Det är sant.Axxexs skrev:Biaggi började tävla som 18-åring och hade bara kört 125cc på gata ett år innan dess. Hayden måste ha kört motorcykel/racing minst lika många år eller mer än Biaggi.
Det är sant.Axxexs skrev:Biaggi började tävla som 18-åring och hade bara kört 125cc på gata ett år innan dess. Hayden måste ha kört motorcykel/racing minst lika många år eller mer än Biaggi.
Intressant kommentar som ju faktiskt är helt sann.Axxexs skrev:Biaggi började tävla som 18-åring och hade bara kört 125cc på gata ett år innan dess. Hayden måste ha kört motorcykel/racing minst lika många år eller mer än Biaggi.
Du trasslar in dig i obegripliga föreställningar om att det nya alltid är bättre. Jag förstår det verkligen inte. WCM är ett dåligt team därför att de efter stora framgångar fram till 2001 blev hänvisade till skithojar - är det så du menar?valmers skrev:Jaha, som jag trodde. För tio år sedan....blabla....tvåtakt...blabla....bättre förr....inga stomatolleenden......blabla....
Om du bara sätter Honda på gridden så får Svamlers som han vill... Alla andra team är bara amatörer ändå.Nyteknik skrev:Du trasslar in dig i obegripliga föreställningar om att det nya alltid är bättre. Jag förstår det verkligen inte. WCM är ett dåligt team därför att de efter stora framgångar fram till 2001 blev hänvisade till skithojar - är det så du menar?
Hur bra ett team var för ett halvt årtionde sedan, med ett helt annat reglemente, har inte ett skit med MotoGP att göra. Hänvisade till skithojar? Vems fel är det då? Man får väl ordna finansieringen och jobba för att bli ett satellitteam till någon tillverkare då? Vem vinner på att ha varvade hojar på banan?Nyteknik skrev:Du trasslar in dig i obegripliga föreställningar om att det nya alltid är bättre. Jag förstår det verkligen inte. WCM är ett dåligt team därför att de efter stora framgångar fram till 2001 blev hänvisade till skithojar - är det så du menar?
I rest my case...valmers skrev:Hur bra ett team var för ett halvt årtionde sedan, med ett helt annat reglemente, har inte ett skit med MotoGP att göra. Hänvisade till skithojar? Vems fel är det då? Man får väl ordna finansieringen och jobba för att bli ett satellitteam till någon tillverkare då? Vem vinner på att ha varvade hojar på banan?
Förklara för mig vad WCM tillför MotoGP? 2006, inte 2001.Nyteknik skrev:I rest my case...
2006 är svårt eftersom de inte ska köra men 2005 så tillförde de en del tycker jag. Ellison är en förare som aldrig skulle få chansen någon annanstans, en chans som han tog, Dunlop insåg att de behövde lägga mer krut på sina däck, Ellison fick en plattform för att kunna fortsätta i MotoGP och jag tror han är ganska nöjd med sin fabriks-Yamaha som han nu har tack varw WCM och sedan fick Hayden två förare han kunde köra om varje tävling.valmers skrev:Förklara för mig vad WCM tillför MotoGP? 2006, inte 2001.
Det var du som kallade WCM för ett blåbärsteam och har bevisbördan för detta. Att vända det till vad de kan tillföra 2006 är ett klumpigt sätt att slingra sig. Busted!valmers skrev:Förklara för mig vad WCM tillför MotoGP? 2006, inte 2001.
valmers skrev:Hi guys,
few days of training on my Supermotard bike, even in a terrible cold weather.
Snow as you see from the photos, around 2° or 3°C, it was absolutely freezing!
But what I wouldn’t do for a ride…
At the moment I enjoy with the Supermotard waiting for some news…
P.S. take it easy!
http://www.max-biaggi.com/Eng/Free.htm?NNews=350
Ja det är svårt att vinna en serie man inte startar i...Jag heter Lasse skrev:Troligare än att han vinner superhoj-VM iaf.
Sjysst att komma med neddragningar efter manhar skrivit kontrakt...Axxexs skrev:I Spanien införde man tobaksreklamsförbudet 1 januari i år. Fortuna har iom detta fått en 22% lägre försäljning. -
--edit---
får stå för utgifterna till honnom vilket ska hjälpa till att lätta på utgifterna för teamet.
Det är bara nyttigt; att förlita sig på tobakssponsorer är knappast sustainable development, som det så vackert heter i alla affärsplaner idag.Gustav O skrev:Sjysst att komma med neddragningar efter manhar skrivit kontrakt...
Helt klart är att det verkar bli lite av ett stålbad för vissa team detta år. Hoppas de kan klara av det.
Tycker det låter som en dålig ursäkt med tanke på vad tobaksbolagen tjänar.Axxexs skrev:I Spanien införde man tobaksreklamsförbudet 1 januari i år. Fortuna har iom detta fått en 22% lägre försäljning. Med den här sämre försäljningen så har nu Fortuna lämnat in en ny budget till dom två team som man sponsrar i GP, Gresini och Amatrian. Den nya budgetten innebär att dom pengarna som var tänkta att gå till sponsringen är sänkta med 25%.
Hmmm, intressant.Axxexs skrev:I Spanien införde man tobaksreklamsförbudet 1 januari i år. Fortuna har iom detta fått en 22% lägre försäljning. Med den här sämre försäljningen så har nu Fortuna lämnat in en ny budget till dom två team som man sponsrar i GP, Gresini och Amatrian. Den nya budgetten innebär att dom pengarna som var tänkta att gå till sponsringen är sänkta med 25%.
elwe skrev:Hmmm, intressant.
Här gäller det att tänka rätt.
..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |