Nitrous
www.actionpics.se
Kamikaze kid skrev:Och så slipper man se Blåröken efter hojjen!
Kamikaze kid skrev:Och så slipper man se Blåröken efter hojjen!
R2 skrev:Hoppas alla i gröna gruppen vart nöjda med tempot och spåren, jag tycker ni körde riktigt snyggt.
R2 skrev:En kanon dag fick vi ju.
Hoppas alla i gröna gruppen vart nöjda med tempot och spåren, jag tycker ni körde riktigt snyggt.
Ställer gärna upp och kör igen om det finns behov och möjlighet.
/Petter
Det var kanon braR2 skrev:Hoppas alla i gröna gruppen vart nöjda med tempot och spåren
jaha det va du, mycket bra&snabbt kört, som "sagt" under passetkruger skrev:Det var lagom tempo! Fick ett par fina varv med dig på sista passet Jäkligt gott var det.
/ Micke
Ska inte titta i backspegeln!!!Tomas skrev:Grymt kul dag!!! håller med tidigare som sagt det, synd att det inte är lika kul att köra på gatan sen.
En fråga... Vem hade den röd/svarta r1 som körde som ..... Antar att det var Swedie eller?? Grymt kul att se. Först tittar man i backspegeln å där är det tomt, sekunden senare swichar det förbi jämte en!!
Verkar som hojen gick rätt bra... plus en rätt "duglig" förare
Tack igen för ett väldigt välordnad bandag!!!
tomas_e skrev:Detta var det roligaste jag gjort, med brallorna på , det är helt klart! Vill tacka såväl Marcus som trots mitt datastrulande fixade sakerna fint när vi väl träffades på banan. Jag körde i den lugna gruppen med , tror R2 , var instruktör hjälpte till med spårval osv. Kanonkul och kanonvettigt för mig som är återfallsförare efter ett uppehåll på 6 år. Ja tack allihopa det var väldigt trevligt och kul! Tycker emellertid lite synd om See yaa som fick va med som materialare igår (nån har korpat hans hoj), han var småsugen tror jag!!!
Sen måste jag säga att F_N vad alla kör bra ta mig f_n, mycket imponerande. Var lite orolig för hormonstinna spännissar som skulle snurra upp en på läktarn men det var helt obefogat!
// Kent
R2 skrev:Hoppas alla i gröna gruppen vart nöjda med tempot och spåren, jag tycker ni körde riktigt snyggt.
Don Quixote skrev:Kanondag igår! Tror Petter (R2) fick upp ögonen för supersporthojar också. Han var ett stort leende efter en vända på Yamman!
R2 skrev:En kanon dag fick vi ju.
Hoppas alla i gröna gruppen vart nöjda med tempot och spåren, jag tycker ni körde riktigt snyggt.
/Petter
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |