abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Haha, vafan tog det åt dig då?
På vilket sätt kränkte jag dig nu.
Precis vad jag skrev
Haha, vafan tog det åt dig då?
På vilket sätt kränkte jag dig nu.
Och DÄR tog tydligen argumenten slut...
Precis vad jag skrev
Värst vad du var, ja lättkränkt är nog ordet du själv skulle valt.
Finner du ditt resonemang så bisarrt att du väljer att gå på defensiven totalt.
Vad exakt är det som är så bisart och var väljer jag att gå defensivt, och var är jag lättkränkt? Börjar det bli jobbigt att försvara sig? Dina svar känns rätt ansträngda att det är du som känns lättkränkt och deffensiv! Börjar det bli jobbigt att försvara det du "tror" på men som inte går at försvara? Är du också medlem i AFA?
Argument, vilka argument, hur ska jag svara tycker du?
Jag hade haft stor nytta av en prioriteringslista så att jag vet vem det är mest synd om. Jag förstår nu att det är absolut mest synd om svältoffer, så där är det ingen tvekan. Krigshärjade länder kommer också ganska högt (plats fem typ?), så länge det inte rör sig om folk från Somalia för de är äckliga och vill bara ha pengar.
. För övrigt är det ett säkert kort eftersom de bergis inte kommer att våldta svenska flickor när de blir femton eftersom de faktiskt bara kommer att vara tacksamma när de växer upp. Dessutom är de ju inte araber, så de har ju inte våld i generna så att säga.
Jag lär mig mycket varje dag, men en lista hade faktiskt hjälpt. Tack!
Så nu är det bra att få hit outbildade "getherdar"
Sen kanske vi borde anordna en bussresa till typ Thailand så att vi kan hämta svältande barn där eftersom de inte vet att det finns gratis pengar och bilar här
Helt rätt! Vi har det inte så himla illa i det här landet att vi inte kan ta hand om flyktingar. Men är det inte upp till folket (demokrati) att bestämma hur många, och på vilket sätt, vi kan hjälpa? Så att vi långsiktigt kan erbjuda alla som lever här ett bra liv.Vem bryr sig? Vi har det väl inte så jävla illa i detta landet att vi inte kan försöka ta hand om flyktingar? I grund och botten handlar det om medmänsklighet. Att sedan integrationen inte har funkat handlar om politik och är en annan debatt. Måste alla vara så jävla arga?
jag får börja med att be om ursäkt till er som älskar att betala samt att jag får be om ursäkt att länken INTE kommer från den "seriösa" dagspressen aftonhoran eller expressen men här kommer länken ivf:
http://www.friatider.se/massinvandr...51485561867826":"og.likes"}&action_ref_map=[]
Klipp och klistra då.
En folktandvårdscentral måste prioritera barn och då det kommit många nyanlända har de mycket annat att göra, därför har de inte skickat ut "intresseanmälningar" till folk eftersom de haft fullt upp ändå. Detta får abethebabe i bästa avpixlatanda till att Borlängeborna måste köa 5 år för vård vilket är rent skitsnack.
Den aktuella mottagningen prioriterar barn och har därför inte utrymme att skicka ut inbjudningar för att skaffa fler patienter. Det verkar dock finnas runt 15 andra tandläkarmottagningar i Borlänge och jag gissar att deras åtagande när det gäller nyanlända är desto mindre varför jag är rätt säker på att man får en tid för både undersökningar och behandlingar relativt inom någon månad även i Borlänge...
Att abethebabe inte lär lyssna på det örat är knappast någon nyhet då han lär fortsätta skrika sig hes och spräcka blodkäörl då han sväljer avpixlatretoriken med hull och hår och med säkerhet är övertygad om att både mormor och hans sjuka svägerska står med sina tänder i en plastpåse i regnet utanför mottagningen och gråter medan de ser hur parasiterande multikultiberikande ungar vårdas för pensionspengarna som hade räddat våra pensionärer från att äta kattmat.
Ja, det kostade säkert pengar att ge tandvård åt de 287 nyanlända barnen som kom till Borlänge det senaste halvåret. Trotr att det motsvarar i snitt två barn extra per arbetsdag för den aktuella tandläkarmottagningen är jag säker på att "tandläkarkaoset" i Borlänge inte innebär att det är fem års kö överallt med tanke på att det finns något 10-15:tal mottagningar utöver den berörda.
Klipp och klistra då.
En folktandvårdscentral måste prioritera barn och då det kommit många nyanlända har de mycket annat att göra, därför har de inte skickat ut "intresseanmälningar" till folk eftersom de haft fullt upp ändå. Detta får abethebabe i bästa avpixlatanda till att Borlängeborna måste köa 5 år för vård vilket är rent skitsnack.
Den aktuella mottagningen prioriterar barn och har därför inte utrymme att skicka ut inbjudningar för att skaffa fler patienter. Det verkar dock finnas runt 15 andra tandläkarmottagningar i Borlänge och jag gissar att deras åtagande när det gäller nyanlända är desto mindre varför jag är rätt säker på att man får en tid för både undersökningar och behandlingar relativt inom någon månad även i Borlänge...
Att abethebabe inte lär lyssna på det örat är knappast någon nyhet då han lär fortsätta skrika sig hes och spräcka blodkäörl då han sväljer avpixlatretoriken med hull och hår och med säkerhet är övertygad om att både mormor och hans sjuka svägerska står med sina tänder i en plastpåse i regnet utanför mottagningen och gråter medan de ser hur parasiterande multikultiberikande ungar vårdas för pensionspengarna som hade räddat våra pensionärer från att äta kattmat.
Ja, det kostade säkert pengar att ge tandvård åt de 287 nyanlända barnen som kom till Borlänge det senaste halvåret. Trotr att det motsvarar i snitt två barn extra per arbetsdag för den aktuella tandläkarmottagningen är jag säker på att "tandläkarkaoset" i Borlänge inte innebär att det är fem års kö överallt med tanke på att det finns något 10-15:tal mottagningar utöver den berörda.
här varken klipps eller klistras, ser det ut som jag jobbar på aftonhoran eller judepressen?
Nej ,det ser ut som om du jobbar med att skaffa klick åt nyatider.
inte ens här blev det rätt för dig din lilla rasist
*Svammel*
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |