kiwimaddog skrev:2364238Aj....Är hemma nu efter några timmar på Danderyds... Jättesöta sköterskor där fresten![]()
Skönt att höra
Och vad gjorde jag på sveavägen om de hade sådana damer på sjukan?!
-@ndreas
kiwimaddog skrev:2364238Aj....Är hemma nu efter några timmar på Danderyds... Jättesöta sköterskor där fresten![]()
Jag hoppas folk här nu hjälper KB med att komma till rätta med "problemet".d1ce skrev:2364235Finns bara ett givet svar härKlart vi ska... Ett kanon initiativ är vad det är och det ska inte stupa iom detta.
-@ndreas
kiwimaddog skrev:2364238Aj....Är hemma nu efter några timmar på Danderyds... Jättesöta sköterskor där fresten
Iaf, jag är komplett o hel på alla vis... bortsett från en oförmåga att kunna använda vänster halva av ryggen, speciellt ur en taktil synvinkel! O så bjöd ambulansvårdaren på en satans tripp i form av ket...blabla nånting, satan i gatan vad obehagligt!!
Iaf, vad som hände:
Ligger i ett för mig behagligt tempo, stortrivs o känner mig avslappnad o nöjd med körningen. Ser ett dammoln torna upp sig bakom kröken, anar oråd o går på bromsen i kurvan. Allt väl änsålänge...kommer runt krönet, inser att det är dags att öka bromstrycket lite, eftersom det står en hoj typ tio meter framför i min väg.. funkar fint tills jag antar att jag kommer till en grussträng för plötsligt känner jag hur marken dänger till min rygg o all luft försvinner...
Vill passa på o tacka alla för hjälpen!!!Kan inte allas namn men ni vet vilka ni är. Lovar att vara tillbaks så fort hojen är körklar igen...
kiwimaddog skrev:2364238Aj....Är hemma nu efter några timmar på Danderyds... Jättesöta sköterskor där fresten
Iaf, jag är komplett o hel på alla vis... bortsett från en oförmåga att kunna använda vänster halva av ryggen, speciellt ur en taktil synvinkel! O så bjöd ambulansvårdaren på en satans tripp i form av ket...blabla nånting, satan i gatan vad obehagligt!!
Iaf, vad som hände:
Ligger i ett för mig behagligt tempo, stortrivs o känner mig avslappnad o nöjd med körningen. Ser ett dammoln torna upp sig bakom kröken, anar oråd o går på bromsen i kurvan. Allt väl änsålänge...kommer runt krönet, inser att det är dags att öka bromstrycket lite, eftersom det står en hoj typ tio meter framför i min väg.. funkar fint tills jag antar att jag kommer till en grussträng för plötsligt känner jag hur marken dänger till min rygg o all luft försvinner...
Vill passa på o tacka alla för hjälpen!!!Kan inte allas namn men ni vet vilka ni är. Lovar att vara tillbaks så fort hojen är körklar igen...
Tack o självfallet!d1ce skrev:2364241Skönt att höraGet well och häng med igen sen.
Och vad gjorde jag på sveavägen om de hade sådana damer på sjukan?!
-@ndreas
War-psycho skrev:2364244Jag hoppas folk här nu hjälper KB med att komma till rätta med "problemet".
Det kan inte bara vila på hans axlar att hitta bra lösningar till detta.
Så, kom med bra idéer och förslag nu, som kanske hjälper att förhindra att sånt här upprepas.
(Ej riktat till just dig d1ce, utan till alla som vill ha kvar onsdagskörningarna.)
Låt kreativiteten flöda.
kiwimaddog skrev:2364248Dom är där hela natten på kirurg-avd...
Iaf, vad som hände:
Milla skrev:2364254Jag vill dessutom ge all heder till Mac Rabbit, som stannade kvar och såg till att hojarna blev borttranpoterade och även körde med och lastade av dem innan han kom in till Sveavägen!! Dagens hjälte!!!!![]()
Milla skrev:2364254
Jag vill dessutom ge all heder till Mac Rabbit, som stannade kvar och såg till att hojarna blev borttranpoterade och även körde med och lastade av dem innan han kom in till Sveavägen!! Dagens hjälte!!!!![]()
d1ce skrev:3'dje våningen, ska jag sikta på asfalten eller gräsmattan för att få "lagoma"-frakturer?
-@ndreas
Uppenbarligen räcker inte det, eftersom problemet ökar.d1ce skrev:2364249Det finns ju bara ett sätt att lösa detta på. Var och en är ansvarig för sina handlingar och sitt framförande. Jag kan omöjligt påverka din eller annans körstil på annat sätt än att säga vad jag tycker.
Eftersom att det finns en utomordentlig tråd ang. detta och att kapten m.fl. ständigt påtalar hur vi ska köra genom att släppa igenom osv anser jag att vad som kan göras är gjort.
Lite ansvarstagande och förståelse så går det prima. Tror jag!
-@ndreas
Valrog skrev:2364253ONSDAGSKÖRNINGARNA..Ska leva,det är kul som faaaaan
Folk MÅSTE bara inse sina begränsningar.
Leder gärna igen OM ni vill.
Milla skrev:2364254Skönt att det gick bra!!![]()
Jag vill dessutom ge all heder till Mac Rabbit, som stannade kvar och såg till att hojarna blev borttranpoterade och även körde med och lastade av dem innan han kom in till Sveavägen!! Dagens hjälte!!!!![]()
War-psycho skrev:2364258Om olyckorna ökar trots all info som ändå ges ut i förväg, så tycker inte jag att det "går prima".
kiwimaddog skrev:2364261Tack, o absolut! All heder till Macrabbit!!! skönt att veta att det finns folk som ställer upp!!
Detta är vi överens om.d1ce skrev:2364262Men jag avviker inte från åsikten att det är var och ens ansvar att inte köra över sin kapacitet. Det är prestigelöst och det är ingen tävling.
d1ce skrev:cyklarna fick sig en sväng förbi sveavägen dessutom. De såg ut att skämmas lite på släpet.
-@ndreas
kiwimaddog skrev:2364265Skönt att höra att dom fick en liten tur dit ändå... men inte fan ska dom skämmas, är ju knappast deras fel...![]()
Diagnos: Typisk sporthojsåkare.d1ce skrev:2364266Fick du någon form av diagnos eller är du bara redigt jäkla mörbultad?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |