Teddy
"...I been here for years"
Det finns en förort syöst om Stockholm son heter Älta. Det finns nog några här på SH som skulle trivas där.Webspy skrev:Vet... men efter över 100 sidor om samma saker så KAN man ju gå vidare.
Det finns en förort syöst om Stockholm son heter Älta. Det finns nog några här på SH som skulle trivas där.Webspy skrev:Vet... men efter över 100 sidor om samma saker så KAN man ju gå vidare.
Har för mig att Corser tog i för mycket och gick av banan och sen hann han aldrig ikapp.#space skrev:Minns oxå det racet o hur extremt tät/på gränsen roadracing kan va.. Har för mig att det var Haga v Corser på Silverstone 2005..grymt var det i alla fall o mkt underhållande...
Jag gillar digWebspy skrev:Det tråkiga är att diskutionerna ofta dör efter att jag har blandat mig i.... Undrar om folk ogillar mig SÅÅ mycket(förmodligen)
sandstream skrev:De får väl slita som djur för att få hojarna att gå dit de vill jämfört med MotoGP-hojarna och då blir det väl lätt att det ser svajigare ut och att de missbedömmer och byter dekaler med varandra.
Vet inte, vågade ju inte prova dinNiklasinorr skrev:Som att köra turbogixxer då...![]()
Vad har Älta för rykte som jag inte känner till?Teddy skrev:Det finns en förort syöst om Stockholm son heter Älta. Det finns nog några här på SH som skulle trivas där.
Sug på namnet så kommer du nog på det snart...Nyteknik skrev:Vad har Älta för rykte som jag inte känner till?
Snacka om OT...
sandstream skrev:Vet inte, vågade ju inte prova din![]()
Äh, han är bara gammal och rädd.....Niklasinorr skrev:Jag hör ljudet av en kyckling....![]()
Nåt sånt är det.RedBaron skrev:Äh, han är bara gammal och rädd.....
....jag menar erfaren och försiktig.
Jag är i Graz i Österrike och ska åka till Ljubljana inatt.sandstream skrev:Usch vad OT vi är nu, vart fan är Gustav?
Han har förvisso kört en WSBK hoj men GP hoj?Strider skrev:
Strider skrev:
Webspy skrev:Han är väldigt aktiv i våra trådar.... Och har han någonsin suttit på en modern GP-hoj? (eller modern WSBK-hoj för den delen. Jag har ingen koll på om/när han kört WSBK)
...
Axxexs skrev:Om jag inte minns fel så körde Greven wildcard i WSBK både 2002 och 2003. Hans senaste riktiga WSBK-hoj var väl en ex fabriks-Kawa (Yanagawa?)
Synd att han inte är med i diskussionerna så ofta, han kanske har ett och annat att lära oss andra.Axxexs skrev:Om jag inte minns fel så körde Greven wildcard i WSBK både 2002 och 2003. Hans senaste riktiga WSBK-hoj var väl en ex fabriks-Kawa (Yanagawa?)
Axxexs skrev:Om jag inte minns fel så körde Greven wildcard i WSBK både 2002 och 2003. Hans senaste riktiga WSBK-hoj var väl en ex fabriks-Kawa (Yanagawa?)
Chris Ash skrev:Nja det var väl bara ett av åren? Han kvalade iaf inte in.
Den var snygg!Axxexs skrev:MotoGP rykte:
BMW:s MotoGP-hoj kommer bli 3 cylindrig 800cc. Fd Ferrari motoringenjören Mauro Forghieri's på Oral Engineering ska ha ritat motorn. Luca Cadalora ska ha kört tester med hojen på Nardo banan.
Man tackarZam skrev:
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |