Du verkar ju inte vilja se eller så är du helt okunnig, jag tror inte det är det senare.
Muslimer kräver speciell mat i det offentliga, det är inte samma sak som att de bakar falafel hemma eller att kineser kokar ris.
Vidare kräver de egna regler på såväl badhus som på tandläkarutbildning. Det var det senare jag primärt syftade på.
De muslimska skolorna är rasistiska, sexistiska, antisemitiska och diskriminerande institutioner.
Deras moskéer, de mest moderata, bjuder in antisemiter på löpande band. Se även reportage om deras muftis äktenskapsråd.
Deras påstått moderata krafter är extremister, Mohammed-sossen, Kaplan och Abdirisiak t.ex. Deras åsikter hade förstås inte accepterats om de inte var muslimer.
DO missbruket, vägra ta i hand - få skadestånd. Horribelt.
Hyckleriet med att vissa inte kan betala ränta, stöld från otrogna går dock bra.
Deras normala företrädare kan vara släkt med terrorister utan att det anses onormalt. Hur kan ingen etablerad journalist plockat upp Benouda's svärson? Skandal.
Listan kan göras hur lång som helst, man får själv välja om man vill ta till sig eller inte. Antingen kan/vill man se helhet eller inte.
Det här är så mycket jag mäktar med att lista just nu från ett hotellrum i Florida, fick dock riktigt bra inspiration av Rush Limbaugh i bilen.
Jag bistår att en del av punkterna ovan inte nödvändigtvis är islamisering, men likväl tecken på problemen kring islam, som förstås inte bara är att många av dem är kravmaskiner och islamiserar Sverige.