David
Ny medlem
Skaffat mig en s2 idag, kan man få in "normalt" tangentbord? alltså som på en vanlig knappmobil..
hittade detta själv nånstans
haha blir nog intressant det här..
HTC _IME mod. Finns på market.
Skaffat mig en s2 idag, kan man få in "normalt" tangentbord? alltså som på en vanlig knappmobil..
Jag har lite svårt att fatta vissa saker med den här luren. Just nu är det galleriet som sätter myror i skallen på mig. Klickar jag där kommer det upp flera mappar med bilder som jag tagit. De flesta bilderna och filmerna verkar dock hamna i samma mapp (?).
Några mappar har jag lyckats namnge, men vettefan hur.
Vill föra över bilderna till min mac. Provade först med Kies Air. Då får man bara upp typ 20 bilder i taget = jobbigt.
Pluggade in luren i macen direkt med USB-kabel. Inget händer.
Jag vill alltså FLYTTA bilderna från telefonen till datorn. För 10 år sedan var jag hyfsat tekniskt bevandrad, men nu har fan tekniken sprungit ifrån mig. Börjar förstår hur farsan kände det när jag lärde honom programmera videon...
Nån som kan hjälpa mig?
Settings>wireless&network>USB utilites. Tryck sedan på knappen connect to Pc.
Vilken browser ska man använda? Har testat firefox men gillar den inte.
Hur kan man lura internätet att tro att man surfar från en dator så man slipper bli reroutad till mobilverisionen av olika sidor?
Det enda som gäller är dolphin. svinbra. tabbar och rubbet. glöm olika fönster. dessutom är gesturefunktionen helt underbar.
Hur kan man lura internätet att tro att man surfar från en dator så man slipper bli reroutad till mobilverisionen av olika sidor?
Hjälp!
När jag ansluter min mobil mot bilens bluetooth system så börjar mobilen automatiskt spela upp låtar via mediaspelaren i mobilen.
Hur stänger jag av detta???
Och som juha ovan frågar, kan man få bort sms från "samtals"-loggen??
Har nu kört med Galaxy S2 i en vecka, men det finns några saker som bekymrar mig. Jag gick från en Iphone ska tilläggas.
Här kommer några problem som jag kommer på spontant.
- Varför är ikonen "kontakter" och "telefon" egentligen helt identiska och inte kan flyttas?
- Varför ser jag sms-loggar i telefondelen? Jag vill ju kunna ändra så att jag ser missade, uppringda och svarade samtal i den loggen, så som det har varit de senaste 20 åren i mobilbranschen.
- Jag kommer inte åt en jobbsida via luren. Jag får felmeddelande "Du har inte behörighet att visa den här sidan" innan jag ens får möjligheten att knappa in ett lösenord och användarnamn.
- Hur kan jag ställa in olika volymer på ex spotify beroende på om jag kör med hörlurar eller ej?
- Hur ändrar jag så att skärmen inte dimmas ned efter typ fyra sekunder? Den släcks inte helt utan bara dimmas ned. Displayinställningen är inställd på "Skärmtimeout 15 sek".
Fattar inte vad ni snackar om. SMS i samtalsloggen? Int ei min lur iaf...
Klickar jag på telefon eller kontakter så ser de likadana ut "inuti", medan ikonerna är så klart olika. I fältet "loggar" kan jag ändra "vy" som samsung kallar det och välja vad den ska visa.
Missade samtal, mottagna samtal, uppringda samtal, skickade sms, mottagna sms osv. Av de alternativen kan jag bara välja en av de eller samtliga.
Alltså kan jag se enbart ex uppringda nummer, eller allt skit som har kommit, lämnat och missat telefonen... Så. Sjukt. Störande.
Att skärmen slocknade så fort lyckades jag ändra genom att ändra skärmtimeouten till 30 sek.
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari