Topdog skrev:Då måste ju jag få vara med på bild också...
Är det där 48 armarna lr vad du skrev?
Topdog skrev:Då måste ju jag få vara med på bild också...
semlan skrev:Är det där 48 armarna lr vad du skrev?
Topdog skrev:nä inte 48 än... mätte 46 kalla igår...
semlan skrev:Mavve jag tror han har 46 men skrev fel!!
ktmjacke skrev:Kesella light e bra,........att mata katten med.
Mavve skrev:Har du 36 nu?
För det har jag med.....
Mavve skrev:36 eller 46 - jag tycker mest de ser fläskiga ut på de bilder som postats här. Ner med fläsket och mät ordentligare så
Du är iof vältränad men ingen muskelknutte precis, i din sport så premieras väl teknik & smidighet högre än omkretsen på biceps.Mavve skrev:36 eller 46 - jag tycker mest de ser fläskiga ut på de bilder som postats här. Ner med fläsket och mät ordentligare så
Ahhh SH största ringmuskelBikerbitch skrev:Här är Mavve;
Jag sökte på Mavves muskler men svaret blev ; Ledsen, hittade inget
Flamma77 skrev:Det har jag med. Du kanske inte skall ge dig in i detta, då du har armar som en tjej?
jag menade åldern,inte måttet.Mavve skrev:Har du 36 nu?
För det har jag med.....
Silwer skrev:Eller så har du armar som en karl
Djävulen äger min själ,så varför inte lever o njurar??Porsche Harry skrev:Ktmjacke
Grov är du ju absoult inte. Dock tycker jag nog, av det lilla man ser, att du är i bra form. Du får ju tänka på att du är gubbe . Dessutom verkar du inte pantsatt din lever & njurfunktion hos djävulen för massa. Heder åt dig.
...och just det...coola tatueringar.
Det handlade ju om biceps :kockoZX9R-98 skrev:Det syns på bilden vad som är viktigt för dig. Kroppen, inte huvudet
Bra jobbat farfar! Inte så lätt att tappa kilon i din ålderktmjacke skrev:Nåväl,har gått ner 8 panner sen senaste pubrundan iaf,så man har ju greppat problaemet så att säga.Har genom livet sett ner på feta människor o sagt att"fy fan för o se ut så där".Får man ju käka upp big time nu kan jag säga.Frågade mina barn om dom tyckte pappa blivit tjock,min 6 åriga dotter avslöjade sanningen direkt genom att säga"du ser ut som gubben i bingolotto"fy fan för kids alltså.
Tackar tackar,men än är det långt kvar tills man ser ut som din karl,men till skillnad från vissa andra så VET jag ju hur resultatet kommer att bli,andra får gissa.Gå ner i vikt e faktiskt lätt tycker jag,konsten e att inte loosa mucklerna,denna gång har jag bara koncentrerat mig på att tappa fett,så man känner sig ju inte pumpad direkt,men jag får väl börja bygga tebax lite sen.Angående tatueringen så är den faktiskt inte riktigt klar ännu,har ca 8 timmar kvar,men den blir så porrigt bra att jag funderar på att lägga in en avatar på nåt annat istället annars flödar väl brevlådan över med friarbrev o skit Förresten,sitter o försöker komma på vad din trevlige kille har pysslat med för idrott för att få den där magmuskulaturen,tror inte att han bara pumpat på gym va???Gymnast eller???Polly skrev:Det handlade ju om biceps :kocko
dessutom hade han ingen tilltalade frisyr på det kortet...
Fram med fler bilder på SH:are nu!!
Bra jobbat farfar! Inte så lätt att tappa kilon i din ålder
Förresten borde du byta ut din avatar så man ser tatueringen nu när den är klar. Eller..?
Jag har styrketränat till och från men haft problem med nacke och rygg, men sista 5 veckorna har jag kört 4 pass i veckan och gått upp ett kilo Vill bli av med fettet oxå, inte bara bygga muckler.. Men det kommer väl.. När jag lyckats få fram mina biceps ur fetthöljet ska ni få se bilder på mina oxå..
Måste bli stark så jag orkar lyfta hojen när den välter
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |