dn-L
Office Linebacker
Va?gammal seriös familj barn gift kottar Volvo ölmage äktenskapkatastrofer familjelyckan barn framtidsutsikter ansvar
Va?gammal seriös familj barn gift kottar Volvo ölmage äktenskapkatastrofer familjelyckan barn framtidsutsikter ansvar
när en kvinna tittar på dig som far till sina barn...vad har Du för framtidsutsikter? Looser som leker frigolith eller ngn som visar ansvar ? Detta var ett lite tips.
Efter trettio är man inte singel, man är ensam.
Efter trettio är man inte singel, man är ensam.
Nä värre, han är 21.
Jag föredrar att använda mäklaruttrycket "Fristående"
"Fristående kille i behov av reparation, stadigt byggd, men med antydan till röta, givetvis gisten och sned och knarrar lite när man går, men en gammaldags rustik charm står kanske att finna efter en uppfräschning..."
Välvårdad klassisk högmilare, något sliten inredning och glapp i vissa leder, skattad men inte uppskattad, absolut inget för den "händiga kvinnan"
Du glömde "endast tjejkörd"
Du glömde "endast tjejkörd"
Helvete...Ahh, förlåt, jag skulle ju kunna ta bort det där inlägget så du får stanna i garderoben, men nu är det ju redan citerat två gånger
Regler är till för att brytas
Vuxen omskrivning av "pga att jag är en kåtbock".
Gardiner?Finns ju stora fördelar med att vara singel, man behöver tex inte byta gardiner förren dom går sönder
Ja men tänk att det verkligen ÄR på det viset. Vi människor är rätt förutsägbara egentligen och följer verkligen samma mönster i mångt och mycket.
Sen finns det såklart undantag och allt det där. Men vissa saker ÄR bara.
Samma om man går ut på krogen och är upptagen, då är det minsann folk som prackar på en sina telefonnr vare sig man vill ha dom eller inte.
Men går man ut och är singel, och inte vill något hellre än att någon ska ge en sitt telefonnr. nog fan blir man utan.
Lixom lagen om allt tvärtemotsomdetskavara.
Man måste nog ha distans och acceptera faktumet innan faktumet är villigt att ändra på sig. Alltså man måste vara confident med sin egen ensamhet om någon ska orka med att skingra den.
//M
Men jag ligger i hårdträning nu, har redan klarat 6 veckor som singel
Hmm det här kände jag igen mig i..
Hade för ett halvår sen en diskusion om att jag är singel å killar å allt va de va me en ganska nybliven kollega.. hon öser mig me komplimanger om att jag e så bra tjej och jag kommer hitta någon snart, sen efter ett tag så säger hon "men har nån varit singel i mer en 1 år så e de ju nå fel på personen" varpå jag svara, jaha åh va e de för fel på mig då? Va då svarar hon och låter förvånad, ja jag har ju varit singel i snart 4 år nu..??
Hon blev ganska stum sen och visste inte riktigt vad hon skulle säga sen efter ett tag " jag men de e ju bara för att du inte hittat någon som e tillräckligt bra för dig" haha
Lite roligt fakiskt.
Jag har själv en åldersgräns på 25 mini, så hoppas inte äldre killar bara e skit (bara en ålder men gillar inte småpojkar iaf )
Ännu ett bevis på att tala är silver och tiga är guld. Din kollega då alltså.
Har du nu sagt A så tror jag en del hoppas på att du säger B. Vad är max-gränsen?
Och det är verkligen inte lätt att hitta rätt. Men hellre singel och har möjlighet att hitta det, än att vara i ett halvkasst förhållande.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|