hmm, Doh! face slap! Tack.. ska se över det där.Affe_R1 skrev:Nu är jag inte alls hemma på sånt här,
men är det så pass mycket mer avancerat att byta ut
"plustecknet" mot en färgförändring?
hmm, Doh! face slap! Tack.. ska se över det där.Affe_R1 skrev:Nu är jag inte alls hemma på sånt här,
men är det så pass mycket mer avancerat att byta ut
"plustecknet" mot en färgförändring?
Får lägga en röstning om det o RR-forumet. Tycker själv det är bättre på sitt sätt. Men visst, mer trådar i samma forum kan vara roligare.Macho Woman skrev:Lägg in solid snakes smileys. De var roliga.
Racingforumet var bättre förr när det inte var uppdelat i olika sektioner. Man får ingen överblick nu.
Liknande brytning som där uppe? på 3-4 pixlar?campar skrev:Jag vill ha en brytning efter sista inlägg i varje tråd.
Alltså mellan sista inlägget och svara knappen och antal sidor visningen.
Ser konstigt ut.
//Niklas
Swedie skrev:Liknande brytning som där uppe? på 3-4 pixlar?
Till ill-rosa? Du tycker designen är ful?morlock skrev:Är det inte dags för en färgförändring snart?... syftar då på det orangea. Loggan kan behålla färgen dock.
Tack! Det är nu fixat.campar skrev:Njaee... typ som en orange "banner" som det är mellan svara knappen och första inlägget.
Finns liksom inget "slut" där nere.
Swedie skrev:Tack! Det är nu fixat.
Dryg människa du är!campar skrev:Fast nu saknas det ett par pixlar mellan "bannern" och antal sidorvisningen! =)
Swedie skrev:Dryg människa du är!
Men okejdå! Fixat.
Ett förslag kanske. Orange är som sagt snyggt... om man är varningsskylt eller vägarbetare.Swedie skrev:Till ill-rosa? Du tycker designen är ful?
Som sagt, var konkret. Säg inte bara "byt färg" osv..
Kan ej färga loggan annorlunda. Det har jag fått rejält med utskällning om förrmorlock skrev:Ett förslag kanske. Orange är som sagt snyggt... om man är varningsskylt eller vägarbetare.
Vapor skrev:Tycker att många förslag är bra här men vad jag köper och tycker skulle vara bra är att byta bakgrundsfärgen till en liten mörkare så att man inte får ont i huvudet varje gång man är inne på SH.com (vilket är varje dag!)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|