Chris Ash
Kapten Gars
Ska Tjong-tjeng köra med de där två kineserna som förare i MotoGP med?
Chris Ash skrev:Ska Tjong-tjeng köra med de där två kineserna som förare i MotoGP med?
Stackars stackars Bj.O.rnAvanti skrev:
Avanti skrev:
Det kommer bli ett av de mest intressanta teamen i alla fall. Kul tycker jag!Chris Ash skrev:Gibernau kommer bli frånåkt av Capirex nästa år, ska bli kul....
Undrar om inte Barros ligger lösast till av de tre?Neutral skrev:Men inte kan det väl vara möjligt att Checa ska få Setes plats? Det är ju helt orimligt att Barros och Checa ska få Hondor före Max.
Neutral skrev:Men inte kan det väl vara möjligt att Checa ska få Setes plats? Det är ju helt orimligt att Barros och Checa ska få Hondor före Max.
Jag tycker Max är solklar etta av dessa tre, det har han alltid varit och så även i år. Checa upprepar ju sitt standardmönster med positiv innan säsongen, usel under säsongen och så gnistrar han till med ett par bra race när kontraktet ska förnyas.Chris Ash skrev:Jag är faktiskt lite impad av Checas säsongsavslutning, men det är inte första gången har kör riktigt bra för några race. Men jag tycker ändå att om det står mellan dessa tre så bör Biaggi och Checa få styrningarna.
Checa är klart underskattad och hans körning from Brno har varit mycket stark, 8-4-3-6-3-5-4 är inte så pjåkigt.Chris Ash skrev:Jag är faktiskt lite impad av Checas säsongsavslutning, men det är inte första gången har kör riktigt bra för några race. Men jag tycker ändå att om det står mellan dessa tre så bör Biaggi och Checa få styrningarna.
Jäklar vad jag ska skratta om det blir tvärtomChris Ash skrev:Gibernau kommer bli frånåkt av Capirex nästa år, ska bli kul....
Gustav O skrev:Checa är klart underskattad och hans körning from Brno har varit mycket stark, 8-4-3-6-3-5-4 är inte så pjåkigt.
2000 var han i delad ledning med Roberts efter sex race tror jag det var. I år har han ju varit ovaligt snäll med vurpandet.Chris Ash skrev:Karljäveln ledde ju tom VM för några år sen, och en rätt bra bit in på säsongen dessutom (Eller om han möjligen låg tvåa), men sen tittade den riktiga Careless Chucker fram....
valmers skrev:Ska bli väldigt intressant att följa Pedrosas resultat första året på en MotoGP-hoj, en riktigt fabrikare dessutom. Tänk om han slutar sämre än 5:a totalt och/eller får mindre än 130 poäng första säsongen? Bäva månde blåtaktstalibanerna.
Det är väl en vanlig RC211-V men antagligen med jävligt låg sitthöjd etc.Chris Ash skrev:Jag tror mer på Stoner och Elias än Pedrosa som MotoGP-förare faktiskt. Men Pedrosa har ju guldförutsättningar det är helt klart, men hur är det egentligen, ska han köra en helt egen hoj eller en vanlig RCV?
Avanti skrev:Camel lämmnar Honda!
Camel har beslutat att stanna med Max Biaggi --> Honda Pons måste hitta ny sponsor.
Nu står 2 Honda team utan confirmed sponsors, kanskje det hadde varit bättre för Honda att behålla Biaggi.
Källa: italiensk media.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |