Har skickat det till dig nu med min falska e-mailDu har inte lust att sända mig på min mail ett sånt kvitto du sände till han ? om du har lust kan du maila mig på hoff_tuned@hotmail.com
Har skickat det till dig nu med min falska e-mailDu har inte lust att sända mig på min mail ett sånt kvitto du sände till han ? om du har lust kan du maila mig på hoff_tuned@hotmail.com
Själv gör jag alltid 2 saker när jag läser annonser på blocket.
1, Står namn+mobilnr med? Eller står säljaren som ex "Gixxer" istället för Pelle, då hoppar jag över annonsen.
2, Kör mobilnumret på hitta.se. Finns det inte med där eller på eniro så ser jag det som att man försöker dölja nåt.
Är jag riktigt intresserad så skickar jag ett mail och ber om ett riktigt mobnr.
Har man ex en Gixxer till salu så borde man väl ha ett registrerat telefonnummer iallafall.
Klart att det alltid finns undantag till regler men varför handla av en till synes oseriös jävel när det finna hundratals seriösa säljare?
Det KAN ju va därför som vissa aldrig får sina saker sålda...
Nja, postväxlar kan man ju överlåta med en signatur på baksidan, dvs inte säkrare än en trave sedlar egentligen.
Senast jag sålde hoj så ringde köparen sin tjej/sambo och bad henne föra över pengarna på nätet, jag hade ingen dator så vi förde över pengarna till min polare som satt och kollade att dom dök upp. När pengarna var framme så skrev vi alla papper och alla var nöjda och glada
Nu va han inte nöjd. hehe
Har tänkt på en sak angående paypal, när någon sänder en pengar men man måste göra nått annars släpes inte pengarna in p åsitt egna konto får man bara mail från paypal då? eller borde det komma tex väntande eller nått på paypal sida ?
Hej, Tack för ditt budskap med pengarna gram kvitto ... Du är för skickar Paul David i Förenade kungariket via Western Union överföring ... Varför gjorde du skickade pengarna MED PENGAR GRAM ..... MIN SKEPPSKLARERARE emot betalning via Western Union Money Transfer OKAY
Hello,
Thanks for your message with the money gram receipt...You are too send the Paul David in United KINGDOM Via WESTERN UNION TRANSFER...WHY DID YOU SENT THE MONEY WITH MONEY GRAM.....MY SHIPPING AGENT ACCEPT PAYMENT VIA WESTERN UNION MONEY TRANSFER
OKAY
Du skämtar på 2:an eller? Finns ett par miljoner med kontantkorts telefon där det såklart ej står några uppgifter på? Att det skulle va en anledning att bli avskräckt var det löjligaste jag hört. Du måste ju ändå åka o kolla på skiten innan du köper så vad är problemet. Men visst..känner du för att missa en schysst hoj för att personen vägrar skaffa ett nytt mobilabbonemang så han kan ringa dig så är det upp till dig
Är det det som kallas för social utveckling?För 20 år sedan dök iaf babbarna upp på plats, provkörde och försvann med hojen, nu fintar dem pengar direkt från pojkrummet.
Så detta är mer en alert till alla er som säljer hojjarna, passa på med denna!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|