Har en S2a som ligger å skräpar nu. Svart, olåst, kvitto, garanti och alla pryttlar som medföljer vid nyköp. Displayfilm på och en extra.
Fint skick.
Kan bytas mot två lusentappar
Ni som har haft S2 ett tag...vilka appar är "livsviktiga"? Tycker temat är lite tråkigt och så finns det säkert en hel drös med appar som underlättar vardagen?
Hur fungerar era S2´or med bluetooth headset?
Införskaffat Scala Rider G9, med S2´an blir ljudet hos den man pratar med väldigt lågt. G9´an har då en massa funktioner för att ljudupplevelsen ska bli bra men här är det något som inte lirar, den kan sänka volymen i högtalarna/micen som sitter i hjälmen men den gör det för länge eller nåt åt det hållet.
Har nu testat att växla med en Iphone 4S istället, då fungerar det mycket bättre. Volymen har varit på max på båda teleonerna och G9 enheterna. Har testat att ringa upp "lös" mobiltelefon och mobiltelefon kopplat till en annan G9 enhet, ljudet blir lågt i båda fallen hos mottagaren.
Med Iphonen som det fungerar bättre med kan det bli så att första ordet man säger i en mening är tystare men sedan höjs volymen till det man ställt in.
Med S2´an är ljudet antingen lägre i 3-5 sekunder, eller konstant lägre.
Har 2.3.5 på S2´an och inte sugen på att uppdatera förän folk säger att det fungerar med den/de nya uppdateringarna, nuvarande senaste verkar ju vara en katastrof. Min lur är problemfri i övrigt enligt mig, även ljudet med telefonen "löst".
Är detta något känt problem för S2´an med bluetooth headset?
Är det bara jag som tappar mitt mobila nätverk hela tiden? Känns som jag måste starta om det eller sätta mobilen i flygplansläge och sen vanligt igen för att det ska fungera igen.
Antagligen strul med tele2 men då det alltid är 40min kötid till deras kundtjänst kollar jag här
Hade också det problemet men det löstes när ICS kom.
Tja.
Den nya romen? Har hört att en del har buggar med det? Pallar inte att mobilen blir mongo om jag uppgraderar....
Men det är alltså värt d?
Tja.
Den nya romen? Har hört att en del har buggar med det? Pallar inte att mobilen blir mongo om jag uppgraderar....
Men det är alltså värt d?
Vilken ROM kör ni med ICS?
Är det bara jag som tappar mitt mobila nätverk hela tiden? Känns som jag måste starta om det eller sätta mobilen i flygplansläge och sen vanligt igen för att det ska fungera igen.
Antagligen strul med tele2 men då det alltid är 40min kötid till deras kundtjänst kollar jag här
Vilken ROM kör ni med ICS?
Låter som att det är vox som spökar. Kolla inställningarna i din g9a.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
För mig låter det som att problemet ligger i Scala'n, den har någon VOX med automatisk nivåreglering eller nåt.
Prova med ett annat blåtandsheadset.
Prova det här, ska hjälpa en del: http://www.sporthoj.com/forum/showt...ng-Galaxy-S2&p=5485930&viewfull=1#post5485930
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|