Plåthinken
Tappat barn
Precis min mening.
Dock så anser jag ju att är man normalbegåvad lyckas man byta en lampa, vare sig man är ingenjörsutbildad eller tappad på huvet.
Precis min mening.
Dock så anser jag ju att är man normalbegåvad lyckas man byta en lampa, vare sig man är ingenjörsutbildad eller tappad på huvet.
Normalbegåvad om man lyckas byta en lampa? Det borde väl till o med en veggie klara av ellä? Avskyr folk med tummen mitt i handen. Klarar man inte av att göra de mest simpla saker som det medför att göra när man bor i lägenhet borde man kanske fundera på att flytta in i ett gruppboende.
Normalbegåvad om man lyckas byta en lampa? Det borde väl till o med en veggie klara av ellä? Avskyr folk med tummen mitt i handen. Klarar man inte av att göra de mest simpla saker som det medför att göra när man bor i lägenhet borde man kanske fundera på att flytta in i ett gruppboende.
Ta't inte så hårt, jag har slagit i skallen många gånger. Blir inte mycket dummare av det, men ont gör det!
Alltså... Nu beror det lite på vad vi pratar för lampor. Snackar vi taklampor så kan det vara förjävla svårt om man inte är så lång och barstolarna inte är höga nog...
Nja, nu vrider du på't lite.
Jag sa inte att man blir normalbegåvad för att man lyckas byta lampan, utan att om man är normalbegåvad borde man inte misslyckas, inte samma sak.
Alltså... Nu beror det lite på vad vi pratar för lampor. Snackar vi taklampor så kan det vara förjävla svårt om man inte är så lång och barstolarna inte är höga nog...
När det gäller dig tror jag att du har koll på både dina brister och dina tillgångar. Du kommer säkert att ta dig an dina utmaningar med gott mod. Vilka dom än är.
Agile har säkert rätt i att en stor del inte har någon självkritik, men det kommer
Det bara att ta tjuren vid hornen innan den spetsar en
Den gör det säkert inte på något trevligt ställe
Jag tror på ungdomens driv, helt klart.. Lite naivitet är vad som driver fram galna idéer som blir framgångssagor
Däremot tror på ödmjukhet inför de uppgifter man möter, något nyexade ofta verkar sakna i tron om att deras VG är värt mer än all erfarenhet i världen.. Men det brukar gå rätt fort för folk att komma ned på jorden
Med hänvisning till den asdryga bruden i helgen som var totalt övertygad om sin egen förträfflighet så tror jag hennes chanser att bli nåt är betydligt mindre än för en vän till mig som läser ungefär samma utb. (Y) men som bara tycker det är roligt och inte alls är särskilt självsäker på vad hon kan leverera längre fram. Den ödmjukheten ger också en insikt om att det finns dem som är bättre på vissa saker, och att dessa då bör få förtroendet att sköta det. Betydligt bättre egenskaper för en framtida chef än den med hybris!
Tog du åt dig
Det är då man ställer en pall på en stol eller ett bord eller dylikt. Man kan om man vill.
Det låter ju livsfarligt! Tror det är säkrare att be grannen om hjälp...
Det låter ju livsfarligt! Tror det är säkrare att be grannen om hjälp...
En ingenjör löser problemen i teorin
Jag har kalkylerat på allt så det är bara att hitta någon som är praktiskt lagd. En lampa är liksom inte samma sak som en bil.
En kompis och jag diskuterade om ingenjörer när vi pluggade, vi kom fram till att om man inte kan fixa en punktering på en cykel så borde man inte få kalla sig ingenjör.
En kompis och jag diskuterade om ingenjörer när vi pluggade, vi kom fram till att om man inte kan fixa en punktering på en cykel så borde man inte få kalla sig ingenjör.
Jag lever efter uttrycket "jag kan själv"
Jag tror på ungdomens driv, helt klart.. Lite naivitet är vad som driver fram galna idéer som blir framgångssagor
Däremot tror på ödmjukhet inför de uppgifter man möter, något nyexade ofta verkar sakna i tron om att deras VG är värt mer än all erfarenhet i världen.. Men det brukar gå rätt fort för folk att komma ned på jorden
Med hänvisning till den asdryga bruden i helgen som var totalt övertygad om sin egen förträfflighet så tror jag hennes chanser att bli nåt är betydligt mindre än för en vän till mig som läser ungefär samma utb. (Y) men som bara tycker det är roligt och inte alls är särskilt självsäker på vad hon kan leverera längre fram. Den ödmjukheten ger också en insikt om att det finns dem som är bättre på vissa saker, och att dessa då bör få förtroendet att sköta det. Betydligt bättre egenskaper för en framtida chef än den med hybris!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |