ReDan
∑√ I L
Okey! Inte för att vara den men barros och checa får gärna lämna platts till
nyare förmågor!
nyare förmågor!
sandstream skrev:Biaggi kanske är på väg till Yamaha enligt rykten.
Han skulle då köra i ett Camel-sponsrat team ihop med Edwards.
Rossi kör i ett eget Yamaha-team med annan, icke tobakssponsor.
Ingen konkret källa, därav att jag skrev rykte.Chris Ash skrev:Källa? Hade ju varit hur fett som helst.....och en fet arselspark till Honda som fortsätter med sina felsatsningar, Rossi och Biaggi etta-tvåa nästa år, satan vad jag hade myst....
Var kommer ryktet ifrån då?sandstream skrev:Ingen konkret källa, därav att jag skrev rykte.
Som sagt, bara ett rykte. Har sett det på noen italiensk siter.samuel w skrev:Var kommer ryktet ifrån då?
Nätet, så ta det med en nypa salt. Men ingen eld utan rök brukar det ju hetasamuel w skrev:Var kommer ryktet ifrån då?
"Stoner further underlined his talent by outpacing fellow Pons rider Carlos Checa - who has just completed his tenth season of racing in the premier-class - by 0.1secs. Unlike the Spaniard, who fell on his third lap, Stoner's run was also mistake free."sandstream skrev:Nätet, så ta det med en nypa salt. Men ingen eld utan rök brukar det ju heta
Sito Pons var imponerad av Stoners körning och tror att han är med och slåss i MotoGP-toppen inom 2 år:
http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=122008
Ja, men inte så troligtAvanti skrev:Som sagt, bara ett rykte. Har sett det på noen italiensk siter.
Hvis jag säger att Biaggi skall kjöre för Royal Enfield så är ju det ett rykte också....
Nu vet jag inte hur det var för Checa men många av de andra ordinarie förarna testade nya saker vilket drog ner deras varvtider.Ludde78 skrev:Man kan ju fråga sig vad som krävs för att Checa ska bli utan styrning.
Knappast troligt att Honda skulle börja testa olika bromssystem etc med förare som aldrig tidigare har kört Hondan överhuvudtaget.sandstream skrev:Ja, men inte så troligt
Nu vet jag inte hur det var för Checa men många av de andra ordinarie förarna testade nya saker vilket drog ner deras varvtider.
Tex så provade Capirex Ducatis motorbromssystem som de hade på första GP:et men som sedan togs bort.
Hur som helst är det imponerande av Stoner!
Han är ett säkert kort för ett team som vill plocka topp-fem-placeringar ganska regelbundet och sponsorer som vill ha ett välbekant ansikte. Klar att han är kvar.Ludde78 skrev:Man kan ju fråga sig vad som krävs för att Checa ska bli utan styrning.
Han är ett säkert kort för de team som vill gräva upp hojen ur sandfållan regelbundet.Nyteknik skrev:Han är ett säkert kort för ett team som vill plocka topp-fem-placeringar ganska regelbundet och sponsorer som vill ha ett välbekant ansikte. Klar att han är kvar.
Vilka "fräscha unga" förare som nu kör något annat än MotoGP skulle placera sig bättre än Checa?Ludde78 skrev:Men som sagt, politik står högre i kurs än prestation ibland, även i motoGP.
Nyteknik skrev:Vilka "fräscha unga" förare som nu kör något annat än MotoGP skulle placera sig bättre än Checa?
Vad som skrevs var väl inte helt entydigt. Men vad Ludde verkar mena är att Checa borde bytas ut mot någon ung och i MotoGP ej använd förare. Jag är inget Checa-fan men skulle vilja veta vilka nykomlingar som skulle köra ifrån honom och därmed motivera ett byte från gammal till ung.sleven skrev:Läs om läs rätt. Han skrev Biaggi och Barros.
Jag tolkade det heller inte så utan att Ludde tycker att Checa borde rankas sist av Biaggi, Barros och Checa. Det stämmer bra med min uppfattning så jag nöjer mig med det.Nyteknik skrev:Men vad Ludde verkar mena är att Checa borde bytas ut mot någon ung och i MotoGP ej använd förare.
Gustav O skrev:Men det är ju Altadis som han är skyldig pengar och inte Yamaha och Fortuna har ju dragit till Gresiniteamet så ska han köra en Gauloiseshoj i Tech3 teamet? ?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|