SD unplugged

Status
Ej öppen för fler svar.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
http://sv.metapedia.org/wiki/Invandring_och_opinion

Här finns lite intressanta fakta gällande frågan Integration etc. Kanske något för SH:s överklassvänster (eller "liberaler", "moderater" och allt vad de låtsas vara) att googla vidare på för att inse att de tillhör en minoritet. Notera den så kallade Bradley-effekten vilken innebär att folk har en tendens att svara mer PK än de egentligen tycker.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Metapedia
http://sv.wikipedia.org/wiki/Källkritik
http://sv.wikipedia.org/wiki/Brunskjorta
Där har du nåt att googla vidare på.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Men seriöst, metapedia? :rofl

Jag struntar fullständigt i vad det är för sida eller vad de har för agenda. Klicka vidare på källhänvisningarna så får du länkar till de undersökningar som gjorts. Sen kan du klanka ner på dem eftersom Yougov tydligen inte dög för dig.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Det roliga är att de kan inte säga samma sak för man märker tydligt att inget upprör så mycket som det jag skriver.

http://sv.metapedia.org/
Här finns lite intressanta fakta

"Adolf Hitler, filosof, konstnär, politiker och författare"

"
Zyklon B användes för att avlusa sängkläder, madrasser, kläder och andra tillhörigheter för att hindras spridningen av tyfus."

"den s.k. Förintelsen."

BoSoZoKu skrev:
Jag struntar fullständigt i vad det är för sida eller vad de har för agenda.

Jag tycker det hela bevisar någon av följande tre saker eller möjligen en kombination av de tre:

- Du är totalt odistanserad och oförmögen att förstå och reflektera över det du läser för ingen kan väl läsa mer än ett par rader av någon artikel på denna sida utan att inse att det rör sig om en propagandamegafon.

- Du lider av en helt osannolik okunskap när det gäller källkritik för ingen som är vid sina sunda vätskor kan ju triumfatoriskt utropa "här, läs fakta!" och referera till en sida som företrädelsevis beskriver Hitler som konstnär och författare och inte skriver en rad om att densamme är skyldig till ett av historiens värsta folkmord.

- Du är ett klassiskt forumtroll som saknar intresse av att delta sakligt i diskussionen utan är endast här för att göra det du beskriver tidigare, försöka göra folk så förbannade som möjligt, vilket skulle förklara att du inte skriver ett enda inlägg utan att gödsla med epitet. Skulle man läsa denna tråd är det nog inte alls omöjligt att du ensam skrivit fler epitet och tillmälen än hela "pk-maffian" tillsammans.

Jag vet inte vilket av ovanstående som smickrar dig minst men hur som helst har du en gång för alla bevisat hur meningslöst det är att ta dig på allvar och faktiskt bemöta det du skriver.

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Jag vet inte vilket av ovanstående som smickrar dig minst men hur som helst har du en gång för alla bevisat hur meningslöst det är att ta dig på allvar och faktiskt bemöta det du skriver.
Jag letade efter möjligheten med en form av Superplus, supertummenupp eller möligheten att ge +10 men jag hittar inte den. Borde finnas! Någon som kan tipsa???

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C
No biggie, men skulle vara intressant om skrotis kunde utveckla det där med kopplingen till järnrörsgänget.

Det är väl det där gamla... med ett juste järnrör slår man världen med häpnad. Citat: Socker-Conny

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Ni är värre än en skock hispiga höns :hihi

Det spelar ingen roll vem som har sammanställt länkarna till olika undersökningar eller vad de tycker. Är det fel på källorna eller inte? Det är den stora frågan. Precis samma sak gäller när ni i hönshuset försöker få Avpixlat eller Flashback till sidor man "inte får" länka till. Eftersom ingen av er har något egentligt försvar mot sakfrågorna så ser man istället till att smutskasta sidorna eller använda guilt by association. Just GBA är ju allmänt känt att pk-sidan(ja, det är så det ska heta) älskar att använda och folk är ju livrädda för att få vissa epitet kastade mot sig så det används med bravur.

Den som diskuterar ärligt med mig kommer alltid få ärliga svar på trevlig nivå. Det gäller både irl och på nätet. Var jag tror det skär sig är att folk är inte så uppkäftiga i verkliga livet som på nätet. Dessutom kan man kräva raka svar på en gång när man pratar med någon och det brukar inte vara så lätt då. Det ser man ofta hos pk-folket att de inte har. Ta tex Maria Sveland när hon satt i den där journalistpanelen. Då börjar man istället skandera skällsord, gråtande rusa ut för att i lugn och ro hemma på kammaren blogga sina ryggdunkade anklagelser mot patriarkat och allt annat fruktansvärt.

Korvgubbe, du är exakt likadan. En liten feg betahanne som förmodligen är hunsad av frugan hemma i radhuset, hunsad av chefen på jobbet och försöker leva upp på nätet eller on the road i Skoda Fabian, din tillflyktsort. Så, där fick du en till förolämpning. Det förtjänar du.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Korvis kör en ful bil och vågar inte säga emot sin fru

Är det tionde gången du försöker dig på att förolämpa mig genom att racka ner på vad jag kan tänktas ha för förhållande eller köra för bil?! Tror du f.ö. att det biter?
Och är det 20:e gången du kommer med insinuationer i formen:
"ni är inte så tuffa som ni tror bakom era skärmar, skulle vi ses i verkligheten så skulle jag..."

Men jag ser ingen anledning att lägga tid på att bemöta ditt inlägg då jag anser att det inlägget gör sig så bra på egen hand.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...