Chris Ash
Kapten Gars
Det var bättre förr.....
Gustav O skrev:Kostnaderna för MotoGP är ett rellt problem för kalssens överlevnad och inte blir det billigare till 2007 när alla måste ha nya grejor....
2ono skrev:Fast så länge dom bästa förarna finns med och bjuder på högkvalitets underhållning så är majoriteten nöjda.
Vem vill se Battaini bli varvad på en Blata WCM ?
Axxexs skrev:Jag tror det finns en risk att man sätter en max-gräns för startande i 250cc också.
Typ max 24st startande där med för att man ska kunna ta deras startavgiftsersättning och ge till MotoGP...
Boris JR skrev:Jag vill, det är kul att titta på framförallt då man besöker arrangemangen, det är ju inte direkt så att battaini kör långsamt, jag tycker en del av behållningen är att se många förare med olika körstilar på många olika maskiner....
Fast sen är ju inte jag medelpubliken heller......
Cardoso lär göra underverk på Ducatin och säkert ta en och annan pallplats nästa år.RedBaron skrev:
Gissa.Nyteknik skrev:Cardoso lär göra underverk på Ducatin och säkert ta en och annan pallplats nästa år.
![]()
![]()
Varför får inte Biaggi plats där?
För att teamchefen är orolig över att hans personal ska bli ledsen när Biaggi inte är nöjd?valmers skrev:Gissa.
Nyteknik skrev:För att teamchefen är orolig över att hans personal ska bli ledsen när Biaggi inte är nöjd?
Det är en alldeles för tråkig lösning ju. D´Antin tycker som alla andra att Biaggi är en gnällkuk som inte skulle göra bättre resultat än Hoffmann och Cardoso...Axxexs skrev:Biaggi röker bara Camel. Hos Ducati röker man Marlboro..
Teoretiskt finns det väl också en risk att de "sämre" tillverkarna kanske överger MotoGP helt om det inte kan se att det ger något ekonomiskt plus.xyx skrev:Det skulle väl i praktiken snarare medföra att reglerna görs om/det startas en ny serie?
Jag anar en rejäl dos ironiGustav O skrev:Det är en alldeles för tråkig lösning ju. D´Antin tycker som alla andra att Biaggi är en gnällkuk som inte skulle göra bättre resultat än Hoffmann och Cardoso...
Ah, visst ja.Axxexs skrev:Biaggi röker bara Camel. Hos Ducati röker man Marlboro.
Nyteknik skrev:Ah, visst ja.
Har ni tänkt på att ingen av de som sponsras av cigarettproducenter faktiskt röker?
![]()
Axxexs skrev:Dom är seriösa idrottsmänn!![]()
Sen finns det oseriösa med som dessutom är emot tobaksreklam..http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=115149
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |