R2 skrev:2329868satan så coolt
och i usa rör det på sig lite också
Den är oerhört läcker på många vis men jag tror inte vi kommer få se den i GP.
R2 skrev:2329868satan så coolt
och i usa rör det på sig lite också
Sista partiet är ju intressant. Enligt det så ska Yamaha signat Jorge Lorenzo på tre år som teamkompis till Rossi. Coolt i så fall, kraschbudgeten får väl tredubblas 2007. .Axxexs skrev:2329836Rossi med förlängt Yamahakontrakt till 2009 enligt Italienska sportsidor.
http://www.sports.it/it/cmc/motori/200630/cmc_99185.html
Såg det, verkligen kul om det blir sant. Finns ju gott om sämre förare där i dag.Gustav O skrev:
Det är så sant som det är sagt..Neutral skrev:2349641Såg det, verkligen kul om det blir sant. Finns ju gott om sämre förare där i dag.
Nej, det är det inte. En MotoGP-racer har inte och får inte ha en skruv gemensam med en gathoj.Aviation skrev:2349692På tal om någe annat i GP't hörde att dom skulle köra 800cc nästa år är de någe hojjar som kommer lanseras på väg tro, Yamaha r8
...hard-to-handle...Neutral skrev:2349641Såg det, verkligen kul om det blir sant. Finns ju gott om sämre förare där i dag.
valmers skrev:2349819Nej, det är det inte. En MotoGP-racer har inte och får inte ha en skruv gemensam med en gathoj.
...hard-to-handle...
Nuff' said.
Jo, det vore klockrent med gathojar med låt säga 800 cc och kanske 150 kg körklar utan bensin.Aviation skrev:2349832Jag menade att de kanske börjas med 800 ccs inte racehojjar, typ som gsxr-750, tänkte kanske blir nån ny fluga lite mindre motor lite lätthanterligare osv. någe sånt. att en gp hoj inte är för gata fattar ja med
http://www.ducati.com/od/ducatisverige/sv/news/detail.jhtml?newsId=12504
lite närmare GP hoj än vanliga 1000cc, och ett pris på 500 000 riksdaler
www.crash.net skrev:2349832By contrast, a World Superbike move would offer the chance to fight at the front on leading machinery - but, as Alex Barros has discovered, victories are far from guaranteed...
Det hade onekligen varit kul med Haga, Bayliss, Baross, Biaggi och andra gamla GP-rävar i WSBK!valmers skrev:2349838
Snälla Skägget, kör WSBK. Jag kommer skratta mig fördärvad när du får stryk av Haga, Bayliss, Toseland och Corser.
Han kommer att toura hem WSBK, enligt Chris Ash.Martin skrev:2351696Det hade onekligen varit kul med Haga, Bayliss, Baross, Biaggi och andra gamla GP-rävar i WSBK!
Hade varit intressant att se vad Biaggi hade kunnat presterat i WSBK, tror inte att han slår varken Haga, Bayliss eller Corser dock, möjligtvis Barros.
Min givna favorit i GP är Haga. Även om han inte är bäst, så är han underhållande att titta på när han får det att stämma och vrider på gasen.
Gustav O skrev:1613904Det börjar bli en hel del rykten i svang nu.
Viktigast verkar det omtalade enmansteamet för Rossi vara eftersom det påverkar hur Altadis, som sponsrar Yamah, kommer göra.
Movistars eventuella utträde ur MotoGP påverkar också eftersom de är sura för att de tydligen förlorar Pedrosa till Repsol. Deras utträde skulle även göra Gibernau utan sponsor och en eventuell flytt till Ducati möjlig....
Till Gresini skulle då Toni Elias gå...
Läs mer HÄR.
Här är en fin lista som Axxexs har gjort, något editerad av mig. Grönt betyder klart kontrakt och rött rykte.
Camel Yamaha
46 Valentino Rossi & 5 Colin Edwards
Tech 3 Yamaha
77 James Ellison & 7 Carlos Checa
Repsol HRC
26 Dani Pedrosa & 69 Nicky Hayden
Fortuna Gresini Honda
33 Marco Melandri & 24 Toni Elias
Konica Minolta JIR
6 Makoto Tamada
LCR Carrera Sunglasses Honda
27 Casey Stoner
Marlboro Ducati
65 Loris Capirossi & 15 Sete Gibernau
D'Antin Ducati
66 Alex Hoffmann & 30 Jose Louis Cardoso
Team Kawasaki
56 Shinya Nakano & 17 Randy de Puniet
Team Suzuki
21 John Hopkins & 71Chris Vermeulen
KR Honda
10 Kenny Roberts JR
----------------------------------
Antagligen inte till start...
WCM Bimota
99 Jeremy McWilliams & 25 Jason Perez
Fast just den där listan är ju inför den här säsongen och inte 2007, det komer nog se annorlunda ut på en del håll inför 2007.Xzite skrev:2352098Intressant som fan. Tror nog hayden och pedrosa blir en farlig kombination nästa säsong. har ju redan visat framfötterna i år.
Snart så...gthyni skrev:2352152dags för ny lista eller ny tråd då....
jag kan börja
Camel Yamaha
Valentino Rossi
Jorge Lorenzo
Jag läste inte texten utan klickade på bilden och blev så glad att se Max Biaggi igen. Sedan läste jag texten. Hojen såg liten och smidig ut på något vis, tycker de andra MotoGP-hojarna ser klumpiga ut.Axxexs skrev:2383005Max Neurkirchner testade Suter Ilmor MotoGP-hojen på Most i förra veckan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|