Så det kan bli!
Ett tips:
http://www.biltema.se/sv/Bat/Rep/Tagvirke/Persiennlina-251504/
Knyt fast kameran i valfri del på motorcykeln/dig. 200 meter lina räcker länge. Jag använder fortfarande de första 50 cm...
Så det kan bli!
Ett tips:
http://www.biltema.se/sv/Bat/Rep/Tagvirke/Persiennlina-251504/
Knyt fast kameran i valfri del på motorcykeln/dig. 200 meter lina räcker länge. Jag använder fortfarande de första 50 cm...
Yes jag har redan sån lina hemma men använde inte det vid detta tillfället
Jag har precis köpt en polares Hero2. Men när jag går in i inställningar och ska ändra kvalité/upplösning på inspelningen så finns 1080/30, 1080/25, 1080/24, 960/48, 720/60 att välja på. Men jag har sett att det ska finns fler alternativ, exempelvis 120fps osv, dock med sämre upplösning såklart. Kollar på youtube och ser när andra ändrar inställningar och kan välja på fler upplösningar, men på min finns bara dessa.. eller är jag helt dum i skallen och har missat något?
Köpte en Gopro hero 3 silver (2500:- på elgiganten) och var tvungen ut och testa den. 1080p 30fps.
Blev helt ok tycker jag, dock måste man välja 1080p på youtube för att det ska visas kanske går att få sa att det visas i 1080p automatiskt?
WVGA-120 ska det stå iaf. Det kanske låstes upp med ny firmware? Har du kollat att du har senaste?
Den är uppdaterad enligt GoPro studio eller vad det heter. Så vet inte vad det är för tok.
Här verkar du ha svaret:
http://goprouser.freeforums.org/unable-to-select-wvga-120-video-mode-t12480.html
Deaktivera Pro-Tune.
Köpte en Gopro hero 3 silver (2500:- på elgiganten) och var tvungen ut och testa den. 1080p 30fps.
Blev helt ok tycker jag, dock måste man välja 1080p på youtube för att det ska visas kanske går att få sa att det visas i 1080p automatiskt?
Du filmar ju ned i marken (vet att du bara testar)
Vet inte exakt vad du menar men misstänker att Youtube inte hunnit konvertera om din 1080p till alternativa upplösningar. Som du märker är det sjukt mycket sämre kvalité på tuben, testa spela upp ett orginalklipp på tv:n.
Jo om man ser klippet på youtubes sida så kan man välja upplösning där vid "kugghjulet" men jag undrar om man kan göra så att klippet automatiskt visas i 1080p. Ja vinkeln var inte så bra som sagt, ska köra på bana till helgen och då ska jag prova lite olika vinklar.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |