som RAW i en vanlig systemkamera
Ska kika på det!
Du som har testat lite... kan inte du berätta dina erfarenheter? Vilket Quicktime du använde, hur många fps du hade i filmen osv.
Inspirerad av din film Timelapsade jag besiktningsmecket idag (montering av bakskärm, fotpinne, bromsljuskontakt och orginalljuddämpare) Jag satte GoPron på P5, 1 bild / 5 sek och renderade till 15 fps med Ett gratisprogram som heter PhotoLapse3
edit: Filmen går inte att spela upp, Sannolikt nåt codec-problem
Körde QT Pro, då funkade det. Vilken affe-speedad mekaniker jag är i filmen Allt fixat på 30 sekunder.
P5 och film med 15 fps blev så här. Väldigt nedskalat i kvalle
Mellanröret satt ordentligt fast. Tog en stunds juckande att få loss
Har meckat ihop en film i helgen. Dum som jag är startade jag projektet med fel inställningar så jag fick exportera det och dra ut bilden för att passa skärmen. Sen har jag ändrat ljus och kontrast i ett försök att inte få det att se ut som en mulen dag i Murmansk.
Skysst åkning, blev riktigt sugen på sporthoj igen. Vad heter låten i början?
Inte en hoj men den kan wheela
Haha vad sa tjejen? " Filmar du nu din jävel så ska du få stryyyk?"
Kan någon snälla göra en breakdown mellan dom olika GoPro modellerna som florerar, en del kostar runt 1000:- medan andra ligger uppåt 4000:- blir ej klok på de stora skillnaderna, dom ser ju fan likadana ut dessutom!
Tack Storfot!
Jag vill tacka min kompis för tipset i helgen, & ansvarig på Touringbutiken som satt ut deras GoPro 960 för 1095:-
Dom justerade priset imorse...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |