Ja jag börjar faktiskt bli en smula otålig.
Jamen du har ju inte sagt vilken sort du vill ha! Mer än att du inte behöver vattentätt eftersom du hävdar att du inte alls sover i badkaret.
Ja jag börjar faktiskt bli en smula otålig.
Jamen du har ju inte sagt vilken sort du vill ha! Mer än att du inte behöver vattentätt eftersom du hävdar att du inte alls sover i badkaret.
Jo. I den bästa svenska filmen någonsin.
*dum kommentar*
Måste försöka bli lite snällare. Börjar ju leva upp till mitt nick, gud förbjude.
Var köpte du den? Jag vill ha en likadan
Du menar att den bör textas eftersom de flesta i filmen talar skånska?
Titta han e glad igen.
Då tillhör jag ju skaran "icke-liggbara". Hmpf.
Åja, vi behöver inte förflytta oss till överdrifternas förlovade land. Vi kan väl nöja oss med 'Måttligt road' ?
Jag mår bättre av det. Tidigare var jag naiv och trodde gott om folk. Blev bara besviken och utnyttjad. Men tyck du att det är sorgligt, det är lugnt för mig
Fast saker är ju inte svart/vitt... du kan ju faktiskt se på folk rent neutralt och sedan låta de gå till "idiot / skitstövel"facket eller till "hyggliga / hunkar"facket.
Sitter och diskuterar med en kompis om intelligens och tilltalande utseende. Bägge kombinerat är ju rätt unikt.
Om ni måste välja en partner med antingen en snygg kropp eller intelligens att leva tillsammans med för resten av livet. Vad skulle ni välja?
Ska jag vara ärlig väljer jag en snygg man eftersom jag kan söka intellektuellt utbyte någon annanstans. En relation där jag inte vill ligga med mannen i fråga för han inte är snygg är inte tänkbart och jag vill inte vara otrogen.
Jag tänkte lite indirekt. Som intelligent vet man vad det kan bli för följder av en otrohet. Sen är en intelligent människa ofta väldigt logisk och otrohet är ju helt annat än logiskt egentligen. Även om otrohet skulle kunna vara förståeligt men det är inte logiskt att leva tillsammans med kvinnan man lovat att leva tillsammans med hela livet (iallafall försöka ) och ändå leka kalv ute på grönbetet.
Med den logiken så är det ju fullt logiskt att korkade snygga personer är otrogna... så vill du fortfarande välja snygg framför intelligent?
"Nej nej nej, du är väl inte en mupp. Hur tänker du nu, du är ju en helt normal, vanlig pojke. Precis som alla andra. Det är ingen som tittar snett på dig. Någonsin!" <----- Det hade varit rätt svar ifrån er, om ni undrar.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|