Hondajunkie
Stoned
Jag gör det enkelt för mig...jag vinkar alltid tillbaka till dom som vinkar till mig...alla andra tänker jag onda tankar om
Hade blivit många onda tankar om alla gjorde som du
Jag gör det enkelt för mig...jag vinkar alltid tillbaka till dom som vinkar till mig...alla andra tänker jag onda tankar om
Ja, för det är ju just glidarfolket som måste montera styrdämpare för att inte wobbla av vägen, eller hur?
Har man kört förbi polisen och möter en broder så gör jag "sänk farten"-tecken eller "saftblandartecken.
Hehe det var inte riktigt så jag menade. Skakningarna som jag syftade på är pga motorgången...
Dessutom tror jag man monterar på styrdämparen inte för att hojen skakar pga motorgången, utan för att man kör så fort och vill inte få "wobbel" i höga farter
//Dio
Enda anledningen till att jag hälsar är att visa att det är polisfritt. Om nån jag möter har passerat polisen nyligen räknar iaf jag med att denne inte hälsar.
jag har annat för mig när jag kör än att vifta runt med armarna...
tassarna på styret och ös på!
Jag skall börja hälsa på alla med samma skor som jag på stan, f-n ta dem som inte hälsar tillbaka. De måste ju vara helt väck......
Jag hälsar på alla som har skor på sig, oavsett märke. Däremot hälsar jag inte på dem som går barfota och därmed inte är med i vårt härliga glada kollektiv.
Hur gör du med sandalbärarna då? De är ju inte som alla andra..
Så när du passerar någon på mc som inte hälsar, för att han/hon kanske haft uppmärksamheten på annat ställe och inte sett dig, eller är en sådan som aldrig brukar hälsa på någon, då tror du det är poliser överallt?
MC poliser hälsar iallafall aldrig....
Jag ser poliser i varje buske
Jag vill gärna tro att de som passerat en poliskontroll eller liknande inte hälsar utan ger valfri obskyr varningsgest istället.
MC poliser hälsar iallafall aldrig....
De har ju ett reglemente att följa!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring