BlöjRäsern
Gränsfall
Vilken sak? Göra eventuella åhörare rädda? Hindra demokratin?
fferkofta
Vilken sak? Göra eventuella åhörare rädda? Hindra demokratin?
fferkofta
Svårt att svara på frågan förstås.
Du grät gissningsvis inga floder efter händelserna i Kärrtorp?
Leif GW Persson:
"Jimmie Åkesson snackar bara skit"
Onekligen stor komik då Åkesson faller fritt inför öppen ridå när han tar ord som "antidemokrater" om andra i sin mun
Knivhuggningen av nazist?
Dags för blöjbyte igen.
Precis. Att en idiot knivhögg en annan idiot var det stora i händelsen. Självklart är det killen med skärsår som vi sympatiserar med.
Så länge det inte är brottsligt att va idiot så r det sannolikt brottsoffret som bör uppmärksammas, i en rättsstat.
Det är rätt. Emellertid så förstår du säkert att jag menar att det var ju inte guds renaste ängel som som blev brottsoffer, därav mina något dämpade sympatier.
Nej. jag anser bara att det är att tala för döva öron.
Till viss del har du rätt, det är ju en störning på den helgade demokratiska ordningen. Att SD-åhörarna känner obehag av några spinkiga kycklingknyckare tror jag däremot inte på.
Och det är inte extra synd om SD. Du grät gissningsvis inga floder efter händelserna i Kärrtorp?
Tycka vad man vill om honom, men när är han antidemokratisk?
Du drar alltså paralleler mellan de här händelserna? Sjukt, men det bevisar också hur en hatfylld vänsterhjärna fungerar.
Var där inte en rätt fredlig, demonstration mot rasism som fick en störande skara motdemonstranter mot sig?
Inte haltar jämförelsen.
Och min hjärna är inte hatfylld, tvärtom. Skulle den vara det skulle jag väl också vara ute och skära i guds änglar och demokratins försvarare? Eller möjligen i deras antagonister?
Det är rätt. Emellertid så förstår du säkert att jag menar att det var ju inte guds renaste ängel som som blev brottsoffer, därav mina något dämpade sympatier.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|