SH byter ägare till förlaget Hjemmet Mortensen

RICHAARD

Bannad
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
JA-a
underbart och kul för dig, väldigt imponerande, hoppas att det blir ännu roligare för oss!

webshop som någon sa.. sh-mugg på slaveriet!

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Länge leve utveckling :tummenupp

Vad har herr Cedergren upp i rockärmen nu då? Vidare satsning på www.sportbil.net eller har du kanske något annat du vill utveckla och driva?

Jag hoppas innerligen att du inte plockar dem pengarna i Sverige, shit pommes frittes o skatta bort hela vinsten...

Hur eller hur, grattis :pannkyss

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Keep up the good work Swedie! Bara sidan får fortsätta vara avgiftsfri så kvittar det vem som "äger" den.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
En positiv sak är iaf att jag nu kan köra hoj på gata igen vilket jag sett fram emot längre! Så vi syns på gatorna i år allihopa! :) Med mullerbullermaskinen Aprilian!

Dr.Bike

Guest
En positiv sak är iaf att jag nu kan köra hoj på gata igen vilket jag sett fram emot längre! Så vi syns på gatorna i år allihopa! :) Med mullerbullermaskinen Aprilian!

Ah - du behåller den!
Qewlt.
Ses på nån Onsdagskörning då.
Vad ska Alicia ha för gatcykel då?

Säger bara, stoort grattis:tummenupp

Hoppas du slipper bo i Slöddertälje nu.

:D Det är guds straff va? Att bo där?

Last edited:

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)

:yoparty Kanske börja stunta lite igen?! För du har väl inte gått och blivit gammal och öm i skinnet;) se nu till att Clas sponsrar dig med en Shiver, Dorsoduro eller SXV så du får leka rejält:tummenupp

Grattis Johnny! Starkt Jobbat! "Förtidspensionär" vid knappa 30;):tummenupp

/Mange

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
YAMAHA TÉNÉRÉ 700 EXTREME 2024 | HONDA VFR 750FJ 1988
Jo, sporthoj.com :D

Så farligt är det väl ändå inte med en ny forumdel till dom.

Sålänge man får skriva att dom suger pung utan att inlägget blir borttaget är det lugnt för min del =)

Grattis Swedie!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jaha, ny forumdel redan.
Nuuu börjar det osa lite Bike.se om det hela. Har inte Motorrad någon egen sida?
Den skulle ha skapats för länge sedan egentligen. Motorrad vill i samarbetet med SH förlägga diskussioner här istället för att få mer input! Detta i sig medför inget negativt för SH då Motorradtidningen har en bra inriktning mot det sportigare motorcykelåkandet.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
:yoparty Kanske börja stunta lite igen?! För du har väl inte gått och blivit gammal och öm i skinnet;) se nu till att Clas sponsrar dig med en Shiver, Dorsoduro eller SXV så du får leka rejält:tummenupp

Grattis Johnny! Starkt Jobbat! "Förtidspensionär" vid knappa 30;):tummenupp

/Mange
Stuntande har jag nog slutat med. Har en dålig axel och en dålig fot från rejsandet som ännu inte är färdiga (foten är opererad två gånger men fortfarande fel på den, samt komplikation från senaste operationen...).

Ska köra på gata och uppskatta det sociala livet. Jag har i alldeles för många år skitit i det sociala utan bara arbetat och arbetat 24/7 med SH och diverse annat.

Så jag ser fram emot att åka och ta en fika eller åka på en fin onsdagstur en sommardag tillsammans med de olika gängen / klubbarna i Stockholms omnejd.

Coppertail

Squid
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
Fornminne FJ 1100
Jo, sporthoj.com :D

Så farligt är det väl ändå inte med en ny forumdel till dom.

Nej det är väl iofs, ärligast så.
Men jag tror det kommer att ändra synen på sidan ganska mycket för eventuella nya användare.
Nu blir det liksom som vilken affärsdrivande hemsida som helst.

Vet inte vad jag hade förväntat mig.:(

IronMike

Guest
Så jag ser fram emot att åka och ta en fika eller åka på en fin onsdagstur en sommardag tillsammans med de olika gängen / klubbarna i Stockholms omnejd.

Vi syns på bulten, jag åker också aprilia på gata till våren :tummenupp :pannkyss

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Grattis Swedie!
Nu har du fått den anställning du länge sökt. :) Sen att det är till att lyckas med ett linnebarn är bara plus!

Lycka till!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...