Silly Season MotoGP....

Status
Ej öppen för fler svar.

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
2009 Honda CBR600RR
sleven skrev:
Och hur tror du jag och en del andra upplever ditt och Valmers outröttliga tjat om Max då? Helt och hållet osakligt håller ni på som om ni kände honom och vet att allt som skrivs är sant och lite till.

Max är hur eller hur en av tidernas största även om han inte har vunnit VM i stora klassen, men att påstå att man inte har där att göra om man inte kan bli världsmästare är ju bara löjligt. Ska bara Rossi få delta då? :3freak

Är lite i dina tankebanor också.

Var kommer all fakta och alla uppgifter ifrån? Det låter nämligen enbart som skvaller från olika websiter.

sandstream

Guest
chili skrev:
Var kommer all fakta och alla uppgifter ifrån? Det låter nämligen enbart som skvaller från olika websiter.
Vad skulle det annars vara?

De flesta sajter som det länkas till är nyhetssajter som den officiella MotoGP-sajten, crasch.net mm.
De har nog bättre kontakter än någon här och ligger närmare sanningen än vad vissa vill tro.

Rossi med riktigt bling-bling hjälm:
http://www.motorcyclenews.com/nav?p...eId=4024801&articleCategory=NEWS_PRODUCT-NEWS

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
2009 Honda CBR600RR
sandstream skrev:

De flesta sajter som det länkas till är nyhetssajter som den officiella MotoGP-sajten, crasch.net mm.
De har nog bättre kontakter än någon här och ligger närmare sanningen än vad vissa vill tro.

Om man enbart grundar sina inlägg på journalistskvaller är man riktigt illa ute, tycker jag.

Jag tror aldrig att vi någonsin kommer att få reda på hela sanningen om Hondas och Biaggis skillsmässa, det räcker att veta att det "sket" sig.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
sandstream skrev:
Resultat kanske?

valmers skrev:
Vaddå? Äntligen är idioten borta från MotoGP, vilket vi tackar för. Du och många andra tvåtaktstalibaner verkar dock inte ha insett att så är fallet.
Alltså, begriper du inte att du gör dig löjlig?

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
chili skrev:
Jag tror aldrig att vi någonsin kommer att få reda på hela sanningen om Hondas och Biaggis skillsmässa, det räcker att veta att det "sket" sig.
Biaggi's version av skilssmässan med Honda kommer i bokform snart iaf.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
valmers skrev:
Vaddå? Äntligen är idioten borta från MotoGP, vilket vi tackar för. Du och många andra tvåtaktstalibaner verkar dock inte ha insett att så är fallet.

Är det nån som inte kan vidare är det väl du? Jag har aldrig varit med om lika sjuklig fixering vid en idrottsstjärna.

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Hoppas man inte väckte nån björn som låg och sov bara. :)

Det finns ju helt klart tvä läger här, älska eller hata Biaggi. Själv är jag ett stort fan och hopppas man får se honom i WSB.

(Är rätt van att folk "hatar" den/de jag håller på.....är ju en sån där FBK:are :tomten)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
chili skrev:
Det finns ju helt klart tvä läger här, älska eller hata Biaggi.
"Älska" och "Hata" finns inte på min karta över folk jag inte känner. Han är en jäkligt snabb racerförare, helt enkelt.

Folk som har en personlig relation till någon de aldrig ens sett på riktigt är direkt sjuka i huvudet. Det är något väldigt obehagligt med folk som hyser väldigt starka känslor mot någon de bara sett på bild. Det är gott stalker-material i en del skribenter här. Sjukt, mycket sjukt :kocko

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bingo skrev:
Alltså, begriper du inte att du gör dig löjlig?
Du har din åsikt, jag har min. Visst är det fantastiskt med åsiktsfrihet?

Chris Ash skrev:
Är det nån som inte kan vidare är det väl du? Jag har aldrig varit med om lika sjuklig fixering vid en idrottsstjärna.
Före detta idrottstjärna menar du väl? Skägget skall ju köra i gatsoffeserien nu, som du brukar bespotta.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
Du har din åsikt, jag har min. Visst är det fantastiskt med åsiktsfrihet?
Min fråga var om du begriper att du gör dig löjlig. Begriper du det eller begriper du det inte?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Bingo skrev:
"Älska" och "Hata" finns inte på min karta över folk jag inte känner. Han är en jäkligt snabb racerförare, helt enkelt.

Folk som har en personlig relation till någon de aldrig ens sett på riktigt är direkt sjuka i huvudet. Det är något väldigt obehagligt med folk som hyser väldigt starka känslor mot någon de bara sett på bild. Det är gott stalker-material i en del skribenter här. Sjukt, mycket sjukt :kocko
Tänk på att det är vinter, vad man göra om man inte får stalka? :D

Bingo skrev:
Min fråga var om du begriper att du gör dig löjlig. Begriper du det eller begriper du det inte?
Jag och skäggälskarna gör oss nog ungefär lika löjliga. Men kul har vi! :argpådato

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Avanti skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1786601&postcount=1062
whistling.gif

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Webspy skrev:
Liten översättning?
Han signet i går, debuterer 17 januar (test australia).
Suzuki has made a great effort for Biaggi, in record time they have found a (third) bike for him, straight from Hamamatsu, Japan. Third team member, Yukio Kagayama. It is possible that after the test in aust. kagayama will become a test rider, in order to make space for Biaggi (maybe he will race once in a while).

Max will be riding with number 30.

RedBaron skrev:
good news travels fast...
:)

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!

sandstream

Guest
chili skrev:
Om man enbart grundar sina inlägg på journalistskvaller är man riktigt illa ute, tycker jag.
De som har som arbete att skriva om MotoGP vet nog mer än alla oss här tillsammans och det har gång på gång visat sig att de har rätt i sina "avslöjanden" så jag läser gärna vad de skriver och diskuterar det sedan med andra här i racingforumet.
Nyteknik skrev:
Hur får du ihop detta? Om man fortfarande tillhör toppen i VM har man väl knappast "gjort sitt".
Jag skrev "han är en av de bättre förarna vi haft men att han inte haft det där lilla sista som gör en mästare i 500/MotoGP" och det står jag för.

Bara för att jag inte stämmer in i den tröttsamma lovkören av Biaggi som finns på SH har jag blivit utsedd till Biaggi-hatare.
Men ni ska väl ha någon annan än Valmers att hacka på :D
RedBaron skrev:
Klockren smiley :rofl

Nån som vill köpa en K5:a billigt, det sitter en yxa i tanken och ett par 4 tums spik i däcken men den går som en klocka ;)

xyx skrev:
http://crash.net/news_View.asp?t=fim-unveil-2006-entry-list&cid=5&id=123870
Alstare Suzuki har fyra hojar i 2006 lineuppen i WSBK.
En för en "unnamed rider" :)
De måste väl hitta någon annan som vill köra ihop med Biaggi :rolleyes: :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...