Freddelito
Sporthojsnörd
Man kan koppla in en extern mick bakpå kameran via hd hero kontakten, men det kräver såklart lite hemma-mek (ipod-kontakt och stadiga händer för lödning )
Går det att ha huset på med den kontakten i, eller måste man modda bakstycket?Man kan koppla in en extern mick bakpå kameran via hd hero kontakten, men det kräver såklart lite hemma-mek (ipod-kontakt och stadiga händer för lödning )
Ja, du är felinformerad.
Går det att ha huset på med den kontakten i, eller måste man modda bakstycket?
Andra klippet man klipper ihop.
Funkar kameravinkeln som nästan är den enda vinkeln i filmen? (på tanken dvs.). Åsikter om vinkeln uppskattas.
Det enda material med mig körandes för i år innan jag bröt foten.
Inga wiiiliiiiiiez eller så... det kommer
http://www.youtube.com/watch?v=75kyjydlfO8
Riktigt snyggt, redigeringen, musiken och där kameran sitter..allt är perfekt.
Premiere Pro CS5 hänger sig om jag försöker spela upp ett klipp. Jag hör ljudet i 3 sekunder sen blir allt grått och jag får ett meddelande att det slutat fungera. Provat massvis med gånger, startat om datorn osv. Vad göra??
En till film från flygfältet i söderhamn. Den här gången med rätt inställningar från början, bättre väder, andra vinklar och en piruett.
skönt klippt.
hur gick de med kroppen!?
Hur fungerar det för att köra på flygfältet?!
Bokas de någonstans?
Hahaha, perfekt låtvalEn till film från flygfältet i söderhamn. Den här gången med rätt inställningar från början, bättre väder, andra vinklar och en piruett.
Nån sa att videon inte syntes pga upphovsrättstjafs (musiken) men för mig funkar den. Nån som inte ser den?
Hahaha, perfekt låtval
"Shiiiit jag klarar inte kurvan. Jag kommer utanför asfalten. fuuuuck" typ?
Tipsa om att hänga av överkroppen mer (mycket mer), framförallt i en sån situation när man vill svänga snävare men inte lägga ner hojen mer, och inte släppa gasen (men det gjorde han nog inte heller lät det som)
...Han lär sig så jäkla fort så han ska inte ha nå tips för då blir jag ifrånåkt snart.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|