Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag vet inte hur många märkliga killar jag stöter på. Allvarligt, min kompis undrar var jag hittar alla dessa killar. Till och med han jag var lite nyfiken på visade sig vara märklig (synd för han är jävligt intelligent!) så nu har jag gett upp.

Eller så är det väl bara jag som är nåt slags idiotmagnet... :rolleyes:
Fast att tjejer dras till bad boys är väl inget nytt, speciellt som du redan gått ut med att du väljer efter utseende och inte intelligens ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fast att tjejer dras till bad boys är väl inget nytt, speciellt som du redan gått ut med att du väljer efter utseende och inte intelligens ;)

:hihi

Nä men han som var intelligent var ändå inte nåt att ha. Jag har pratat med flera killar med mer än sex bakom pannbenet men det är ändå nåt med dem som gör att de failar.

(Jag går inte enbart efter utseendet heller, det ska helst vara hjärna och snygghet kombinerat men det ultimata existerar ju inte så jag får gå efter gråskalan).

Men jag blir sjukt bitter när någon kille hintar/säger att de är på samma nivå som mig men ändrar sig sen och låtsas som ingenting. Det är ju därför jag tar alla som skitstövlar först :fakta

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Nja samma spann & samma spann är väl inte helt rättvist. Men samma så till vida att jag hade inte stoppat picken i nån av dem.
:)

"I wouldn't fuck her with YOUR dick!" :D

GE MIG MIN TID TILLBAKA!!! Alla 10 minuter det tog att läsa igenom de senaste sidorna. :huvet

Vem dödade tråden? Och varför? Geez... :dummer

All denna seriositet har jag nog av där ute i stora världen utanför SH och Singeltråden. :död

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
"I wouldn't fuck her with YOUR dick!" :D

GE MIG MIN TID TILLBAKA!!! Alla 10 minuter det tog att läsa igenom de senaste sidorna. :huvet

Vem dödade tråden? Och varför? Geez... :dummer

All denna seriositet har jag nog av där ute i stora världen utanför SH och Singeltråden. :död

Det kommer att gå över. När du vaknar imorrn är det som bortblåst. :krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Nä men han som var intelligent var ändå inte nåt att ha. Jag har pratat med flera killar med mer än sex bakom pannbenet men det är ändå nåt med dem som gör att de failar.

(Jag går inte enbart efter utseendet heller, det ska helst vara hjärna och snygghet kombinerat men det ultimata existerar ju inte så jag får gå efter gråskalan).

Men jag blir sjukt bitter när någon kille hintar/säger att de är på samma nivå som mig men ändrar sig sen och låtsas som ingenting. Det är ju därför jag tar alla som skitstövlar först :fakta

Jag är väl kanske lite för godtrogen då, har haft två förhållanden i mitt "vuxna" liv varav det ena varade ett år och det andra varade nästan sex. Bägge gångerna var allt bra till en början, sen visar det sig med tiden att det finns stora fel som inte uppenbarat sig förrän då (eller som jag bara misslyckats med att se). I båda fallen var det jag som avslutade det hela när allvarlighetsgraden på felen blev ohållbar och båda gångerna har det varit sjukt jobbiga uppbrott... Det senaster inte ens helt uträtt och det tär fan illa på mig... Så om du har en förmåga att välja fel snubbar så har Väl jag densamma för tjejer... :gnissla suck, jag ska fan bli eremit. Pallar inte med relationsstrul mer. Orkar inte...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Skärpning nu... :smasha

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk HD1359958596.938056.jpg
    ImageUploadedByTapatalk HD1359958596.938056.jpg
    55.7 KB · Visningar: 66

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Tråkig måndagsdiskussion eller, Ricken? :)

Ja, vad fan "liksom".
Sluta var så jävla bittra. Ni hade väl förhoppningsvis "kul" med den ni nu var med?

Kom ihåg det då och skit i resten.

Hångla upp nån annan bara för kul och gör sånt ni vill göra.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1

Du menar helt enkelt att du inte TRÄFFAT mig än bara? :) :D Ja jag är sjukt ödmjuk

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Jag vet inte hur många märkliga killar jag stöter på. Allvarligt, min kompis undrar var jag hittar alla dessa killar. Till och med han jag var lite nyfiken på visade sig vara märklig (synd för han är jävligt intelligent!) så nu har jag gett upp.

