Nej, och eftersom han leder VM är han rätt man för platsen.Gustav O skrev:2251218Hayden sitter i den position som alla förare, förutom Rossi, skulle vilja ha. Det är inte synd om honom för fem öre.
Nej, och eftersom han leder VM är han rätt man för platsen.Gustav O skrev:2251218Hayden sitter i den position som alla förare, förutom Rossi, skulle vilja ha. Det är inte synd om honom för fem öre.
Skam vore det väl annars med tanke på backningen han har haft i fyra år.valmers skrev:2252497Nej, och eftersom han leder VM är han rätt man för platsen.
När körde Kent Andersson i största klassen?Gustav O skrev:2252601Skam vore det väl annars med tanke på backningen han har haft i fyra år.
Hayden har sämre, mycket sämre, vinstprocent än Kent Andersson.
Så det är enbart seger i största klassen som är svårt.valmers skrev:2253463När körde Kent Andersson i största klassen?
Nej, men fan så mycket svårare.Gustav O skrev:2253473Så det är enbart seger i största klassen som är svårt.
valmers skrev:2253930Nej, men fan så mycket svårare.
Mr_Nilsen skrev:2253949Fan så mycke svårare är väl o ta i.
Verkar ju tom svårare i dom mindre klasserna med tanke på att det är tätare racing.
Men å andra sidan så ska man klå Rossi i stora klassen så du har väl rätt lite granna då
Om det ändå vore fallet. Det är ju en hel del förare som är utfyllnad av diverse olika ekonomiska, politiska och andra orsaker och andra förare i andra klasser som skulel göra MotoGP ännu svårare om möjlighet fanns.FireSalle skrev:2254046Det är väl oftast så att piloterna i MotoGP rekryterats bland de lovande och dominerande förararna i andra klasser, men om man lämnar MotoGP är man en föredetting...Därför får stora klassen anses innehålla "the best of the best" och därför mest meriterande att segra i - eller? Det är iaf. så jag resonerar.
Mycket hugg....Gustav O skrev:2254285Om det ändå vore fallet. Det är ju en hel del förare som är utfyllnad av diverse olika ekonomiska, politiska och andra orsaker och andra förare i andra klasser som skulel göra MotoGP ännu svårare om möjlighet fanns.
Hugg och hugg..diskussion var mitt försök i varje fall.FireSalle skrev:2254343Mycket hugg....
Du tycker alltså inte att de bästa plockas till MotoGP? Det är inte samma sak som att alla i MotoGP är de bästa.
Rekrytering av förare sker ifrån andra "lägre" serier, men jag känner inte till någon mästare i "modern" tid som gått ifrån MotoGP/500 till en annan serie för att mäta sina krafter med dem istället. Får väl gå tillbaka till tiden då de vissa förare körde mer än en klass?
Att mäta sig mot Rossi i MotoGP måste vara den ultimata utmaningen för alla RR-förare.
De bästa plockas väl visst till MotoGP? T.ex. Pedrosa och Stoner? De bästa förarna finns väl i MotoGP? Det måste vara störst merit att vinna i MotoGP!Gustav O skrev:2254379Hugg och hugg..diskussion var mitt försök i varje fall.
De bästa plockas inte till MotoGP, de flesta av de bästa plockas till MotoGP men mästerskapet är ju inte så bra som det kunde vara.
De flesta av de bästa plockas till MotoGP och det är den största titeln, vilket på inget vis ringaktar de andra klasserna.FireSalle skrev:2254424De bästa plockas väl visst till MotoGP? T.ex. Pedrosa och Stoner? De bästa förarna finns väl i MotoGP? Det måste vara störst merit att vinna i MotoGP!
Nej, men det började med var det är svårast att vinna. Den som vunnit i MotoGP har slagit de bästa, det måste vara det svåraste.Gustav O skrev:2254437De flesta av de bästa plockas till MotoGP och det är den största titeln, vilket på inget vis ringaktar de andra klasserna.
Är det den motorn som BMW förväntas använda om de nu kommer till start nästa år eller finns det någon annan den är avsedd för?Axxexs skrev:Illmor har nyligen testat sin 800cc på Silverstone. Motorn ska vara en 70 graders V-4 som varvar 17.800v.
Det är en annan hoj. Fan vad coolt om det kunde komam in fler tillverkare.sandstream skrev:2329844Är det den motorn som BMW förväntas använda om de nu kommer till start nästa år eller finns det någon annan den är avsedd för?
Axxexs skrev:2329836
Illmor har nyligen testat sin 800cc på Silverstone. Motorn ska vara en 70 graders V-4 som varvar 17.800v.
Italiensk media har ju varit tillförlitligt förut....Axxexs skrev:2329836Rossi med förlängt Yamahakontrakt till 2009 enligt Italienska sportsidor.
http://www.sports.it/it/cmc/motori/200630/cmc_99185.html
Illmor har nyligen testat sin 800cc på Silverstone. Motorn ska vara en 70 graders V-4 som varvar 17.800v.
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |