SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
abethebabe. Babbe kör ju SD toppen med redan och det faller mig inte i smaken att ta efter nått så dumt.

Satan va gillaknappen sitter nära svara med citat-knappen, du kan bortse från min feltryckning:crash så, trolla vidare med dig nu:tummenupp

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Så du är en av dem som gått på SD-koftan Jimmies förljugna historiebeskrivning om sin barndom. Verkligheten bakom SD-koftan Jimmies tal är att SD har en alldeles för tunn finansiell/ekonomisk politik. Allt kan inte som de påstår finansieras av de sk "besparingar" de antar att de kan göra på invandringen. Som väntat av SD en högst förljugen och verklighetsfrämmande politik. Hög tid att vakna nu Babe :lol

Ja en del av reinfeldts sk sovande folk håller på att vakna upp, det är helt korrekt, vilken tid har du ställt din klocka på ringning? Tippar på att du inte har ngn väckningsfunktion så fortsätt att sova, reinis hälsar att han gillar att se #space nana, du är ju en av huvudrollsinnehavare i boken, vilken ära det måste vara va:tummenupp

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Så du är en av dem som gått på SD-koftan Jimmies förljugna historiebeskrivning om sin barndom. Verkligheten bakom SD-koftan Jimmies tal är att SD har en alldeles för tunn finansiell/ekonomisk politik. Allt kan inte som de påstår finansieras av de sk "besparingar" de antar att de kan göra på invandringen. Som väntat av SD en högst förljugen och verklighetsfrämmande politik. Hög tid att vakna nu Babe :lol
Menar du att det finns andra politiker som talar sanning?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Vet inte om de som stöder totalitarism skall uttala sig om någonting alls faktiskt, lite som när Rosanna Dinamarca inte är tacksam för den yttrandefrihet vi erbjudit henne, utan istället klankar ner på folk som har "fel" åsikter. Som om några avvikande åsikter över huvud taget tillåts i vänsterns idealsamhälle.

Hur hade du det med yttrandefriheten i DDR och CCCP som du försvarat i så många år? Bra LR?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Vet inte om de som stöder totalitarism skall uttala sig om någonting alls faktiskt, lite som när Rosanna Dinamarca inte är tacksam för den yttrandefrihet vi erbjudit henne, utan istället klankar ner på folk som har "fel" åsikter. Som om några avvikande åsikter över huvud taget tillåts i vänsterns idealsamhälle.

Hur hade du det med yttrandefriheten i DDR och CCCP som du försvarat i så många år? Bra LR?
Återigen tillskriver du mej åsikter jag inte står för.
Vill du diskutera seriöst föreslår jag att du gör ett seriöst försök.

Vore det inte lite dumt om båda "sidor" (du och jag i detta fall) enbart sitter och kallar varandra kommunist/nazist? Speciellt om ingen av oss identifierar sej med endera?

Inte så produktivt eller utvecklande tycker jag. Därmed vill jag också som den goda människa jag är, föregå med gott exempel och inte kalla dej för ditten och datten som du förmodligen inte identifierar dej med.
Skulle uppskatta om du kunde uppbåda samma respekt.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Återigen tillskriver du mej åsikter jag inte står för.
Vill du diskutera seriöst föreslår jag att du gör ett seriöst försök.

Vore det inte lite dumt om båda "sidor" (du och jag i detta fall) enbart sitter och kallar varandra kommunist/nazist? Speciellt om ingen av oss identifierar sej med endera?

Inte så produktivt eller utvecklande tycker jag. Därmed vill jag också som den goda människa jag är, föregå med gott exempel och inte kalla dej för ditten och datten som du förmodligen inte identifierar dej med.
Skulle uppskatta om du kunde uppbåda samma respekt.
Nja.

Är du eller har varit sympatisör med VPK eller inte? VPK har under merparten av sin existens stöttat diktaturer, som du säkert vet.

Om inte så ber jag om ursäkt, i annat fall tycker jag alla som stödjer anti-demokratiska grupperingar diskvalificerar sig från politisk diskussion. Vill du slåss så får du dock gärna vara med. :gnissla

För övrigt har jag sett hur du de senaste dagarna drivit tesen att SD-väljare är mindre intelligenta, så jag vet inte om du befinner dig i ett glashus månne? :va

Sedan har du ju också skrivit kränkande om utvecklingsstörda, vilket naturligtvis inte heller underlättar om man sedan vill leka vuxen. Vad var det nu igen du tyckte om den lite egna killen som ville hänga runt MC-folk på Sveavägen? "Jävla mongo" är en fras jag minns, har jag rätt?

Diversion

Medlem
Gick med
14 Sep 2013
Hoj
XJ600S -99
"Vår grundidé, som vi inte kommer vika ifrån, är att granska Sverigedemokraterna och inget annat parti eller ideologi. Forum för granskning av övriga riksdagspartier finns redan."

Eh, var?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
"Vår grundidé, som vi inte kommer vika ifrån, är att granska Sverigedemokraterna och inget annat parti eller ideologi. Forum för granskning av övriga riksdagspartier finns redan."

Eh, var?

Varför inte starta www.intekommunistmen.se där du publicerar alla knaserier och dårskaper S, V & MP hittar på och det som deras förtroendevalda faktiskt själva kläcker ur sig?

Diversion

Medlem
Gick med
14 Sep 2013
Hoj
XJ600S -99
Min poäng var väl att det de säger rimmar illa med verkligheten. Hälften av journalisterna är ju kulturmarxister och valarbetare åt v och mp (inte S i lika hög grad dock) så någon hårdare granskning utsätts de inte för.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Winberg.jpg

1994 röstade SD:flöjten Kristina Winberg ja till EU. Hennes djuplodande motivering är idag att:

- Det enda jag tänkte på var öppna gränser och att man fick köpa sju flak öl. :lol

Last edited:

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
View attachment 412532

1994 röstade SD:flöjten Kristina Winberg ja till EU. Hennes djuplodande motivering är idag att:

- Det enda jag tänkte på var öppna gränser och att man fick köpa sju flak öl. :lol

2014 röstade SH:pajasen #space ja till 7-klöverns politik. Hans djuplodande motivering är idag att:

- Det enda jag tänkte på var öppna gränser så alla mina kusiner kan flytta hit.:lol

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Han kan få ta en enkelbiljett valfritt ställe långt bort,pssst ta gärna dina polare i Svp. Fast frågan är om det finns nått mer ryggradslöst än en SD politiker. Möjligen en centerpartist då :lol
linusb1.jpg

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar