SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tycker dom borde slarva bort kroppen på snubben i Danmark, det skulle ganska snabbt visar sig om det var utfört under någon religiös acceptans.

Men det lär ingen våga göra.
Det sägs att i vissa konflikter har döda muslimer begravts i grishud.

Hur gör de i Israel, slänger delarna över barriären?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Fransmännen vägrade väl begrava "deras" terrorist?

Hur gjorde vi med vår libanes, lade honom bredvid Palme hoppas jag?

Jag har för mig han begravdes i lönndom, men graven är inte hemlig.

Han borde kremerats och getts en begravning i närmaste vindby.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Återigen tillskriver du mej åsikter jag inte står för.
Vill du diskutera seriöst föreslår jag att du gör ett seriöst försök.

Vore det inte lite dumt om båda "sidor" (du och jag i detta fall) enbart sitter och kallar varandra kommunist/nazist? Speciellt om ingen av oss identifierar sej med endera?

Inte så produktivt eller utvecklande tycker jag. Därmed vill jag också som den goda människa jag är, föregå med gott exempel och inte kalla dej för ditten och datten som du förmodligen inte identifierar dej med.
Skulle uppskatta om du kunde uppbåda samma respekt.

Du också?
Det verkar vara hans sätt att diskutera då den andra SD-tråden stängdes pga att han skrev regelrätta lögner som han sedan duckade för när man bad om en förklaring pp de.

Btw, får man feåga abethebabe vardör han bjuder in mig till denna tråd (med hälsning från Markus)?

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Du också?
Det verkar vara hans sätt att diskutera då den andra SD-tråden stängdes pga att han skrev regelrätta lögner som han sedan duckade för när man bad om en förklaring pp de.

Btw, får man feåga abethebabe vardör han bjuder in mig till denna tråd (med hälsning från Markus)?

Så stenkastaren hoppar in och försöker förstöra en till tråd. Eftersom du var tvuingen att gråtande springa till modsen förra gången så kanske du antingen ska tagga ner din attityd ett par tre hundra procent eller ännu hellre hålla dig borta och låta de vuxna prata ifred.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Så stenkastaren hoppar in och försöker förstöra en till tråd. Eftersom du var tvuingen att gråtande springa till modsen förra gången så kanske du antingen ska tagga ner din attityd ett par tre hundra procent eller ännu hellre hålla dig borta och låta de vuxna prata ifred.

Hur många chanser gav jag Markus att förklara det han själv skrivit? Var jag otrevlig? Var jag luddig? Var jag orimlig i att fråga var han läst det vidriga (men ack så falska visade det sig) uttalande som han tillskrev mig?
Varför håller ni honom om ryggen istället för att bara be honom att visa källan till det han skrev så att saken utageras?
Om inte annat så vore det väl i ert intresse att ha bevis på vilken vidrig människa jag är?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är något uppseendeväckande att bli anklagad för än det ena och än det andra på detta sätt, jag tänker dock inte dra på mig offerkoftan som en viss annan medlem gör men jag noterar att det påstås vara på modet att besvara, bemöta, förklara, kalla-det-vad-du-vill - något ett tiotal andra medlemmar bett aktuell medlem göra sedan september.

Skillnad, alltid denna skillnad...

:)

Loco har uttryckt allt det jag tillskrivit honom, till skillnad från allt skit han kletat ner mig och alla som inte delar hans AFA-värderingar. Gulligt att han och handikappmobbaren Wunder träffat varandra i alla fall, något gott verkar komma ur detta fiasko. Forumets enda Miljöpartist möter forumets enda Vänsterpartist, ain't it sweet

:lol

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Ja lite så, den som leken leken får leken tåla. Typiskt extremvänstern att ha olika måttstockar dock.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Ja lite så, den som leken leken får leken tåla. Typiskt extremvänstern att ha olika måttstockar dock.

Du vet att Goebbels var ansvarig för att ljuga hejvilt under 30-talet och tillskriva bla judar den ena hemska egenskapen efter den andra? Så som du gör nu?

Det kallades propaganda. Då som nu.
Och det verkar vara samma människor på den politiska skalan som fortfarande propaganderar...

Last edited:

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Du missade kanske sista stycket i mitt inlägg? Jag kände inte ens till denna tråd men abethebabe kände tydligen ett tvång att maila mig och bjuda in mig hit. Han nämnde också att Markus hälsar.
Och till skillnad från Markus påståenden så kan jag backa upp detta om någon skulle tvivla.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Du missade kanske sista stycket i mitt inlägg? Jag kände inte ens till denna tråd men abethebabe kände tydligen ett tvång att maila mig och bjuda in mig hit. Han nämnde också att Markus hälsar.
Och till skillnad från Markus påståenden så kan jag backa upp detta om någon skulle tvivla.

Det brukar väl höra till god sed att tacka för inbjudan:gnissla

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07
Du vet att Goebbels var ansvarig för att ljuga hejvilt under 30-talet och tillskriva bla judar den ena hemska egenskapen efter den andra? Så som du gör nu?

Och det verkar vara samma människor på den politiska skalan som fortfarande propaganderar...

Din närmast sjukliga fascination för Goebbels säger mer om dig än om dina meningsmotståndare..

Intresseklubben antecknar. Allt i mitt inlägg stämmer fortfarande.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Du också?

Du har en egen fan club:banana

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Varför återkopplar du konsekvent till nazister när du väljer att konfrontera honom?

Blir lite fel när du försöker påstå att någon tillskriver dig saker när du hela tiden gör exakt samma sak.

Du vet väl om att det finns fler trådar än de om sd på sporthoj?

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Propaganda o propaganda 500 personer på en mördares begravning säger en hel del.Kan det vara 5000 som sitter hemma o dyrkar mördaren eller kanske 50000 ?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Varför återkopplar du konsekvent till nazister när du väljer att konfrontera honom?

Blir lite fel när du försöker påstå att någon tillskriver dig saker när du hela tiden gör exakt samma sak.

Du vet väl om att det finns fler trådar än de om sd på sporthoj?

För den uppenbara liknelsen, därav återkopplingen.
Och nej, jag har inte koll på fler trådar.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Din närmast sjukliga fascination för Goebbels säger mer om dig än om dina meningsmotståndare..

Intresseklubben antecknar. Allt i mitt inlägg stämmer fortfarande.

Jag vet, det är ganska kännetecknande att beskylla en sida för att agera på ett sätt och låtsas aom att det regnar när egna sidan visar sig göra samma sak och värre.
Mycket kännetecknande för ett visst parti och dess hejdukar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Jag känner inte igen mig din beskrivning men jag tror både du och tråden skulle må bra av att du skakar av dig det du upplever som en djup oförrätt.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Jag känner inte igen mig din beskrivning men jag tror både du och tråden skulle må bra av att du skakar av dig det du upplever som en djup oförrätt.

Du vet att förra tråden hade kunnat fortsätta om du bara a: Visade källan till ditt påstående. Ett påstående där någon (förmodligen jag) i samma tråd skulle ha sagt nåt om att bränna judiska barn levande, b: bara varit en man och sagt att du gick för långt den gången och tar tillbaka det du skrev.

Det hade varit så enkelt men det krävs en ryggrad för det. Det krävs att man har en tro på sig själv och att man inte är en mobbare som bara gömmer sig på nätet och spyr ut propaganda och lögner.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten