Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Uppenbarligen. Eller så är dom smarta nog att fly ;)



Har inte stött på den än! Men ge mig den största! :smasha


Det kan ju vara som du säger att de är för smarta för att tycka det är värt att anta utmaningen :D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Varför ska tjejer jämnt ha renoveringsobjekt? Som tex en tjejkompis har iaf tio killar som är intresserade, då väljer h
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Varför ska tjejer jämnt ha renoveringsobjekt? Som tex en tjejkompis har iaf tio killar som är intresserade, då väljer hon den som två dagar innan fick henne att va så arg/besviken/ledsen att hon inte ville veta av honom.
Att det dessutom är en svartsjuk skuldsatt tryckare som spenderat senaste tio åren i bråkiga förhållanden och har gjort sig ovän med alla runt sig gör det bara ännu konstigare?

Är långt ifrån ända tjejen som gör så, varför välja nått man måste inse blir problem? Vad lockar? Faran? Chansen att styra upp? Att jämnt framstå som bättre halvan
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Varför ska tjejer jämnt ha renoveringsobjekt? Som tex en tjejkompis har iaf tio killar som är intresserade, då väljer h

Ha ha ha det finns väl killar som gillar renoveringsobjekt också. Tror inte det är ett kvinnligt drag.
Folk är dum i huvudet. Varför vill man ha någon som vill ha renoveringsobjekt?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varför ska tjejer jämnt ha renoveringsobjekt? Som tex en tjejkompis har iaf tio killar som är intresserade, då väljer hon den som två dagar innan fick henne att va så arg/besviken/ledsen att hon inte ville veta av honom.
Att det dessutom är en svartsjuk skuldsatt tryckare som spenderat senaste tio åren i bråkiga förhållanden och har gjort sig ovän med alla runt sig gör det bara ännu konstigare?

Är långt ifrån ända tjejen som gör så, varför välja nått man måste inse blir problem? Vad lockar? Faran? Chansen att styra upp? Att jämnt framstå som bättre halvan

Det undrar jag också. :va :dummer

Ha ha ha det finns väl killar som gillar renoveringsobjekt också. Tror inte det är ett kvinnligt drag.

Är inte säker där. Känner åtminstone inte igen mig själv i det.
Fattar liksom inte varför, enda jag kan tänka mig är väl om man inte tror man är värd/kan få bättre.
Men då har man ju andra bekymmer; Även om det ju kan stämma i vissa fall, men det blir fan inte bättre av att känna/tänka så.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Är inte säker där. Känner åtminstone inte igen mig själv i det.
Fattar liksom inte varför, enda jag kan tänka mig är väl om man inte tror man är värd/kan få bättre.
Men då har man ju andra bekymmer; Även om det ju kan stämma i vissa fall, men det blir fan inte bättre av att känna/tänka så.

Att du inte känner igen dig själv i det betyder ju inte att det beteendet inte finns hos andra.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ha ha ha det finns väl killar som gillar renoveringsobjekt ocklså. Tror inte det är ett kvinnligt drag.
Folk är dum i huvudet. Varför vill man ha någon som vill ha renoveringsobjekt?

Nja inte alls i samma grad iaf, de e skilnad på charmig patina och ramsne lixom...

No shit de blir man jämnt påmind om!
Där slog du huvudet på spiken, mitt intresse sjönk ordentligt där iaf!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det undrar jag också. :va :dummer



Är inte säker där. Känner åtminstone inte igen mig själv i det.
Fattar liksom inte varför, enda jag kan tänka mig är väl om man inte tror man är värd/kan få bättre.
Men då har man ju andra bekymmer; Även om det ju kan stämma i vissa fall, men det blir fan inte bättre av att känna/tänka så.

Tro mig hon vet de, självförtroende finns de gott om! Självkänsla däremot. ..
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag gissar på att man saknar mamma och vill ha någon som tar hand om en :fakta

Haha stämmer nog på många av låtsas tuffingarna!

Stämmer delvis på mig då jag är mindre vårdslös när jag är i ett förhållande eftersom som jag blir påmind att nån faktiskt bryr sig om min hälsa (vilket är mer än jag gör emellanåt)
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Haha stämmer nog på många av låtsas tuffingarna!

Stämmer delvis på mig då jag är mindre vårdslös när jag är i ett förhållande eftersom som jag blir påmind att nån faktiskt bryr sig om min hälsa (vilket är mer än jag gör emellanåt)

Så finns det de som har lite distans och de som inte har det. Du har ju det uppenbarligen. :)
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Tro mig hon vet de, självförtroende finns de gott om! Självkänsla däremot. ..

Självförtroende kan det finnas gott om på utsidan utan att det egentligen finns på insidan. Min personliga erfarenhet är snarare att de med bra självförtroende på riktigt inte har något behov av att visa det utan brukar vara väldigt ödmjuka och förstående personer.

Dock kan såna val av partners mycket väl vara ett självskadebeteende. Det är inte alla som skär sig eller sväljer tabletter, det finns bra många sätt att skada sig själv psykiskt på, mer eller mindre medvetet.
 

Tjita1

Guest
Okej, hoppas du lär dig hantera det helt någon dag. :)

Finns det ett universitet på Orrholmen?! Hade jag ingen aning om...

Det är inte ett universitet utan mer som en skola för dom som inte pallar universitetet.. :) Universitetet för vanligt folk, Folkuniversitetet. Dom har två YH-utbildningar, Drifttekniker och Energi- & fastighetstekniker, där jag går den förstnämnda.
 

Tjita1

Guest
Idag är jag glad, jag lyckades äntligen få tag på dom där förbannade hyllbärarna jag behöver för att sätta ihop min TV-bänk. På Jysk av alla ställen, där bänken faktiskt ursprungligen är köpt, dock i Skåne för typ 10 år sedan. Men nu kan jag äntligen plocka ihop min hemmabio och få lite ordning här, kul!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Självförtroende kan det finnas gott om på utsidan utan att det egentligen finns på insidan. Min personliga erfarenhet är snarare att de med bra självförtroende på riktigt inte har något behov av att visa det utan brukar vara väldigt ödmjuka och förstående personer.

Dock kan såna val av partners mycket väl vara ett självskadebeteende. Det är inte alla som skär sig eller sväljer tabletter, det finns bra många sätt att skada sig själv psykiskt på, mer eller mindre medvetet.

Precis självförtroende är det man visar och glr självkänsla är det man innerst känner har jag fått lära mig :)
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Det är inte ett universitet utan mer som en skola för dom som inte pallar universitetet.. :) Universitetet för vanligt folk, Folkuniversitetet. Dom har två YH-utbildningar, Drifttekniker och Energi- & fastighetstekniker, där jag går den förstnämnda.

Aha, se där ja. :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top