Är det samma gubbe som valmers kallade McPensionär häromåret?Gustav O skrev:snip
Harris/WCM/KTM
Jeremy McWilliams
snip
Är det samma gubbe som valmers kallade McPensionär häromåret?Gustav O skrev:snip
Harris/WCM/KTM
Jeremy McWilliams
snip
Affirmative.Peno skrev:Är det samma gubbe som valmers kallade McPensionär häromåret?
Å fan. Är han tillbaka, eller låg han bara i den grå massan lååååångt ner i fältet som jag aldrig kan skilja från ett år till ett annat?valmers skrev:Affirmative.
Peno skrev:Å fan. Är han tillbaka, eller låg han bara i den grå massan lååååångt ner i fältet som jag aldrig kan skilja från ett år till ett annat?
Ja, i Brno. Kruxet var att han fick sparken från sitt BSB-team när han gjorde inhoppet i KR.Chris Ash skrev:Han är tillbaka isf, han körde BSB förra året men var skadad nästan hela året.Gjorde väl ett inhopp för KR med?
Det var sju dyra varv för Jezza.valmers skrev:Ja, i Brno. Kruxet var att han fick sparken från sitt BSB-team när han gjorde inhoppet i KR.![]()
Dessutom med gashäng.RedBaron skrev:Det var sju dyra varv för Jezza.
Han fick inte "en" hoj, han fick "hojen" med stort H2ono skrev:Är han så j...vla mycket sämre 04 mot 05.. nej något förändrades han fick ett team en hoj som han fick förtroende körde 1-2 s snabbare per varv han växte och vann.
Det är ju en hel del som ska falla på plats för att det ska bli av men jag hoppas Tech 3 kan få ihop till två hojar. Michelin nämns ju i samband med Checa och Dunlop med Ellison så de kommer ju inte kunna dela så mycket info med varandra.Axxexs skrev:Teamchefen för Tech3 sa för typ 2 veckor sen att han inte vågade ta med Checa i teamet. Fick inte ett Spanskt team (Pons) ihop pengar till en Spansk förare så såg inte han några större möjligheter att som ett Franskt team göra nått bättre. Så jag är lite skeptisk till att det kan bli nån Yama för Checa. Men har han pengar på g från nån sponsor eller DORNA så kanske.
"...the Italian's have come up with an alternative plan to provide the team with its own powerplant"sandstream skrev:Bimota i MotoGP 2006?
http://www.crash.net/news_view.asp?t=&cid=6&id=124007
Jag reagerade också på det men det känns som att det troligaste är att de "lånar" ut sitt namn till hojen och att någon annan (KTM?) står för motorn.RedBaron skrev:Bimota använder väl alltid andras motorer numera ? Inte kan väl de konstruera en ny motor på några månader ?
Eller har de ett lager med motorer från V-Due![]()
Tveksamt om WCM har kapital mer än att ta ett år i taget. De slipade ju bort motornumren på ett par R1-motorer häromåret. De kan nog fixa fram ett big bore-kit till en GSX-R 750 till 2007.sandstream skrev:Jag reagerade också på det men det känns som att det troligaste är att de "lånar" ut sitt namn till hojen och att någon annan (KTM?) står för motorn.
Men borde inte WCM strunt i att få ordning på en 990-motor till i år och istället lägga all kraft på att få fram en bra 800 till nästa år?
RedBaron skrev:"I expect to win the championship as the Suzuki bike looks more equal than the other machines out there..."
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |