Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det är nicka medhållande smajlyn ju!

Sen kanske jag är lite knepigt funtad ändå.
:)

Jamen på min telefon där smajlisarna rör sig sparsamt och hackigt syntes först bara grundsmajlien, dvs det lite mindre huvet med en mörkare gul ton som är samma som brinnerupp, därav min förvirring... :D

Mitt intryck av dig är att du iallafall har en del vettiga inslag, hade nog inte mått dåligt (fyllesjuka ej inräknat) av att ta en öl och stifta vidare bekantskap med dig :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag blir avtänd om en kille är korkad så jag gör inte om misstaget att välja en ointelligent kille. En intelligent kille som inte är världens snyggast kan faktiskt bli riktigt snygg och sexig för att man tänder på ett helt annat plan.
Har man inte ett utbyte av att prata med den man lever med på en nivå som passar en så kommer det iallafall inte hålla i längden.

:bow Kunde inte hålla med mer! Nog för att det är trevligt att ligga med nån som ser jävligt bra ut, men jag behöver nog lite mer än så för att få ut något av ett förhållande.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Ingen på bygget som vill :fika?

Det är nästan löjligt.
Först hör man inget av en i övrigt jävligt trevlig chey som visade intresse för "dejt".
Av nästa blir man stenhårt dissad efter en timme av vad jag inbillade mig var riktigt trevligt samtal.
Bara för bli cockblockad från en av de hetaste utländska cheyorna på bygget av en holländsk chey.
För att sedan bli utskrattad (mysteriet löste sig btw, hon var god vän med en chey jag hade en flört med för ett tag sedan)

Och idag blev jag bjuden på bio av en söt chey (som jag flörtat lite light med), som när man kör sin home-run swing kläcker ur sig att hon har kille men bara ville ha sällskap på film.

Jag menar, vafan. Ge mig en sportslig iaf.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men välj nu någon av dem! Inte gråskala! Nu ska vi ha roligt! :hihi

Quasimodo.

Det är lättare och blir bättre totalt om man har nån vettig att prata med på altanen, så kan man knulla den snygga assistenten på jobbet istället :brynad!

Edit:

"Frun" kommer alltid vara smart, och den unga snygga assistenten kommer kontinuerligt uppgraderas till en yngre, snyggare version av den tidigare.

win-win

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Som enda medlem på SH har jag faktiskt lagt upp ett vettigt foto i profilen. Tänk om alla kunde göra så!

Jag har lagt bild både här och i Bilder på medlemmar tråden...måste man ha bild i profilen oxå. Höga krav du har. ;)

Det är nästan löjligt.
Först hör man inget av en i övrigt jävligt trevlig chey som visade intresse för "dejt".
Av nästa blir man stenhårt dissad efter en timme av vad jag inbillade mig var riktigt trevligt samtal.
Bara för bli cockblockad från en av de hetaste utländska cheyorna på bygget av en holländsk chey.
För att sedan bli utskrattad (mysteriet löste sig btw, hon var god vän med en chey jag hade en flört med för ett tag sedan)

Och idag blev jag bjuden på bio av en söt chey (som jag flörtat lite light med), som när man kör sin home-run swing kläcker ur sig att hon har kille men bara ville ha sällskap på film.

Jag menar, vafan. Ge mig en sportslig iaf.

Vill inte vara elak men kan du vara lite för desperat? Jag har varit härinne i en vecka nu och om jag inte är helt ute och cyklar har detta hänt på en vecka? :rolleyes:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jamen på min telefon där smajlisarna rör sig sparsamt och hackigt syntes först bara grundsmajlien, dvs det lite mindre huvet med en mörkare gul ton som är samma som brinnerupp, därav min förvirring... :D

Mitt intryck av dig är att du iallafall har en del vettiga inslag, hade nog inte mått dåligt (fyllesjuka ej inräknat) av att ta en öl och stifta vidare bekantskap med dig :)
Stöter du på mig?:skrämd:rumpanmotväggen

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Quasimodo.

Det är lättare och blir bättre totalt om man har nån vettig att prata med på altanen, så kan man knulla den snygga assistenten på jobbet istället :brynad!

Edit:

"Frun" kommer alltid vara smart, och den unga snygga assistenten kommer kontinuerligt uppgraderas till en yngre, snyggare version av den tidigare.

win-win

:hihi

Själv tror jag att jag gärna vill vara trogen. För det är inte speciellt intelligent att vara otrogen... :7peta

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
:hihi

Själv tror jag att jag gärna vill vara trogen. För det är inte speciellt intelligent att vara otrogen... :7peta

Nu gör du nåt konstigt, blanda ihop intelligens med moral och etik sådär :7peta

Jag är jäkligt duktig på att vara trogen, men om nån tredjepart (du) nu ska tvinga mig att välja mellan Linda Rosing eller Maud Olofsson så får man ju tumma på nåt ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu gör du nåt konstigt, blanda ihop intelligens med moral och etik sådär :7peta

Jag är jäkligt duktig på att vara trogen, men om nån tredjepart (du) nu ska tvinga mig att välja mellan Linda Rosing eller Maud Olofsson så får man ju tumma på nåt ;)

Vem av dom är den snygga?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vem av dom är den snygga?

Sant.. Försökte komma på den dummaste blondin jag visste..

Men Rosing va rätt snygg förut faktiskt. Lite som pamala Amdersson som gick från het till trasig.

Angelina Jolie är nog snart där fullt ut också. Hon var fantastiskt vacker innan hon re-designade sig till plastdocak

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Stöter du på mig?:skrämd:rumpanmotväggen

I wish, ibland känns det som att det hade varit fan så mycket lättare att vara gay... :( :bråkatmedexet...

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!