Hoho, tänk om Gibernau spöar Capirossi nästa år; då får väl Chris Ash sluta titta på MotoGP.elwe skrev:JEREZ TEST - DAY 1
Loris Capirossi: 1'42.644
Sete Gibernau: 1'42.606
Hoho, tänk om Gibernau spöar Capirossi nästa år; då får väl Chris Ash sluta titta på MotoGP.elwe skrev:JEREZ TEST - DAY 1
Loris Capirossi: 1'42.644
Sete Gibernau: 1'42.606
Efter säsongen ja, då det är för sent att utveckla hojen mer. Under säsongen var det ju Max som låg 2:a i VM.valmers skrev:Om två jämförelsevis gröna förare blir tvåa och trea i VM med samma hoj, är det nog svårt att tillgodose en föredettings önskemål.
Ni är otroliga; under säsongen? Det är när säsongen är slut som man summerar poängen. Man kan inte bryta ihop totalt efter halva säsongen.Neutral skrev:Efter säsongen ja, då det är för sent att utveckla hojen mer. Under säsongen var det ju Max som låg 2:a i VM.
Efter mer än halva säsongen var Biaggi solklar tvåa med rejäl marginal till övriga Hondaförare. Finns det något annat än dina illvilliga fantasier som förklarar varför han plötsligt upplever Hondan som väldigt annorlunda och inte är i närheten av sina vanliga resultat? Nervositet, förkylning, dumhet, dryghet, skägget, hårfästet?valmers skrev:Ni är otroliga; under säsongen? Det är när säsongen är slut som man summerar poängen. Man kan inte bryta ihop totalt efter halva säsongen.
Förklara varför Melandri och Hayden blev tvåa och trea i VM på exakt samma hoj?Nyteknik skrev:Efter mer än halva säsongen var Biaggi solklar tvåa med rejäl marginal till övriga Hondaförare. Finns det något annat än dina illvilliga fantasier som förklarar varför han plötsligt upplever Hondan som väldigt annorlunda och inte är i närheten av sina vanliga resultat? Nervositet, förkylning, dumhet, dryghet, skägget, hårfästet?
Nyteknik skrev:Efter mer än halva säsongen var Biaggi solklar tvåa med rejäl marginal till övriga Hondaförare. Finns det något annat än dina illvilliga fantasier som förklarar varför han plötsligt upplever Hondan som väldigt annorlunda och inte är i närheten av sina vanliga resultat? Nervositet, förkylning, dumhet, dryghet, skägget, hårfästet?
Jag tror att Honda fattade ett beslut att leverera delar som var anpassade för Melandri och Hayden snarare än Biaggi som man inte hade samma långsiktiga planer för. Samtidigt som Biaggi plötsligt började underprestera rejält gjorde Melandri och Hayden tydliga förbättringar av sina resultat.valmers skrev:Förklara varför Melandri och Hayden blev tvåa och trea i VM på exakt samma hoj?
Nyteknik skrev:Men det var ju egentligen jag som ställde en fråga till dig.
Exakt. Det så kallade Roberts-syndromet.Webspy skrev:Jag kan svara åt valmers.
Motivation.
Han hade ingen glöd senare delen av året! Vill man inte - då kan man inte.
Pungt!
Gustav O skrev:Biaggi såg sjukt omotiverad ut i Japan....
Så efter en perfekt genomförd första hälft av säsongen där han ligger först i sammandraget efter Rossi och är positiv/harmonisk i alla intervjuer tappar han motivationen? Det låter lika troligt som att Honda i hemlighet effektbegränsade Hayden och Melandris Hondor under den första halvan av säsongen.Webspy skrev:Jag kan svara åt valmers.
Motivation.
Han hade ingen glöd senare delen av året! Vill man inte - då kan man inte.
Pungt!
Roberts? Vad har hans hopplösa läge hos Suzuki gemensamt med Biaggis perfekt genomförda första hälft av årets säsong?valmers skrev:Exakt. Det så kallade Roberts-syndromet.
Gustav O skrev:Har svårt att tro att det är så enkelt som motivation och frågar mig då varför han skulle tappa motivationen helt plötsligt? Efter Japan och med fem race kvar låg han trea och då tappar han motivationen?
Avanti skrev:Max Biaggi till Kawasaki!!
Nu är det klart, Max går till Kawa enligt italiensk media
Webspy skrev:Han lär ju äga i det teamet - om man frågar honom själv.... speciellt eftersom deras hoj beskrivs som hetsig och svårkörd Vilket en 500-förare av rang måste bemästra
Lite lunch-ironi
Edit: Vilken intressant vändning denna tråd lär ta nu !
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |