Kenny Roberts den äldre, ja.Macke skrev:Undrar jag oxå...
KR Senior?
Kenny Roberts den äldre, ja.Macke skrev:Undrar jag oxå...
KR Senior?
Men det är ju Altadis som han är skyldig pengar och inte Yamaha och Fortuna har ju dragit till Gresiniteamet så ska han köra en Gauloiseshoj i Tech3 teamet? ?Axxexs skrev:Vissa tror att Barros kan hamna hos Yamaha nästa år. Går han tillbaka till Yamaha så kanske han kan slippa betala dom miljonerna i böter som han fick för att han bröt deras kontrakt ett år för tidigt efter '03-säsongen när han gick till Repsol-Honda '04. Andra rykten säger WSBK för honnom.
Roberts SR skrev:But you do have sponsorship to pay for this year?
If I don’t, I’ll be paying for it myself like I usually do.
Det går ju att förvalta sina pengar.Boris JR skrev:Aningen kaxigt eller vad?
Var har han fått alla pengar ifrån pengarna han körde in under sin aktiva karriär kan ju knappast räcka till att betala en motogp satsning...
Chris Ash skrev:Jag önskar Proton-Honda KR all lycka säsongen 2006, det vore riktigt roligt om de kunde överraska, nu har de dessutom en gammal 500-världsmästare, en Rossi- och Doohan-dödare i sadeln.
RedBaron skrev:Dani har fått sin nya hoj
haaha!
Fan jag älskar denna skvallertidnngswannabe tråd.
Fan vad jag vill se nästa motogp säsong redan nu!
Trams. Det man blev tårögd av var när McCoy som kvalat tvåa tjuvade i starten och fick en drive-through och sedan bröt. Han ville så gärna bli den siste som vann ett lopp på en tvåtaktare och satsade allt på hemmaplan.Chris Ash skrev:Det var så man blev tårögd när man såg Jeremy McWilliams ta pole med KR3:an i Australien 2002.
Skratta inte. Jag har en gång i tiden slagit en tunnel på Robert Prytz och skulle därmed troligen platsa i landslaget !valmers skrev:
RedBaron skrev:Trams. Det man blev tårögd av var när McCoy som kvalat tvåa tjuvade i starten och fick en drive-through och sedan bröt. Han ville så gärna bli den siste som vann ett lopp på en tvåtaktare och satsade allt på hemmaplan.
Menar du Kenny Roberts Jr? Inte för att verka negtiv, men det vore en högoddsare om han körde i mål före Rossi. Minst sagt.Chris Ash skrev:...Proton-Honda KR...nu har de dessutom en gammal 500-världsmästare, en Rossi- och Doohan-dödare i sadeln.
Vad jobbig du är som kan så mycketChris Ash skrev:Hmmm jag minns det som så att Garry fick ett bakdäck som blistrade och därför körde i depå och bytte, han kom därefter ut precis bakom Valentino Rossi som ledde racet och hängde sedan utan några som helst problem med denne in i mål......Bland det coolaste jag sett Gazza göra....
Det är ingen överraskning, Max har många fans.Axxexs skrev:Nu har Biaggi-fans demonstrerat utanför Hondas Italienkontor i Rom!
WOW alla fem medlemmarna i Max fan club var där !Axxexs skrev:Nu har Biaggi-fans demonstrerat utanför Hondas Italienkontor i Rom!
Jag dör! Muhahahahaha!Axxexs skrev:Nu har Biaggi-fans demonstrerat utanför Hondas Italienkontor i Rom!
Vad jag ser så har inte en enda av dem en Camel i mungipan. De måste satsa hårdare och visa total hängivenhet om de ska lyckasAxxexs skrev:Nu har Biaggi-fans demonstrerat utanför Hondas Italienkontor i Rom!
RedBaron skrev:Vad jobbig du är som kan så mycket
Efter lite forskning så har jag kommit fram till följande:
* Det sket sig i starten
* Han gick inte i depå förrän på varv 13 vilket är sent för att ta ett straff
för tjuvstart. Det känns troligare att han gick in för att byta sula.
* Han blev inte varvad förrän på varv 17 så han måste ha kommit före
Rossi som sedan körde om honom
* Han bröt inte utan tog sig i mål.
Du har säker en dammig VHS där du kan verifiera det hela
Nej, du ser som du ska.ReDan skrev:Neej, Ser jag fel eller har jag missat något? Ska Checa köra honda? Såg han enligt senste filmsnutten på motogp.com!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|