Chris Ash skrev:Jaha och vad fasen händer nu? Kommer Camel att köpa in Biaggi något team?
Biaggi kanske kommer att hålla sig till att göra tobaksreklam......
Chris Ash skrev:Jaha och vad fasen händer nu? Kommer Camel att köpa in Biaggi något team?
Chris Ash skrev:Kommer Camel att köpa in Biaggi något team?
Avanti skrev:I think so, artikkelen säger Suzuki/Kawasaki
Snarare rätt åt idioten Biaggi. Det är knappast Hondas fel att den gnällkuken misslyckas med materiel andra lyckas på.Neutral skrev:Rätt åt sur-Honda att tappa en stor sponsor. Deras träiga storhetsvansinnesbeslut har ju inte fungerat så bra förut heller men de lär sig ju aldrig. Hoppas det ordnar sig för Max.
Kawa har väl sagt att de inte ska köra tre hojar i alla fall, verkar som teamet blev tvungen att göra sig av med Hoffman som de verkligen verkade vilja ha kvar så hade de kört tre hojar hade han säkert fått behålla sin plats.
Jag tycker det är synd att inte Kawa och Suzuki kör tre eller helst fyra hojar var, hade säkert snabbat upp utvecklingen och att det inte blir så riskabelt att chansa på en ny förare.
zorro100 skrev:varför backar en sponsor upp en enskild förare istället för ett team?
De syns ju lika mycket på sito pons cyklar oavsett om biaggi kör där eller inte..
Vad ha biaggi gjort för att få en så stor sponsor att backa upp honom så totalt.
Chris Ash skrev:Gibernau kommer bli frånåkt av Capirex nästa år, ska bli kul....
Det är nog ingen större risk att Gibernau kör ifrån Capirex.sandstream skrev:Jäklar vad jag ska skratta om det blir tvärtom
Nja, annars kan man ju göra som Yamaha - sätta sin "stjärna" i ett eget ensamt team.zorro100 skrev:varför backar en sponsor upp en enskild förare istället för ett team?
För en gångs skull håller jag med dig, att det är rätt åt Biaggi att Camel backar honom alltså. Honda är ju kända för att inte lyssna på förarna utan att de vet bäst själva så nog tycker jag det är deras fel allt. Om du sedan tycker andraplatser är att lyckas tror jag nog inte Honda håller med dig, de är nog inte nöjda med annat än förstaplatsen och den förtjänar de inte med sin politik.valmers skrev:Snarare rätt åt idioten Biaggi. Det är knappast Hondas fel att den gnällkuken misslyckas med materiel andra lyckas på.
Och vem menar du skulle kunna utmana om förstaplatsen då? Maxine?Neutral skrev:För en gångs skull håller jag med dig, att det är rätt åt Biaggi att Camel backar honom alltså. Honda är ju kända för att inte lyssna på förarna utan att de vet bäst själva så nog tycker jag det är deras fel allt. Om du sedan tycker andraplatser är att lyckas tror jag nog inte Honda håller med dig, de är nog inte nöjda med annat än förstaplatsen och den förtjänar de inte med sin politik.
Det där är obekräftade rykten, "is set to", "is said to" osv.2ono skrev:Men det roliga är att C Stoner har nu kontrakt med Camel Honda RC211V
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s39/e9334/sport_lng0_spo39_evt9334_sto786448.shtml
De borde ha lärt sig redan under Doohans tid att de inte hade en aning om hur hojen skulle utvecklas, sedan släpper de Rossi av stolthetsskäl. Nu har de ingen utmanare och hojen verkar stå stilla i utvecklingen. Vill man vinna måste man anställa en vinnare men Honda respekterar inte starka förare utan föredrar kuvade förare som vet sin plats.valmers skrev:Och vem menar du skulle kunna utmana om förstaplatsen då? Maxine?
Eller Hayden? Nej, knappast.valmers skrev:Och vem menar du skulle kunna utmana om förstaplatsen då? Maxine?
Jag tror den är större än vad många andra tror.AlexH skrev:Det är nog ingen större risk att Gibernau kör ifrån Capirex.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|