Singeltråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Attans o ja va precis på väg o posta de nytagna bilderna, riktigt snygga om ja får säga det själv... :rodnar

Nåväl, note to self: På SH ska du INTE posta dina nakenbilder det uppskattas inte... :fakta

Jag ska aldrig någonsin prova omvänd psykologi igen! Det funkar bara på människor i trotsålder. :huvet :gråta

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Skärpning nu... :smasha
:fakta

Ja, vad fan "liksom".
Sluta var så jävla bittra. Ni hade väl förhoppningsvis "kul" med den ni nu var med?

Kom ihåg det då och skit i resten.

Hångla upp nån annan bara för kul och gör sånt ni vill göra.
Tack! Du är nog den enda som vågat säga det och jag har vart för frånvarande för att ha orkat.

Om man aldrig träffar på några idioter, innebär det att man själv är idioten då?

Jag listade ut att jag var en idiot förut ganska enkelt. Gör jag idiotiska grejer? Ja. Säger jag idiotiska grejer till folk med flit? Ja. Tycker jag det är kul? JA! Därav, med tanke på att du jag vet att du skulle svara ja på alla de frågorna, är du en idiot! :D *idiot-five!*:yoparty

Ibland gör du det värt att hänga på den här tråden Ricken :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är inte övertygad... Jag tror att jag och min bästa killpolare hade kunnat bli det perfekta paret om Vi bara råkat tända på killar båda två. Vi hade haft lätt att komma överens och umgås och hade samtidigt fått sexbehovet tillfredsställt. Är det inte det som är det ultimata förhållandet, att man synkar med sin partner och är både älskare och bästa vänner? Men men, nu råkar ju både jag och hann vara straighta... Men Vi pratar ofta om att "man skulle gillat mansröv, då hade Vi gift oss direkt" :hihi då hade man ju liksom redan hittat den där personen, därav lättare. Det, plus att killar är lättare att förstå sig på ;) men Nu ska man ju hitta någon som uppfyller inte bara vänskapskravet utan som också är av rätt kön och samtidigt tänder på en... Oddsen blir bara sämre...

Jag håller helt med dig i detta...jag och min "sambo" (låtsas citationstecken) har diskuterat detta en hel del att vi vill hitta någon som är som oss. Eller så gifter vi oss med varandra och bor ihop och skaffar oss en varsin älskare att ha i sovrummet. Jag säger som hon sa till mig: Om vi gifter oss får hon vara hur otrogen hon vill. :tuttar

bla bla bla bla sen visar det sig med tiden att det finns stora fel som inte uppenbarat sig förrän då bla bla bla bla

Hur stora kan felen ha varit? Bråkade ni om vilket tvättmedel ni skulle ha? Hade du inga bakre fotpinnar? Gillade hon att tejpa fast dig vid lyktstolpar? Berätta mer. :)

Bla bla bla blabla bla
Min nya lärdom är att 30 års kriser är fan inte att leka med...

Jag förstår inte vart alla dessa ålderkriser kommer ifrån...vad är det folk är så rädda för...? Jag hade ingen 30 års kris och jag är säker på att det inte blir någon 40 års kris heller. Jag längtar faktiskt till min 40 års dag eftersom jag och min "sambo" ska överraska hennes syster/min bästa kompis i USA då och åka till Vegas. Jag kan fan knappt vänta.

Jag kan ha alla mina kriser samlade när jag ligger på dödsbädden för jag tänker fan i mig inte slösa värdefull tid med att krisa när jag är lycklig och lever. :):Bugar

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag mår bättre av det. Tidigare var jag naiv och trodde gott om folk. Blev bara besviken och utnyttjad. Men tyck du att det är sorgligt, det är lugnt för mig :tummenupp
Been there done that, men i längden i mitt fall så blev det en självuppfyllande profetia o den som led mest va ja själv. Har numer en öppnare inställning till folk, men det förhindrar inte att man är tydlig med när man inte uppskattar vad som sägs eller görs, vilket är nåt jag blivit bättre på utan att bli arg själv. Säger inte att det är så för dig, bara säger att man kan förändra sitt förhållningssätt över tiden... :)

Som enda medlem på SH har jag faktiskt lagt upp ett vettigt foto i profilen. Tänk om alla kunde göra så!Snarare du som borde undvika mej, annars riskerar du drabbas av en stark känsla av att vilja uppgradera.Ser en i spegeln varje morgon. :brynad

Haha, inge fel på självförtroendet här inte... Ska bli kul o se vad du kan bidra med i tråden! :D

Sitter och diskuterar med en kompis om intelligens och tilltalande utseende. Bägge kombinerat är ju rätt unikt.

Om ni måste välja en partner med antingen en snygg kropp eller intelligens att leva tillsammans med för resten av livet. Vad skulle ni välja?

Ska jag vara ärlig väljer jag en snygg man eftersom jag kan söka intellektuellt utbyte någon annanstans. En relation där jag inte vill ligga med mannen i fråga för han inte är snygg är inte tänkbart och jag vill inte vara otrogen.

