När Björn Borg fortfarande var en av de bästa tennispspelarna så togs han ut i DC och när han lade av så gjorde han inte det. Tankevurpa?2ono skrev:Du har nu gjort en tankevurpa.
Ungefär som att Björn Borg vann wimledon 5 ggr och självklart ska han tas ut i sveriges DC lag i tennis med träracket hej hoppsan.![]()
Jag förstod ditt resonemnag kring varför de får kontrakt men du motsäger fortfarnade dig själv i det att du säger det är bra att Biaggi inte får kontrakt, eftersom man inte ska få kontrakt på sina meriter eller sponsorer, medan det är bra att Tamada och Checa får kontrakt, för att de inte säger att hojen de kör är skit och för att han är japan och har en stor sponsor i ryggen.2ono skrev:Spekulerade i en rimlig saklig förklaring varför just Checa och Tamada har kontrakt och inte Biaggi , Inte att de skulle vara bättre förare.
2ono skrev:Jag tror HRC vet bättre än dig och dina taliban lakejer på SH vad som är bäst för dom.2ono skrev:Jag skiter i HRC. Jag vill se de bästa förarna i VM, inte de bästa och en hög med utfyllnadsförare.
Visst får jag acceptera faktum eftersom jag inte signar förare åt något team öht men fortfarande så är det min åsikt att man i ett VM ska köra på grund av sin körförmåga och inte pga nationalitet eller tvåtaktshistoria. Max Biaggi är en av världens just nu absolut snabbaste förare och jag tycker det är för djävligt att företagspolitik ska bestämma att jag ska få se på sämre förare än vad som är möjligt i VM. Men om du tycker att Checa, Tamada etc har mer i VM att göra än MAx så står det dig fritt.2ono skrev:Sedan kan ni hylla era gamla 2T hjältar till förbannelse , utvecklingen går framåt utan the roman emperor.
Förstår inte att ni krampaktigt håller kvar i det förflutna och lever i blåröks nostalgins värld och inte kan acceptera faktum.