Silly Season MotoGP....

Status
Ej öppen för fler svar.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
valmers skrev:
Men kul har vi! :argpådato
Ok, då vet jag varför du förstör så många trådar med ditt evinnerliga spammande. Hoppas det är värt det!

Edit: förresten, tack som fan!

Last edited:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
sandstream skrev:
Nån som vill köpa en K5:a billigt, det sitter en yxa i tanken och ett par 4 tums spik i däcken men den går som en klocka ;)
Den största värdeminskningen ligger inte i yxan o spiken utan att du har ägt den! :pannkyss

Kul att se Max på hoj nästa år i alla fall, då får man orsak att följa WSB nu också då. Ska bara få Barros deal klar också. Vem vet, Max dyker kanske upp på en Sukka i MotoGP 2007...

Jaja, nån Honda ska det minsann inte stå i mitt garage på lång tid i alla fall. Tänk vad marknadskrafterna kan göra...

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
valmers skrev:
Före detta idrottstjärna menar du väl? Skägget skall ju köra i gatsoffeserien nu, som du brukar bespotta.

Du yrar, jag har aldrig haft nåt emot SBK, jag påstod tom att den 1996-97 var världens bästa roadracingserie. Däremot har den haft ett par riktiga hundår nyligen.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Chris Ash skrev:
Du yrar, jag har aldrig haft nåt emot SBK, jag påstod tom att den 1996-97 var världens bästa roadracingserie. Däremot har den haft ett par riktiga hundår nyligen.
Om ingen besvarar såna inlägg så försvinner de snart. Tack på förhand :tummenupp

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Bingo skrev:
Om ingen besvarar såna inlägg så försvinner de snart. Tack på förhand :tummenupp

Det är sant...

För att återgå till de senaste nyheterna så hoppas jag verkligen att det stämmer att det löst sig för Max, säsongen 2006 i Superbike ser ut att bli den bästa sen Foggys dagar. Max Biaggi, Alex Barros, Troy Bayliss, Troy Corser, Norick Abe, Noriyuki Haga,Roberto Rolfo, Regis Laconi, Frankie Chili....vilken föraruppställning!

Nu blir det järnkoll på Superbike VM nästa år!

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Chris Ash skrev:
säsongen 2006 i Superbike ser ut att bli den bästa sen Foggys dagar.
Foggys utträde var väl inte slutet på SBKs "glansdagar"? Foggy kraschade bort sig 2000 och ersattes av Bayliss. Den säsongen med Edwards, Haga, Corser var bra. Likaså säsongen efter då Bayliss körde full säsong och vann. 2002 var skoj även om det bara handlade om två förare. Race:n var riktigt underhållande.
Men förarlistan för nästa år, och det faktum att fler fabrikat är med i toppen höjer verkligen förväntingarna inför denna säsongen.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chris Ash skrev:
Max Biaggi, Alex Barros, Troy Bayliss, Troy Corser, Norick Abe, Noriyuki Haga,Roberto Rolfo, Regis Laconi, Frankie Chili....vilken föraruppställning!
Yepp, kan de få in några unga, riktigt talangfulla, förare också så kan det bli skitkul :yoparty

MC Doktorn

Guest
Chris Ash skrev:

Pratar massa skit som vanligt.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
FireSalle skrev:
Foggys utträde var väl inte slutet på SBKs "glansdagar"? Foggy kraschade bort sig 2000 och ersattes av Bayliss. Den säsongen med Edwards, Haga, Corser var bra. Likaså säsongen efter då Bayliss körde full säsong och vann. 2002 var skoj även om det bara handlade om två förare. Race:n var riktigt underhållande.
Men förarlistan för nästa år, och det faktum att fler fabrikat är med i toppen höjer verkligen förväntingarna inför denna säsongen.

Nej men de två åren då det var absolut bäst tycker jag var 96-97.

2ono skrev:
Pratar massa skit som vanligt.

