Återigen tillskriver du mej åsikter jag inte står för.
Vill du diskutera seriöst föreslår jag att du gör ett seriöst försök.
Vore det inte lite dumt om båda "sidor" (du och jag i detta fall) enbart sitter och kallar varandra kommunist/nazist? Speciellt om ingen av oss identifierar sej med endera?
Inte så produktivt eller utvecklande tycker jag. Därmed vill jag också som den goda människa jag är, föregå med gott exempel och inte kalla dej för ditten och datten som du förmodligen inte identifierar dej med.
Skulle uppskatta om du kunde uppbåda samma respekt.
Nja.
Är du eller har varit sympatisör med VPK eller inte? VPK har under merparten av sin existens stöttat diktaturer, som du säkert vet.
Om inte så ber jag om ursäkt, i annat fall tycker jag alla som stödjer anti-demokratiska grupperingar diskvalificerar sig från politisk diskussion. Vill du slåss så får du dock gärna vara med.
För övrigt har jag sett hur du de senaste dagarna drivit tesen att SD-väljare är mindre intelligenta, så jag vet inte om du befinner dig i ett glashus månne?
Sedan har du ju också skrivit kränkande om utvecklingsstörda, vilket naturligtvis inte heller underlättar om man sedan vill leka vuxen. Vad var det nu igen du tyckte om den lite egna killen som ville hänga runt MC-folk på Sveavägen? "Jävla mongo" är en fras jag minns, har jag rätt?