vaaaaad fan, det är för lätt att registrara sig på sh. För mycket muppar. obligatoriskt regnummer när man reggar sig här eller nått ..
Vi som kör rejshoj då?
Men det andra håller jag fullständigt med om
Hoppas du hittar rätt person :hållertummen
vaaaaad fan, det är för lätt att registrara sig på sh. För mycket muppar. obligatoriskt regnummer när man reggar sig här eller nått ..
Ha ha!! Du e rolig minitoker. Jag håller med. Visst får män oxå jaga... De gör det för sällan, nu i dessa jämställda tider. Usch usch... Kom igen alla mc killar och tjejer, fyll vägarna med flirt och kärlek. Snart och lika oväntat e det kallt ute och mc:n ska in i garaget...
Vi som kör rejshoj då?
Men det andra håller jag fullständigt med om
Hoppas du hittar rätt person :hållertummen
Japp, japp, japp....då är det bara till å tvätta sig under fotsulorna, ta på sig nya skjortan och borsta tänderna, kolla saldot å sedan gå ut och dela ut foton på sig själv så att det blir mer än ett ögonblicks kontakt. Man kan göra rätt kul saker i photoshop.....
SM i svenska.
..Du kan få en röntgenbild av mig....
Om jag tar av mig hjälmen och ska snacka med en förare i ett tungt fordon som står vid ett rödljus vid min hoj så är det nog inte ragga jag planerat i första taget. Snarare handlar det om att jag vill uppmärksamma föraren om att kika i backspeglarna/över axeln mer, but thats just me...
Nåväl, hoppas verkligen du hittar killen. Vore ju faktiskt en urgullig story om du kom hit till SH, fann killen, ni hookade upp och klickade på alla plan.
Håller med om att de jagar för sällan. Dags för dem att bättra sig
antingen eller brukar de va. små fega eller så är dom fanatiska. håller med?
antingen eller brukar de va. små fega eller så är dom fanatiska. håller med?
tycker jag inte, ni däremot antingen uppmärksamhetskåta eller eller torra o tråkiga!
Ja det finns båda sorterna. Men hellre fega än fanatiska.
jag håller med hellre fega än fanatiska. fega då får man försöka lite själv=) som att det inte bara är killen som ska bjuda när man går ut. tjejer får ju försöka lite dom också
Nästa gång jag ser en tjej som rattar en lastbil så kommer jag att gå fram och prata med henne
Lycka till!
Håller helt klart med om att vi också får försöka bjuda ut lite. Måste själv bli bättre på det Man kan ju inte få mer än ett nej.
Ja det finns båda sorterna. Men hellre fega än fanatiska.
Så det är bara tjejer som gillar uppmärksamhet?
En lastbilsraggartråd...precis när man trodde man sett allt på SH!
Vad menar du med det?
"Tycker jag inte, ni däremot antingen uppmärksamhetskåta eller eller torra o tråkiga!" (skrev du)
Svarade bara med frågan om det bara är vi som är ute efter uppmärksamhet.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|