Silly Season MotoGP....

Status
Ej öppen för fler svar.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
2ono skrev:
Har man en annan åsikt är man :kocko

Det är väl självklart, jag tycker du är :kocko för att du tycker annorlunda, och tvärtom. Sen gäller det att ha argument för sin sak, så kanske man kan omvända idioten.
Sen att jag ALLTID har rätt är en annan femma :rolleyes:

MC Doktorn

Guest
oFFkeFF skrev:
Det är väl självklart, jag tycker du är :kocko för att du tycker annorlunda, och tvärtom. Sen gäller det att ha argument för sin sak, så kanske man kan omvända idioten.
Sen att jag ALLTID har rätt är en annan femma :rolleyes:

hahaha :rofl :tummenupp

sandstream

Guest
Nyteknik skrev:
Fy fan vad hemskt. :död
Vad skulle vara hemskt med det?
Som jag skrev i WSBK-tråden kommer han ju att köra i åttor runt alla lallare, han är ju trots allt skolad under 500-tiden.
Gör han inte det så ska det bli intressant att höra från "er" vad det beror på :)

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
sandstream skrev:
Vad skulle vara hemskt med det?
Som jag skrev i WSBK-tråden kommer han ju att köra i åttor runt alla lallare, han är ju trots allt skolad under 500-tiden.
Gör han inte det så ska det bli intressant att höra från "er" vad det beror på :)
Allvarligt talat, din jargong och dina uttryck får mig att tänka på en urblåst och självcentrerad tonårsbrud.

Edit: För att inte den gode moderatorn ska radera mina inlägg eller till och med mig själv kan ett förtydligande vara på plats. Din ständigt retsamma och/eller mästrande ton kryddad med tydliga spår av hastigt nypluggade kunskaper lyckas verkligen irritera. Är det så svårt att acceptera att någon som inte tycker som du ändå har rätt till sin uppfattning och att det är roligare i det långa loppet (som den stundande vintern vi står inför) att jämföra och pröva sakliga argument än att kasta paj?

Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Webspy skrev:
Kritik i all ära - men att skrika i pressen för att ingen annan verkar lyssna är långt under en GP-stjärnas värdighet!
Man kan inte annat än att älska en kortväxt självömkande gapig italienare med pipig röst! Joe Pesci, Danny DeVito, Max Biaggi. :)

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nyteknik skrev:
Allvarligt talat, din jargong och dina uttryck får mig att tänka på en urblåst och självcentrerad tonårsbrud.

Edit: För att inte den gode moderatorn ska radera mina inlägg eller till och med mig själv kan ett förtydligande vara på plats. Din ständigt retsamma och/eller mästrande ton kryddad med tydliga spår av hastigt nypluggade kunskaper lyckas verkligen irritera. Är det så svårt att acceptera att någon som inte tycker som du ändå har rätt till sin uppfattning och att det är roligare i det långa loppet (som den stundande vintern vi står inför) att jämföra och pröva sakliga argument än att kasta paj?
Det finns nog en och annan som irriterar sig på dig också, säkert undertecknad med.
Kanske läge för alla att backa av en 5% så att inte stämningen blir allt för dålig redan innan jul?

sandstream

Guest
Nyteknik skrev:
Och din jargong får mig att tänka på en ensam, bitter och introvert nostalgiker men konstiga kommunistiska tankar som påmminer om ett navit barn som bara vill trotsa.

Du skriver sällan något vettigt utan verkar mest vara en "hang around" till Chris och hakar gärna på honom när någon rookie som inte förstått 500:eek:rnas storhet ska kölhalas.
Tillskillnad från tex Gustav, som tar sig tid att förklara och argumentera för sin sak, så är du bara bitter och stentrist.

Vad du tycker om mig och mina inlägg är sjäkvlart upp till dig men jag tror att du har lite svårt att läsa ibland och tolkar det jag skriver som en sanning.
Får väl börja skriva JAG TYCKER/TROR i alla mina inlägg så att du också förstår att jag inte predikar någon sanning utan min egen uppfattning, som naturligtvis går stick i stäv med din, om du nu har någon om något som driver en diskussion framåt.

NyTeknik måste som sagt vara det sämsta nicket här på SH :lol

@Gustav: Låt gärna det här stå kvar eftersom jag tycker mig ha rätt att få svara offentligt på ett offentligt påhopp :tummenupp

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Nog för att silly season-trådar brukar vara roliga, men den här tar verkligen priset. Fortsätt, gott folk. :hihi

sandstream

Guest
Nyteknik skrev:
Huvudet på spiken. Vilken människokännare.
Så var vi där igen, ett kort menigslöst svar i brist på något vettigt.
Du ska ha "cred" för att du håller stilen iaf :tummenupp

Men nu TYCKER JAG att vi återgår till ämnet.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Att anklaga folk för att vara kommunister för att man tycker olika
i frågan om racingsförares kvaliteter och motorteknik säger väl mer
om den som ropar än den som är utpekad.

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Nu är det dags att logga ut ett par veckor..En tråd som började bra förstörs ALLTID. Och det märkliga är att det nästan alltid är av samma personer.

Håll Er till ämnet, det finns trots allt forumfolk som är intresserade av Silly Season, och inte av Era personliga påhopp.

Hej då!

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Gixxer 1000
Biaggi

Någon som vet vilken tid Biaggi kommer uttala sig idag?

Är ju trots allt denna trådens framtid som står på spel :hihi

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
zorro100 skrev:
Någon som vet vilken tid Biaggi kommer uttala sig idag?

Är ju trots allt denna trådens framtid som står på spel :hihi
Det han skulle uttala sig om sket sig ju, turligt nog.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...