Ja vad ska man säga...Axxexs skrev:Har läst på andra ställen med om att Amerikanerna inte tror att man kommer backa upp Hayden till att vinna VM pga att det skulle vara politiskt inkorekt här i Europa i dagens läge med att en Amerikan vann. Vet inte vad jag ska tro om det. Troligen letar man ursäkter för att Pedrosa kommer vara snabbare..
Verkar troligt. Pedrosa kommer nog vara riktigt, riktigt giftig 2007.Axxexs skrev:Melandri får också testa delar i år vilket är lite fel i den artikeln. Förra året var det Biaggi och Gibernau. Sägs att man från Honda till nästa år redan har planerat in att Melandri och Pedrosa kommer få utvecklingskontrakten för att testa dom nya delarna till 800cc. Hayden nämns inte där.
Problemet för Yamaha är att den bästa Rossiersättaren kör Honda i år och 2007 nämligen Pedrosa. Tror dessutom inte Honda kommer göra om misstaget att driva sin bästa förare från teamet för att man är styva i korken.Neutral skrev:Haha, snacka om att tycka synd om USA.
Klart att Hayden får sparken förr eller senare men varför skulle Yamaha vilja ha honom? Ersätta Rossi?
Vi måste tipas ah17 här på forumet.gthyni skrev:Sanningen är den att det finns amerikaner på det bästa materialet
i de 2 bästa stallen. Nån som tror nån av dem vinner VM?
Nix, och allt beror på en europeisk-muslimsk-kommunistisk
världssammansvärjning!
Hopkins har ju både stars & stripes asmat union jack på sin hoj, sin logga sina siffror och fan och hans moster.Axxexs skrev:Tror det är Hopkins själv som gillar att kallas Anglo-Amerikan.
Hans föredetta, (dom är kanske ihop igen, verkar som det ibland?), Desiree Lynn kallar ju sig själv för Vietnames/Spansk/Tysk/Mexikan/Qota Indian!?
Kanske?Axxexs skrev:Tror det är Hopkins själv som gillar att kallas Anglo-Amerikan.
Hans föredetta, (dom är kanske ihop igen, verkar som det ibland?), Desiree Lynn kallar ju sig själv för Vietnames/Spansk/Tysk/Mexikan/Qota Indian!?
Det verkar inte otroligt. Edwards har knappast framtiden för sig och Ellison lär knappast bli aktuell för en fet befordran. Snarare sparken. Och vilka Hondaförare som blir tillgängliga efter den här säsongen skulle vara värdefulla för Yamaha? Bortsett Hayden ser jag ingen alls.Gustav O skrev:...Rossi...the man who will replace him will be American Nick Hayden.
En enklare strategi hade väl i så fall varit om japanerna låtit bli att kontraktera jänkareAxxexs skrev:Har läst på andra ställen med om att Amerikanerna inte tror att man kommer backa upp Hayden till att vinna VM pga att det skulle vara politiskt inkorekt här i Europa i dagens läge med att en Amerikan vann. Vet inte vad jag ska tro om det. Troligen letar man ursäkter för att Pedrosa kommer vara snabbare..
Åker du till ett land på andra sidan jordklotet som avrättar 10.000 människor per år för att se MotoGP när du kan göra det i Holland och Tyskland?Ravetrancer skrev:fan, måste bara säga att jag åker till Shangahai i år igen för att kolla på MotoGP:n. Det var riktigt bar förra året
Nyteknik skrev:Åker du till ett land på andra sidan jordklotet som avrättar 10.000 människor per år för att se MotoGP när du kan göra det i Holland och Tyskland?
Axxexs skrev:Jeremy McWilliams sägs vara beredd på att ersätta Ellison ifall han tappar mer av sin motivation av att ligga för långt efter Checas tider.
Fast samtidigt har Honda ett annat problem och det är att de har många unga förare som kommer vilja komma upp till MotoGP - Dovizioso, Luthi etc. Dessutom sitter ju en kille som Stoner kanske inte helt lugn i båten om han inte får de saker han vill ha. Kan tänka mig att Vermeulen kan tröttna på Surkukin också. Om de är de bästa ersättarna för Rossi vete tusan men det finns ju talangfulla förare som kommer vilja köra MotoGP och då kan inte Honda ha alla.Nyteknik skrev:Det verkar inte otroligt. Edwards har knappast framtiden för sig och Ellison lär knappast bli aktuell för en fet befordran. Snarare sparken. Och vilka Hondaförare som blir tillgängliga efter den här säsongen skulle vara värdefulla för Yamaha? Bortsett Hayden ser jag ingen alls.
Det stämmer, men ingen av de du nämner har erfarenhet och meriter för att bli Yamahas försteförare. Speciellt inte om det är tomrummet efter Rossi som ska fyllas. Hayden kommer säkert inte göra en usel säsong i år och hans aktier lär inte falla nämnvärt i värde. Yamaha kommer därtill att vara intresserad av allt han lärt sig sedan -04 om HRC och RCV:n. Jag tror Honda gärna gör sig av med honom när hans 2-årskontrakt går ut efter denna säsong: fyra säsonger med full HRC-uppbackning resulterade i 1-2 förstaplatser. Man lär inte investera mer i Hayden med så många andra och minst lika lovande talanger i väntrummet; som du skriver. Kanske blir Hayden en bättre och mer aggressiv förare hos Yamaha?Gustav O skrev:Fast samtidigt har Honda ett annat problem och det är att de har många unga förare som kommer vilja komma upp till MotoGP - Dovizioso, Luthi etc. Dessutom sitter ju en kille som Stoner kanske inte helt lugn i båten om han inte får de saker han vill ha. Kan tänka mig att Vermeulen kan tröttna på Surkukin också. Om de är de bästa ersättarna för Rossi vete tusan men det finns ju talangfulla förare som kommer vilja köra MotoGP och då kan inte Honda ha alla.
CALLAHAN skrev:Jag tror Biaggi kommer ta Rossi´s plats hos Yamaha.
Dessutom är jorden platt.CALLAHAN skrev:Jag tror Biaggi kommer ta Rossi´s plats hos Yamaha.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|