ako
Ny medlem
- Gick med
- 20 May 2004
- Hoj
- Aprilia RSV250, Honda CR500, Gasgas EC300 och EC500, Suzuki GSXR1000
Teddy skrev:Tack för den sammanfattningen som ger lite perspektiv på debatten. Från det (perspektivet) så konstaterar jag att det är bara att gilla läget just nu och acceptera att vi får dras med Hayden till dess att Honda har en ny titelutmanare. Hela den här situationen känns orättvis men jag tröstar mig med att historien kommer att ge rättvisa, Hayden kommer att blekna i folks minnen och bli en bortglömd parentes i MotoGP. Hans avtryck i MotoGP är i det närmaste obefintligt. I bästa fall kommer man att minnas honom som den där killen med den coola och lediga stilen. T o m en förare av så hög kvalitet som Carlos Checa behöver en superuppkörning i regn för att göra sig ett namn. Betänk Criville och Roberts Jr som folk knappt minns eller i bästa fall fnyser åt. Vad kommer man att minnas Hayden som? Kommer man att minnas Hayden alls?
Vänligen observera att jag inte har något emot Hayden personligen, hur skulle jag kunna ha det? Jag känner honom inte och jag har överhuvdtaget aldrig träffat honom. Han framstår som en sympatisk och trevlig person men en tillbakalutad stil. Han är bevisligen en mycket bra förare.
Vem är Hayden