Se hit

Status
Ej öppen för fler svar.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
vaaaaad fan, det är för lätt att registrara sig på sh. För mycket muppar. obligatoriskt regnummer när man reggar sig här eller nått ..

Vi som kör rejshoj då?:D

Men det andra håller jag fullständigt med om ;)

Hoppas du hittar rätt person :hållertummen

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Ha ha!! Du e rolig minitoker. Jag håller med. Visst får män oxå jaga... De gör det för sällan, nu i dessa jämställda tider. Usch usch... Kom igen alla mc killar och tjejer, fyll vägarna med flirt och kärlek.:krama Snart och lika oväntat e det kallt ute och mc:n ska in i garaget...

Håller med om att de jagar för sällan. Dags för dem att bättra sig :)

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Vi som kör rejshoj då?:D

Men det andra håller jag fullständigt med om ;)

Hoppas du hittar rätt person :hållertummen

Då kan ni rejshojare flörta året runt!! Fantastiskt!!!
Även om jag aldrig hittar min mc man, så hoppas jag att jag har gjort ngt positivt o att vi som kör på flera hjul och ni som bara har två, kan samsas i trafiken. Och sprida lycka!!
Har alltid stenkoll på er i backspeglarna. Och tycker verkligen att mc folket följer trafikreglerna utomordentligt. Tyvärr är cyklister mycket slarvigare. Men det e annan diskussion.
Tänk på rödlyset när ni vinkar bara. Glöm inte att bromsa och stanna ;)

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Om jag tar av mig hjälmen och ska snacka med en förare i ett tungt fordon som står vid ett rödljus vid min hoj så är det nog inte ragga jag planerat i första taget. Snarare handlar det om att jag vill uppmärksamma föraren om att kika i backspeglarna/över axeln mer, but thats just me...

Nåväl, hoppas verkligen du hittar killen. Vore ju faktiskt en urgullig story om du kom hit till SH, fann killen, ni hookade upp och klickade på alla plan. :krama

Lovar att jag har stenkoll på er i backspeglarna. Även rent statistiskt så råkar bilister o mc förare i många fler olyckor än de som framför tunga fordon. Men som sagt har stenkoll på "småfolket" då ni är mer oskyddade än vi andra. Det har jag alltid gjort. Har ingenting med min tråd att göra.
Och han gick inte av sin mc för att skälla på mig eller ge mig fingret, det var inte så.... Vill bara inte gå in på detaljerna...Tack för lyckoönskningen. Jag hoppas oxå att jag hittar honom,så kan jag stänga av denna o alla andra trådar. Det har inte alltid varit kul att läsa vad folk har att säga...
Vinka gärna, men ge inte fingret. Vissa förare är tyvärr så stressade att de inte ser er, även om de hade haft tio backspeglar... Hemskt. men sant.... Försöker själv göra mitt bästa.

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Last edited:

Johanna

Guest
Ja det finns båda sorterna. Men hellre fega än fanatiska.

jag håller med hellre fega än fanatiska. fega då får man försöka lite själv=) som att det inte bara är killen som ska bjuda när man går ut. tjejer får ju försöka lite dom också

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
jag håller med hellre fega än fanatiska. fega då får man försöka lite själv=) som att det inte bara är killen som ska bjuda när man går ut. tjejer får ju försöka lite dom också

Håller helt klart med om att vi också får försöka bjuda ut lite. Måste själv bli bättre på det :rolleyes: Man kan ju inte få mer än ett nej.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Nästa gång jag ser en tjej som rattar en lastbil så kommer jag att gå fram och prata med henne :tummenupp

Lycka till! :hoppa

Tycker att du har mest haft konstiga inlägg på min tråd... lite negativa o de svarar jag inte på. Men det gör mig glad att du e på de positivas sida nu. Man kommer inte långt på att vara en bittergök, lovar!!!

Häromdagen såg jag en skitsnygg brud ratta en dubbeldeckare till turistbuss. Jätte coolt!!! Vi stod i en korsning, tittade på varandra, mätte mentalt våra hästkrafter och log mot varandra. Trafikvänner, tänkte jag!!
Så ge även busschaufförer en chans och så glöm inte våra gamla vänner - bilister!!! Vinka på och le som bara den. We love you for that guys!!!!

Håller helt klart med om att vi också får försöka bjuda ut lite. Måste själv bli bättre på det :rolleyes: Man kan ju inte få mer än ett nej.

Man blir en starkare människa av att få ett "nej" och ännu starkare av att få ett "ja" av någon man först trodde man ville ha men plötsligt insåg att man inte ville... Sånt händer ju oxo. Man kan inte älska alla och alla kan inte älska en tillbaka, men så e det ju här i livet. Man kan bara göra sitt bästa!!!

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...