Jaså? Du får gärna skriva vad du tycker om åren 96-97 och varför de inte var bra om du vill men såna där kommentarer tillför inte så mycket.

Jag tycker det var två riktigt bra år iaf. Hundåren för mig är 2003-2004.

sandstream

Guest
RedBaron skrev:
Lite pinsamt att erkänna men jag har redan ett sånt (äkta alltså) :rodnar
Har ju inget hår på huvudet så då måste man kompensera med något annat :D
CorbenDallas skrev:
Den största värdeminskningen ligger inte i yxan o spiken utan att du har ägt den! :pannkyss
Jag som inte ens kan uuuuila eller göra stopies och har aldrig rödvarvat, fan den är som ny :)

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
sandstream skrev:
Lite pinsamt att erkänna men jag har redan ett sånt (äkta alltså) :rodnar
Har ju inget hår på huvudet så då måste man kompensera med något annat :D
Två rätt av tre då :) Är du sedan långsam på banan så blir du en perfekt look-a-like
sdb03987-1.gif

PS. Jag har oxå sådant skägg.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Bingo skrev:
"Älska" och "Hata" finns inte på min karta över folk jag inte känner. Han är en jäkligt snabb racerförare, helt enkelt.

Folk som har en personlig relation till någon de aldrig ens sett på riktigt är direkt sjuka i huvudet. Det är något väldigt obehagligt med folk som hyser väldigt starka känslor mot någon de bara sett på bild. Det är gott stalker-material i en del skribenter här. Sjukt, mycket sjukt :kocko
Ho ho - väl funnet!

:tummenupp

sandstream

Guest
RedBaron skrev:
Två rätt av tre då :) Är du sedan långsam på banan så blir du en perfekt look-a-like
sdb03987-1.gif

PS. Jag har oxå sådant skägg.
BIAGGI - SANDSTREAM
Tunnhårig - Tunnhårig
Skägg - Skägg
34 år - 34 år
Suzuki - Suzuki

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

MC Doktorn

Guest
Chris Ash skrev:

Jaså? Du får gärna skriva vad du tycker om åren 96-97 och varför de inte var bra om du vill men såna där kommentarer tillför inte så mycket.

Nej berätta du!! som vet allt vad var bättre 96-97 ? vad gjorde säsongen 2003-2004 till ett hundår? var förarna värdelösa eller är Hodgson kass jämfört med Kocinsky eller Corser vad menar du ?

sandstream skrev:
BIAGGI - SANDSTREAM
Tunnhårig - Tunnhårig
Skägg - Skägg
34 år - 34 år
Suzuki - Suzuki

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Givetvis ska du vara med i hans fan club också :hihi
http://www.max-biaggi.com/Eng/home.asp

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Chris Ash skrev:
2000 var en fin säsong. 750 rad-4'orna hänger fortfarande med, introduktionen SP-1 och Hondas förnedring av Ducati, Aprilia gör entré med Troys C och ser i början ut att kunna utmana om titeln, Foggy kraschar och Troy B plockar upp hans fallna mantel och axlar den. Enligt min tidräkning började medeltiden i WSBK i o m säsongen 2001 och sträckte sig fram till och med säsongen 2004. 2005 var en klar uppryckning och nästa år, jag säger bara Nästa År! Ja, nästa år kan nog bli precis hur bra som hellst. Tänk bara om Eurosport ville börja sända Superpole igen. Det är en sån nagelbitare! Det är som vid störtlopp, man sitter limmad framför TV'n stirrar på klockan och ser hur hundradelarna rusar förbi. Eftersom min TV-tid är begränsad (en outtalad överenskommelse mellan mig och regeringen) kommer jag nog at hoppa över MotoGP nästa år och lägga min dyrbara TV-tid på WSBK istället.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Chris Ash skrev:

Skulle säga att 2004 var grymt tät o spännande rejsing - inget hundår i mina ögon. kollade så sent som igår på rejsen från Silverstone och Assen. Sjukt spännande... Dessutom första året med enhetsdäck!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...