Slowroller
Skrämmer små barn
Det är du med.
Jag har inte gett upp, jag har bara kommit till insikt.
Det är du med.
Det kommer att gå över. När du vaknar imorrn är det som bortblåst.
DU LOVADE!!!
Jag vill ändå inte.
Attans o ja va precis på väg o posta de nytagna bilderna, riktigt snygga om ja får säga det själv...
Nåväl, note to self: På SH ska du INTE posta dina nakenbilder det uppskattas inte...
Skärpning nu...
Tack! Du är nog den enda som vågat säga det och jag har vart för frånvarande för att ha orkat.Ja, vad fan "liksom".
Sluta var så jävla bittra. Ni hade väl förhoppningsvis "kul" med den ni nu var med?
Kom ihåg det då och skit i resten.
Hångla upp nån annan bara för kul och gör sånt ni vill göra.
Om man aldrig träffar på några idioter, innebär det att man själv är idioten då?
Jag är inte övertygad... Jag tror att jag och min bästa killpolare hade kunnat bli det perfekta paret om Vi bara råkat tända på killar båda två. Vi hade haft lätt att komma överens och umgås och hade samtidigt fått sexbehovet tillfredsställt. Är det inte det som är det ultimata förhållandet, att man synkar med sin partner och är både älskare och bästa vänner? Men men, nu råkar ju både jag och hann vara straighta... Men Vi pratar ofta om att "man skulle gillat mansröv, då hade Vi gift oss direkt" då hade man ju liksom redan hittat den där personen, därav lättare. Det, plus att killar är lättare att förstå sig på men Nu ska man ju hitta någon som uppfyller inte bara vänskapskravet utan som också är av rätt kön och samtidigt tänder på en... Oddsen blir bara sämre...
bla bla bla bla sen visar det sig med tiden att det finns stora fel som inte uppenbarat sig förrän då bla bla bla bla
Bla bla bla blabla bla
Min nya lärdom är att 30 års kriser är fan inte att leka med...
Been there done that, men i längden i mitt fall så blev det en självuppfyllande profetia o den som led mest va ja själv. Har numer en öppnare inställning till folk, men det förhindrar inte att man är tydlig med när man inte uppskattar vad som sägs eller görs, vilket är nåt jag blivit bättre på utan att bli arg själv. Säger inte att det är så för dig, bara säger att man kan förändra sitt förhållningssätt över tiden...Jag mår bättre av det. Tidigare var jag naiv och trodde gott om folk. Blev bara besviken och utnyttjad. Men tyck du att det är sorgligt, det är lugnt för mig
Som enda medlem på SH har jag faktiskt lagt upp ett vettigt foto i profilen. Tänk om alla kunde göra så!Snarare du som borde undvika mej, annars riskerar du drabbas av en stark känsla av att vilja uppgradera.Ser en i spegeln varje morgon.
Sitter och diskuterar med en kompis om intelligens och tilltalande utseende. Bägge kombinerat är ju rätt unikt.
Om ni måste välja en partner med antingen en snygg kropp eller intelligens att leva tillsammans med för resten av livet. Vad skulle ni välja?
Ska jag vara ärlig väljer jag en snygg man eftersom jag kan söka intellektuellt utbyte någon annanstans. En relation där jag inte vill ligga med mannen i fråga för han inte är snygg är inte tänkbart och jag vill inte vara otrogen.
Jag är ung, jag tar intelligent framför vrålsnygg alla dagar o veckan. Å andra sidan kommer jag ju antagligen inte attraheras av någon som är riktigt ful oavsett hur smart hon är utan det finns ju grader av helvete. Man vill ju gärna ha någon som är lite lagom av varje, man vill ju helst kunna ha en konversation och ett socialt utbyte med sin partner utan att känna sig mentalt underlägsen och sådär. Och är hon ett supermensageni så skulle hon antagligen inte få nog med tankemässig stimulans av mig så... Och så vill man ju inte ha ett totalt jävla spån som man blir trött på så fort hon öppnar munnen, oavsett hur snygg hon är skulle jag ald rig stå ut någon längre stund om jag varje gång hon säger något tänker "jag vill inte leva på den här planeten längre". Möjligt att en riktigt het men råpuckad donna duger till ett ons, men troligen inte ens det. Lagom smart och lagom snygg tack
Jag blir avtänd om en kille är korkad så jag gör inte om misstaget att välja en ointelligent kille. En intelligent kille som inte är världens snyggast kan faktiskt bli riktigt snygg och sexig för att man tänder på ett helt annat plan.
