SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Han kan få ta en enkelbiljett valfritt ställe långt bort,pssst ta gärna dina polare i Svp. Fast frågan är om det finns nått mer ryggradslöst än en SD politiker. Möjligen en centerpartist då :lol
View attachment 412709

Jo såna där centerpartister ska man akta sig för. Syltryggar hela bunten!:mad:

Apropå något trevligare, ta och gör en insats för världsfreden #space och rösta fram min turbinmotorcykel till en finalplats i Boca Bearings uppfinnartävling. Du får en kram som tack ifall vi råks någon gång! :)

http://www.bocabearings.com/innovation-contest/ContestantDetails.aspx?ProjectID=137

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fler och fler ansluter sig till SD i alla fall.

Bye bye borgerligheten som svek alla borgerliga ideal. :hej

Gunilla Gomér rewlz! Bra intressen också.

delete gunilla.JPG

KD-politikern Gunilla Gomér lämnar Kristdemokraterna och blir medlem i Sverigedemokraterna. I en debattartikel i Nyheter 24 förklarar hon att ”varken jag eller KD uppskattar varandra längre, vi har vuxit ifrån varandra”.

http://www.svt.se/nyheter/sverige/omtalad-kd-politiker-gar-till-sd

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Fler och fler ansluter sig till SD i alla fall.

Bye bye borgerligheten som svek alla borgerliga ideal. :hej

Gunilla Gomér rewlz! Bra intressen också.

View attachment 413294

KD-politikern Gunilla Gomér lämnar Kristdemokraterna och blir medlem i Sverigedemokraterna. I en debattartikel i Nyheter 24 förklarar hon att ”varken jag eller KD uppskattar varandra längre, vi har vuxit ifrån varandra”.

http://www.svt.se/nyheter/sverige/omtalad-kd-politiker-gar-till-sd

Hon är säkert heller inte blyg att blanda in gener i politiken då det gäller människovärde. Lite läskigt kan tyckas då SD och SD-svansen bl.a. består av gamla rasister och nassar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hon är säkert heller inte blyg att blanda in gener i politiken då det gäller människovärde. Lite läskigt kan tyckas då SD och SD-svansen bl.a. består av gamla rasister och nassar.
Som vanligt ett totalt osammanhängande inlägg som inte alls anknyter till ämnet.

Du kan sluta kalla mig SD-svans, nasse och rasse tack. Det kan förvirra läsare, eftersom det inte är sant. Du får hemskt gärna bemöta mina åsikter, om du orkar ta reda på vilka de är.

Tror du inte det blir trevligare på det sättet?

:)

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Som vanligt ett totalt osammanhängande inlägg som inte alls anknyter till ämnet.

Du kan sluta kalla mig SD-svans, nasse och rasse tack. Det kan förvirra läsare, eftersom det inte är sant. Du får hemskt gärna bemöta mina åsikter, om du orkar ta reda på vilka de är.

Tror du inte det blir trevligare på det sättet?

:)
Fast SD lyfts upp av gamla rasister och nassar som tex Mikael Valtersson :va

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172

För dig är en människa endast formad av sin kultur, naturen har inte gjort någon som helst påverkan under tusentals år. Den enda skillnaden som finns är olika hudfärger och hårtyper. Några andra skillnader kan inte finnas, men om det gör det ska dessa åsikter förtryckas och brännmärkas. Den kulturmarxistiska doktrinen har format dina åsikter väl!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Fast SD lyfts upp av gamla rasister och nassar som tex Mikael Valtersson :va

Jag vet inte om de fått sparken är de som lyfter upp partiet, tycker du det är en rimlig slutsats? Som att påstå att Socialdemokraterna vilar på Omar Mustafa ungefär.

Oavsett så besvarade du faktiskt ett inlägg om Gunilla Gomér, inte om Mikael Valtersson.

Kul att du lugnat ned dig förresten.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
För dig är en människa endast formad av sin kultur, naturen har inte gjort någon som helst påverkan under tusentals år. Den enda skillnaden som finns är olika hudfärger och hårtyper. Några andra skillnader kan inte finnas, men om det gör det ska dessa åsikter förtryckas och brännmärkas. Den kulturmarxistiska doktrinen har format dina åsikter väl!
Jag förstår att Du i SD svansen går i gång på att SD sedan länge har handlat om rasbiologiska tankar och rasistiska konspirationsteorier. Självklart hävdar SD politikerna/svansen trotts alla "rasistskandaler" inom SD ihärdigt att de inte är ett rasistiskt parti :lol

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag förstår att Du i SD svansen går i gång på att SD sedan länge har handlat om rasbiologiska tankar och rasistiska konspirationsteorier. Självklart hävdar SD politikerna/svansen trotts alla "rasistskandaler" inom SD ihärdigt att de inte är ett rasistiskt parti :lol

Man måste fråga sig vad du gör på eftermiddagarna som får dig så ur balans?

Jag gissar på att det är brukare på ett hem för gamla etyliker och narkomaner.