Eller så är det väl bara jag som är nåt slags idiotmagnet... :rolleyes:

Världen är full av idioter, så inte konstigt att endel bara träffar sånna därefter... Sen kan de ju också va så som vissa påstår, att man helt enklet dras dit av nån anledning ..

Mina vänner tycker också att jag ibland kan vara en magnet för idioter...Om jag ransakar mig själv, så får jag faktiskt skylla mig själv i några av fallen;) Ung och dum är ett bra utryck... Så man lär sig så länge man lever...

Min nya lärdom är att 30 års kriser är fan inte att leka med...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Om man aldrig träffar på några idioter, innebär det att man själv är idioten då?

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Det är uppenbarligen nästan omöjligt att få tag på en korsning av Stephen Hawking (hjärna) och Jensen Ackles (kropp)...

Jag må vara för ung för att ge upp men jag vägrar leta. Kommer det nån upp så visst. Annars skiter jag i det. Livet kan fortsätta vara en fest! :fyllisar

Tyvärr har jag nog inte vägarna förbi på ett tag. :hihi

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Du menar ytlig? :tungan

Jag har gått och blivit ytlig, det kan jag erkänna. Det finns en del anledningar som jag inte vill gå in på här.

Härligt! :ligga? :krama

Får jag frukost på sängen då? :mattias

Du menar helt enkelt att du inte TRÄFFAT mig än bara? :) :D Ja jag är sjukt ödmjuk

Ödmjuk är en bra egenskap. Någon jag besitter jag också :tummenupp

Världen är full av idioter, så inte konstigt att endel bara träffar sånna därefter... Sen kan de ju också va så som vissa påstår, att man helt enklet dras dit av nån anledning ..

Mina vänner tycker också att jag ibland kan vara en magnet för idioter...Om jag ransakar mig själv, så får jag faktiskt skylla mig själv i några av fallen;) Ung och dum är ett bra utryck... Så man lär sig så länge man lever...

Min nya lärdom är att 30 års kriser är fan inte att leka med...

Jag har funderat på det där. Jag är ung men inte dum så det argumentet faller ;) Det händer att jag i svaga ögonblick blir naiv och jag förbannar mig själv för det. Det är det enda felet jag gör.
Tacka vet jag de som faktiskt är vettiga :) Synd bara att det är många som blir friendzoned. Men vi ska inte sitta och beklaga detta för jag vill INTE ha någon! :fyllisar

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja, vad fan "liksom".
Sluta var så jävla bittra. Ni hade väl förhoppningsvis "kul" med den ni nu var med?

Kom ihåg det då och skit i resten.

Hångla upp nån annan bara för kul och gör sånt ni vill göra.

Jag är ju iaf inte bitter på tidigare förhållanden, jag är bara bitter ändå. :yoparty

Edit: Kan iofs bero på att jag inte tittat upp ur lösnummerträsket för någon betydelsefull mängd tid än så länge. :va

Last edited:

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Lite "tråkiga" men praktiska synpunkter :)

Hon kom på vad hon kände, o det var ju inte till min fördel. Fan.:död

Man planerar för mkt. :D Då date-ar man (o)lämplig. När jag träffade nuvarade hade jag inga planer alls. Kunde vara kul ett tag. Det var 16 år sedan.

Om man har the hots för sin fd. (och sannolikt åter blivande) "chef", hur löser man det?

Verkar som att hon också är nysinglad, men när man har som en professionell relation blir det så märkligt även om man skulle ha turen att träffas ute :/

Universitet: Tenta först date'a sen! Ingen på min intitution hade problem med att jag blev sambo med doktorand/assistent.
Näringsliv: Olika avdelningar. Väldigt vanligt med par där jag jobbar. Iof stans största arbetsplats.

I många fall slutar förhållanden med bråk om pengar, vem som ska ha vad (har ett exempel där de startade vcärldskrig över tvättmedlet).

Haha. Vi kom överens om radhus (08-omr) och bil. Men var osams om elvispen... :D

Att han ätit gratis och knappt betalat hyra på 4 år var en annan fråga.

Tips: Hade ett förhållande sambo/särbo (pga jobb). Vi satte in lika mkt på ett ICA-konto. Båda handlade sedan där vi råkade vara. Enkelt o rättvist.

Du e oxå för ung för att ge upp. :7peta

Det är du med. :7peta :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...