Kompromiss, om du är tillsammans med någon som inte är lika smart eller rapp i käften så kommer du göra slarvsylta av stackarn efter ett tag... o utseende är relativt humor, intelligens och integritet tycker iaf jag. :crash

Jag är ung, jag tar intelligent framför vrålsnygg alla dagar o veckan. Å andra sidan kommer jag ju antagligen inte attraheras av någon som är riktigt ful oavsett hur smart hon är utan det finns ju grader av helvete. Man vill ju gärna ha någon som är lite lagom av varje, man vill ju helst kunna ha en konversation och ett socialt utbyte med sin partner utan att känna sig mentalt underlägsen och sådär. Och är hon ett supermensageni så skulle hon antagligen inte få nog med tankemässig stimulans av mig så... Och så vill man ju inte ha ett totalt jävla spån som man blir trött på så fort hon öppnar munnen, oavsett hur snygg hon är skulle jag ald rig stå ut någon längre stund om jag varje gång hon säger något tänker "jag vill inte leva på den här planeten längre". Möjligt att en riktigt het men råpuckad donna duger till ett ons, men troligen inte ens det. Lagom smart och lagom snygg tack :)

Bra sagt! :tummenupp

Jag blir avtänd om en kille är korkad så jag gör inte om misstaget att välja en ointelligent kille. En intelligent kille som inte är världens snyggast kan faktiskt bli riktigt snygg och sexig för att man tänder på ett helt annat plan.
Har man inte ett utbyte av att prata med den man lever med på en nivå som passar en så kommer det iallafall inte hålla i längden.

Var tillsammans med en kille för hundra år sedan och skulle förklara nåt för honom o använde ordet intution. Han tittade på mig med stora ögon: Intu-vadå?
Ridå...

Om man aldrig träffar på några idioter, innebär det att man själv är idioten då?

Vi kan säga så här: de flesta människor tänker någon gång "undrar om jag håller på att bli galen" en idiot kommer aldrig ens på tanken att fråga sig om han är en idiot... Besvarar det farbrors fråga? :näsblod

Hjälp mig å liva upp det då... jag gick bet när jag försökte så ja gick o la mig... :huvet

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag hade en diskussion med en kopmis för ett tag sen. Jag fick inget bra svar.

Men så här är det, lite lagom stötande ämne att ta upp, men häng på bara.

Om man tittar på människor med olika utvecklingsstörnigar, Downs osv osv.
Dom är ju glad som fasen, garvar och sprätter runt. Dom har med alla säkerhet inte en aning om att dom har den utvecklingsstörningen. Dom tror säkert att deras pers assistenter är kompisar som kommer och hälsar på eller dyl.

Hur vet man då själv om man är en mupp?

Jag garvar så ofta jag bara kan, vaknar på morgon och tittar ut genom fönstret och det känns bra i magen bara av att det är en dag där ute.

Hur fan kan jag veta om jag är en mupp eller inte.
Är mitt jobb egentligen en tjänst som skapats för mig men egentligen inte har nån jävla betydelse för rikets överlevnad om det blir gjort eller ej?

Är mina "vänner" egentligen folk som får betalt för att titta till mig?

Och nu då när jag har fått en sambo, är han anställd för att sköta om mig på kvällarn, har jag blivit oresonlig och rabiat så dom inte törs låta mig vara själv?

:arsele

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Dom är ju glad som fasen, garvar och sprätter runt. Dom har med alla säkerhet inte en aning om att dom har den utvecklingsstörningen. Dom tror säkert att deras pers assistenter är kompisar som kommer och hälsar på eller dyl.

Jag garvar så ofta jag bara kan, vaknar på morgon och tittar ut genom fönstret och det känns bra i magen bara av att det är en dag där ute.

Är mitt jobb egentligen en tjänst som skapats för mig men egentligen inte har nån jävla betydelse för rikets överlevnad om det blir gjort eller ej?

Och nu då när jag har fått en sambo, är han anställd för att sköta om mig på kvällarn, har jag blivit oresonlig och rabiat så dom inte törs låta mig vara själv?

För det första: :rofl
För det andra: Människor ser olika saker i livet, en del ser bara problemen och en del ser bara möjligheterna. De flesta ser dock lite av varje.
Och spelar det någon roll om du är sinnesslö? Du verkar ju trivas med det och berättar någon den hårda faktan för dig kanske du blir ledsen.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

Frågan är ju om det spelar någon roll. Är du lycklig så är det ju bra. Även om du är en lycklig idiot.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
"Nej nej nej, du är väl inte en mupp. Hur tänker du nu, du är ju en helt normal, vanlig pojke. Precis som alla andra. Det är ingen som tittar snett på dig. Någonsin!" <----- Det hade varit rätt svar ifrån er, om ni undrar. :mattias

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
"Nej nej nej, du är väl inte en mupp. Hur tänker du nu, du är ju en helt normal, vanlig pojke. Precis som alla andra. Det är ingen som tittar snett på dig. Någonsin!" <----- Det hade varit rätt svar ifrån er, om ni undrar. :mattias

Nej nej nej, du är väl inte en mupp. Hur tänker du nu, du är ju en helt normal, vanlig pojke. Precis som alla andra. Det är ingen som tittar snett på dig. Någonsin!

Så då?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Nej nej nej, du är väl inte en mupp. Hur tänker du nu, du är ju en helt normal, vanlig pojke. Precis som alla andra. Det är ingen som tittar snett på dig. Någonsin!

Så då?

Mimimimimimi.....

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S