Ligger jag hyfsat rätt till?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Apropå SD och deras fenomenala tillväxt, om Alliansen respektive Socialdemokraterna inte uppmuntrade att spelat upprörda miljöpartister ställde kritiska frågor på halvbra sändningstid i public service till allehanda byråkrater om totalt sinnessjuka företeelser så kanske SD's alldeles oerhörda succé får sig en törn.

"Hotar att lämna Strömsund" :rofl

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/jamtlandsnytt/kvotflyktingar-vill-lamna-stromsund

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Apropå SD och deras fenomenala tillväxt, om Alliansen respektive Socialdemokraterna inte uppmuntrade att spelat upprörda miljöpartister ställde kritiska frågor på halvbra sändningstid i public service till allehanda byråkrater om totalt sinnessjuka företeelser så kanske SD's alldeles oerhörda succé får sig en törn.

"Hotar att lämna Strömsund" :rofl

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/jamtlandsnytt/kvotflyktingar-vill-lamna-stromsund

Hybrisen i din lyteskomik om familjen och den svårt sjuke fadern, som har alzheimer och är rullstolsburen är väl ändå väl lågt även för att komma från en som dig.

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Till skillnad från dig då #space där det inte verkar finnas någon bortre gräns för hur mycket poänglöst svammel du kan häva ur dig?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hybrisen i din lyteskomik om familjen och den svårt sjuke fadern, som har alzheimer och är rullstolsburen är väl ändå väl lågt även för att komma från en som dig.
Det är någon helt annan än "flyktingen" som drabbas av lyteskomik här. :)

Du måste vara varje asylants våta dröm.

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
1994 röstade SD:flöjten Kristina Winberg ja till EU. Hennes djuplodande motivering är idag att:

- Det enda jag tänkte på var öppna gränser och att man fick köpa sju flak öl. :lol

#Space - Många av er som är så jävla PK snackar bara. Jag skickade 200 kr till Sporthojsinitiativet "skänk en motorcykel till Afrika".

http://www.sporthoj.com/forum/showt...5-samman-och-k%F6pa-en-motorcykel-till-Unicef

Men DITT namn saknas - Jag kanske inte är vän av att man tar hit några promilles befolkning och låter resten av "det landets" folk leva i fullständig misär och under ledare som bara löser sina problem med att kriga. Men jag gav 200 kr av egna pengar till en hoj i Afrika, och det är det många andra som också gjort. Du som är så himla PK och kallar alla andra som insett att detta med massinvandring är fel fel fel för "rasister" - Det är inte VI som är rasister, det är NI som är detta - Pengarna SKA gå dit de behövs, till att byta ut krigsherrar, få till demokratiska val, mediciner, teknologisk hjälp för att bygga upp ex vis avloppssystem, vattenförsörjning osv osv

För det ENDA de styrande i dessa länderna tänker på är att KÖPA VAPEN och FORTSÄTTA kriga - De skiter FULLSTÄNDIGT i sin egen befolkning - Men du och många andra PK-are är bara intresserad av att ta hit dem och ge ett antal familjer asyl här - SNACKA OM ATT VARA INSKRÄNKT !!!!!!!!

Last edited:

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
#Space - Många av er som är så jävla PK snackar bara. Jag skickade 200 kr till Sporthojsinitiativet "skänk en motorcykel till Afrika".

http://www.sporthoj.com/forum/showt...5-samman-och-k%F6pa-en-motorcykel-till-Unicef

Men DITT namn saknas - Jag kanske inte är vän av att man tar hit några promilles befolkning och låter resten av "det landets" folk leva i fullständig misär och under ledare som bara löser sina problem med att kriga. Men jag gav 200 kr av egna pengar till en hoj i Afrika, och det är det många andra som också gjort. Du som är så himla PK och kallar alla andra som insett att detta med massinvandring är fel fel fel för "rasister" - Det är inte VI som är rasister, det är NI som är detta - Pengarna SKA gå dit de behövs, till att byta ut krigsherrar, få till demokratiska val, mediciner, teknologisk hjälp för att bygga upp ex vis avloppssystem, vattenförsörjning osv osv

För det ENDA de styrande i dessa länderna tänker på är att KÖPA VAPEN och FORTSÄTTA kriga - De skiter FULLSTÄNDIGT i sin egen befolkning - Men du och många andra PK-are är bara intresserad av att ta hit dem och ge ett antal familjer asyl här - SNACKA OM ATT VARA INSKRÄNKT !!!!!!!!

Grymt initiativ! Betalt och klart! :banana

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hur många supportrar kom till Anders Behring Breiviks rättegång?

https://www.youtube.com/watch?v=VxKaxx2gpmg

Så säger de att det är "ett fåtal", att det är "extremister", och att det har "inget med de stora massorna att göra".

Vad fan menar de? Det här är ju gängse uppfattning, det kom lika många till deras äckliga mördares begravnign som jag gissar att privatpersoner kom till Anna Lindhs.

Få upp ögonen nu för böfvelen. :mattias

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag tycker dom borde slarva bort kroppen på snubben i Danmark, det skulle ganska snabbt visar sig om det var utfört under någon religiös acceptans.

Men det lär ingen våga göra.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...