Har man inte ett utbyte av att prata med den man lever med på en nivå som passar en så kommer det iallafall inte hålla i längden.
Om man aldrig träffar på några idioter, innebär det att man själv är idioten då?
DU LOVADE!!!
Vi kan säga så här: de flesta människor tänker någon gång "undrar om jag håller på att bli galen" en idiot kommer aldrig ens på tanken att fråga sig om han är en idiot... Besvarar det farbrors fråga?
Jag funderar inte på om jag håller på att bli galen, jag funderar på när de kommer för att hämta mig. http://www.youtube.com/watch?v=hnzHtm1jhL4
Jag hade en diskussion med en kopmis för ett tag sen. Jag fick inget bra svar.
Men så här är det, lite lagom stötande ämne att ta upp, men häng på bara.
Om man tittar på människor med olika utvecklingsstörnigar, Downs osv osv.
Dom är ju glad som fasen, garvar och sprätter runt. Dom har med alla säkerhet inte en aning om att dom har den utvecklingsstörningen. Dom tror säkert att deras pers assistenter är kompisar som kommer och hälsar på eller dyl.
Hur vet man då själv om man är en mupp?
Jag garvar så ofta jag bara kan, vaknar på morgon och tittar ut genom fönstret och det känns bra i magen bara av att det är en dag där ute.
Hur fan kan jag veta om jag är en mupp eller inte.
Är mitt jobb egentligen en tjänst som skapats för mig men egentligen inte har nån jävla betydelse för rikets överlevnad om det blir gjort eller ej?
Är mina "vänner" egentligen folk som får betalt för att titta till mig?
Och nu då när jag har fått en sambo, är han anställd för att sköta om mig på kvällarn, har jag blivit oresonlig och rabiat så dom inte törs låta mig vara själv?
Jag hade en diskussion med en kopmis för ett tag sen. Jag fick inget bra svar.
Men så här är det, lite lagom stötande ämne att ta upp, men häng på bara.
Om man tittar på människor med olika utvecklingsstörnigar, Downs osv osv.
Dom är ju glad som fasen, garvar och sprätter runt. Dom har med alla säkerhet inte en aning om att dom har den utvecklingsstörningen. Dom tror säkert att deras pers assistenter är kompisar som kommer och hälsar på eller dyl.
Hur vet man då själv om man är en mupp?
Jag garvar så ofta jag bara kan, vaknar på morgon och tittar ut genom fönstret och det känns bra i magen bara av att det är en dag där ute.
Hur fan kan jag veta om jag är en mupp eller inte.
Är mitt jobb egentligen en tjänst som skapats för mig men egentligen inte har nån jävla betydelse för rikets överlevnad om det blir gjort eller ej?
Är mina "vänner" egentligen folk som får betalt för att titta till mig?
Och nu då när jag har fått en sambo, är han anställd för att sköta om mig på kvällarn, har jag blivit oresonlig och rabiat så dom inte törs låta mig vara själv?
Off course you do Clownis lelle, off course you do...
Kissekatten, du får nog skynda att skicka över det där hästttäcket vi skulle modifiera som tvångströja åt Clown-skrället!!!
Är det inte kära Stellan. Han är en riktigt trevlig kille den där.
"Nej nej nej, du är väl inte en mupp. Hur tänker du nu, du är ju en helt normal, vanlig pojke. Precis som alla andra. Det är ingen som tittar snett på dig. Någonsin!" <----- Det hade varit rätt svar ifrån er, om ni undrar.
Nej nej nej, du är väl inte en mupp. Hur tänker du nu, du är ju en helt normal, vanlig pojke. Precis som alla andra. Det är ingen som tittar snett på dig. Någonsin!
Så då?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |