SH´s största Biceps (gayvarning)

Status
Ej öppen för fler svar.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
semlan skrev:
Mavve jag tror han har 46 men skrev fel!!


:rofl


Jag tror han syftade på sin ålder, det lät så i sammanhanget...

ktmjacke skrev:
Kesella light e bra,........att mata katten med.

Mina katter tigger av min kesella. Jag äter två burkar om dan. Är jag en katt?
:hihi :katt

Mavve skrev:
Har du 36 nu?
För det har jag med.....

Det har jag med. Du kanske inte skall ge dig in i detta, då du har armar som en tjej? :tungan ;)
 
Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
36 eller 46 - jag tycker mest de ser fläskiga ut på de bilder som postats här. Ner med fläsket och mät ordentligare så ;)
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mavve skrev:
36 eller 46 - jag tycker mest de ser fläskiga ut på de bilder som postats här. Ner med fläsket och mät ordentligare så ;)
Du är iof vältränad men ingen muskelknutte precis, i din sport så premieras väl teknik & smidighet högre än omkretsen på biceps.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
This is Mavve

Här är Mavve;







Jag sökte på Mavves muskler men svaret blev ; Ledsen, hittade inget :rolleyes:
 

Bifogat

  • hångel.jpg
    hångel.jpg
    102.1 KB · Visningar: 186

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Mavve,jag tränade kampsport i 13 år innan jag träffade dig,men du verkar ju va en skön o ödmjuk kille så jag ska inte straffa dig,mjukis.K1 i en minut,1000000kr när som helst,ditt lilla lungsjuka fucko. :tummenupp
 

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bangkok
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Ktmjacke

Grov är du ju absoult inte. Dock tycker jag nog, av det lilla man ser, att du är i bra form. Du får ju tänka på att du är gubbe :hihi . Dessutom verkar du inte pantsatt din lever & njurfunktion hos djävulen för massa. Heder åt dig.

...och just det...coola tatueringar.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
He he he,va på firmafest igår o loggade just in o fick se att man suttit o fyllesurfat igår.Hoppas man inte skrev allt för ruttna saker.Mavve,du e ju den enda jag vet som suttit inne i "sh-finkan"=bannad.Så du e min guru ska du veta,gillar kaxiga människor som säger va dom tycker.Ingen kan ju bli anklagad för att ljuga när dom säger att man e ur form precis.Det bjussar jag på.Men du skulle ju stiga ett par snäpp till om du lyckades trycka in en bild på dina pinnar till armar oxå :D ;har för mig att jag sett dig på nån bild från mässan,är det inte du som har en halv tatuering på nån grej som stack ut ur kroppen???Nåväl,har gått ner 8 panner sen senaste pubrundan iaf,så man har ju greppat problaemet så att säga.Har genom livet sett ner på feta människor o sagt att"fy fan för o se ut så där".Får man ju käka upp big time nu kan jag säga.Frågade mina barn om dom tyckte pappa blivit tjock,min 6 åriga dotter avslöjade sanningen direkt genom att säga"du ser ut som gubben i bingolotto"fy fan för kids alltså.Nu sitter man här o tycker man e gammal o äcklig,men ändå finns det tydligen nån som gillar en ändå,o det får man väl va tacksam för antar jag.tjock som en propp,men med en grymt härlig snopp. :rofl
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Silwer skrev:
Eller så har du armar som en karl:lol

Jag kan inte ens under de mest gynnsamma omständigheter kalla Mavve för karl.... ÄN! :tungan
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Porsche Harry skrev:
Ktmjacke

Grov är du ju absoult inte. Dock tycker jag nog, av det lilla man ser, att du är i bra form. Du får ju tänka på att du är gubbe :hihi . Dessutom verkar du inte pantsatt din lever & njurfunktion hos djävulen för massa. Heder åt dig.

...och just det...coola tatueringar.
Djävulen äger min själ,så varför inte lever o njurar?? :D
 

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Nä, den är såld :(
ZX9R-98 skrev:
Det syns på bilden vad som är viktigt för dig. Kroppen, inte huvudet :FU
Det handlade ju om biceps :kocko
dessutom hade han ingen tilltalade frisyr på det kortet...
Fram med fler bilder på SH:are nu!! :banana

ktmjacke skrev:
Nåväl,har gått ner 8 panner sen senaste pubrundan iaf,så man har ju greppat problaemet så att säga.Har genom livet sett ner på feta människor o sagt att"fy fan för o se ut så där".Får man ju käka upp big time nu kan jag säga.Frågade mina barn om dom tyckte pappa blivit tjock,min 6 åriga dotter avslöjade sanningen direkt genom att säga"du ser ut som gubben i bingolotto"fy fan för kids alltså.
Bra jobbat farfar! Inte så lätt att tappa kilon i din ålder :lol
Förresten borde du byta ut din avatar så man ser tatueringen nu när den är klar. Eller..? :7peta

Jag har styrketränat till och från men haft problem med nacke och rygg, men sista 5 veckorna har jag kört 4 pass i veckan och gått upp ett kilo :mad: Vill bli av med fettet oxå, inte bara bygga muckler.. Men det kommer väl.. När jag lyckats få fram mina biceps ur fetthöljet ska ni få se bilder på mina oxå.. :skrämd
Måste bli stark så jag orkar lyfta hojen när den välter :rolleyes:
 
Last edited:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Polly skrev:
Det handlade ju om biceps :kocko
dessutom hade han ingen tilltalade frisyr på det kortet...
Fram med fler bilder på SH:are nu!! :banana


Bra jobbat farfar! Inte så lätt att tappa kilon i din ålder :lol
Förresten borde du byta ut din avatar så man ser tatueringen nu när den är klar. Eller..? :7peta

Jag har styrketränat till och från men haft problem med nacke och rygg, men sista 5 veckorna har jag kört 4 pass i veckan och gått upp ett kilo :mad: Vill bli av med fettet oxå, inte bara bygga muckler.. Men det kommer väl.. När jag lyckats få fram mina biceps ur fetthöljet ska ni få se bilder på mina oxå.. :skrämd
Måste bli stark så jag orkar lyfta hojen när den välter :rolleyes:
Tackar tackar,men än är det långt kvar tills man ser ut som din karl,men till skillnad från vissa andra så VET jag ju hur resultatet kommer att bli,andra får gissa.Gå ner i vikt e faktiskt lätt tycker jag,konsten e att inte loosa mucklerna,denna gång har jag bara koncentrerat mig på att tappa fett,så man känner sig ju inte pumpad direkt,men jag får väl börja bygga tebax lite sen.Angående tatueringen så är den faktiskt inte riktigt klar ännu,har ca 8 timmar kvar,men den blir så porrigt bra att jag funderar på att lägga in en avatar på nåt annat istället :D annars flödar väl brevlådan över med friarbrev o skit :rofl Förresten,sitter o försöker komma på vad din trevlige kille har pysslat med för idrott för att få den där magmuskulaturen,tror inte att han bara pumpat på gym va???Gymnast eller???
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top