såja,
Ville bara testa ditt så våldsamt populära konceptet "jag läste lite mellan raderna och la till lite eget" haha
Vad kortväxta anti-rasisterna är!
Hm, intressant! Vart någonstans finns ditt påstående att ta del av mer än här på SH?
Har bott i Oslo tidigare och även där är detta ett problem. När jag flyttade dit så gav jag tiggarna mynt men efter att ha pratat med flera Oslobor och även sett hur dessa blir runtkörda i nyare bilar till olika "stationer" så slutade jag med det. De är organiserade ligor som utnyttjar sig av rumäner som blir lovade "jobb" i Sverige och Norge och sen blir satta i tiggeri och betalar sen en summa till "arbetsgivaren".
Har bott i Oslo tidigare och även där är detta ett problem. När jag flyttade dit så gav jag tiggarna mynt men efter att ha pratat med flera Oslobor och även sett hur dessa blir runtkörda i nyare bilar till olika "stationer" så slutade jag med det. De är organiserade ligor som utnyttjar sig av rumäner som blir lovade "jobb" i Sverige och Norge och sen blir satta i tiggeri och betalar sen en summa till "arbetsgivaren".
De är en genial form av trafficking som naiva skandinaver köper med hull och hår eftersom vi tror att vi gör en god gärning. Men skänker man pengar till dessa betyder de att fler blir "anställda" och den typen av människohandel blir lönsam!
I morgon 14.30 ska det bli ett nöje att vända överstegrisen Björn Söder (SD) ryggen
Idag stod vi hundratalet medborgare enade med ryggarna mot Björn Söder i över 30 minuter. När han var färdig med sitt tal bua vi ut han och SD:s rasistiska politik. Allt gick lugnt och städat till
View attachment 406105
Idag stod vi hundratalet medborgare enade med ryggarna mot Björn Söder i över 30 minuter. När han var färdig med sitt tal bua vi ut han och SD:s rasistiska politik. Allt gick lugnt och städat till
View attachment 406105
LÄN: Västra Götalands län
KOMMUN: Borås
VALDISTRIKT: Borås 55 Regementet-Funningen
SD: 7.50
M: 23.24
C: 1.65
FP: 7.78
KD: 5.31
S: 35.59
V: 10.52
MP: 6.59
Eller så tycker man att saken är så viktig att man tar ledigt från det jobb man har?
Eller så tycker man att saken är så viktig att man tar ledigt från det jobb man har?
Edit:
2010
10-12% 2014?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|