Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nae nu ska jag försöka sova lite trots min stackars onda nacke, så vi hörs imorgon alla härliga knasbollar. :krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vaffan!

Dissa inte Maudan.. Hon är nog den skarpaste kniven i riksdagslådan (efter Bo Lundgren som tyvärr var medialt värdelös) på bra länge.

Är Bo en kvinna? :gnissla

JAG TAR TILLBAKA DET DÄR......EDIT EDIT EDIT...jag läste inte kniven, jag läste kvinnan OK!!:huvet:4skrika

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vaffan!

Dissa inte Maudan.. Hon är nog den skarpaste kniven i riksdagslådan (efter Bo Lundgren som tyvärr var medialt värdelös) på bra länge.

Nu får jag ju erkänna att jag blandat ihop Maud Olofsson med Mona Sahlin faktiskt. :3freak
Nej, jag skall inte uttala mig mer på den punkten, för jag är faktiskt inte insatt...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Nu får jag ju erkänna att jag blandat ihop Maud Olofsson med Mona Sahlin faktiskt. :3freak
Nej, jag skall inte uttala mig mer på den punkten, för jag är faktiskt inte insatt...

Sahlin är ju både dum och ful, så det går ju inte ihop sig ;)

Man kanske kan karma-kvota?

Om jag skjutsar över Mona Sahlin på nån som var elack på högstadiet, så kan jag få Paulina Neuding!! :banana

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Sahlin är ju både dum och ful, så det går ju inte ihop sig ;)

Man kanske kan karma-kvota?

Om jag skjutsar över Mona Sahlin på nån som var elack på högstadiet, så kan jag få Paulina Neuding!! :banana
Fast, det är ju rosing också, så det hade ju vart helt resonligt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nu gör du nåt konstigt, blanda ihop intelligens med moral och etik sådär :7peta

Jag är jäkligt duktig på att vara trogen, men om nån tredjepart (du) nu ska tvinga mig att välja mellan Linda Rosing eller Maud Olofsson så får man ju tumma på nåt ;)

Jag tänkte lite indirekt. Som intelligent vet man vad det kan bli för följder av en otrohet. Sen är en intelligent människa ofta väldigt logisk och otrohet är ju helt annat än logiskt egentligen. Även om otrohet skulle kunna vara förståeligt men det är inte logiskt att leva tillsammans med kvinnan man lovat att leva tillsammans med hela livet (iallafall försöka :rolleyes:) och ändå leka kalv ute på grönbetet.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag tänkte lite indirekt. Som intelligent vet man vad det kan bli för följder av en otrohet. Sen är en intelligent människa ofta väldigt logisk och otrohet är ju helt annat än logiskt egentligen. Även om otrohet skulle kunna vara förståeligt men det är inte logiskt att leva tillsammans med kvinnan man lovat att leva tillsammans med hela livet (iallafall försöka :rolleyes:) och ändå leka kalv ute på grönbetet.

Fast hade man tvingats välja mellan apful och smart, eller assnygg och hjärndöd så HADE det ju varit logiskt.

Äta kakan och ha den kvar är en beprövad strategi från det gamla Inka-riket ser du! :fakta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fast hade man tvingats välja mellan apful och smart, eller assnygg och hjärndöd så HADE det ju varit logiskt.

Äta kakan och ha den kvar är en beprövad strategi från det gamla Inka-riket ser du! :fakta

Att äta kakan och ha den kvar är ju rätt vanligt idag. Men vill du tumma på regeln så kör jag ju också på intelligent partner så kan jag ha lite spännande sex med någon hunkig snickare :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tröst: NEJ DET HADE INTE VARIT ENKLARE. :4skrika

Jag är inte övertygad... Jag tror att jag och min bästa killpolare hade kunnat bli det perfekta paret om Vi bara råkat tända på killar båda två. Vi hade haft lätt att komma överens och umgås och hade samtidigt fått sexbehovet tillfredsställt. Är det inte det som är det ultimata förhållandet, att man synkar med sin partner och är både älskare och bästa vänner? Men men, nu råkar ju både jag och hann vara straighta... Men Vi pratar ofta om att "man skulle gillat mansröv, då hade Vi gift oss direkt" :hihi då hade man ju liksom redan hittat den där personen, därav lättare. Det, plus att killar är lättare att förstå sig på ;) men Nu ska man ju hitta någon som uppfyller inte bara vänskapskravet utan som också är av rätt kön och samtidigt tänder på en... Oddsen blir bara sämre...

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag är inte övertygad... Jag tror att jag och min bästa killpolare hade kunnat bli det perfekta paret om Vi bara råkat tända på killar båda två. Vi hade haft lätt att komma överens och umgås och hade samtidigt fått sexbehovet tillfredsställt. Är det inte det som är det ultimata förhållandet, att man synkar med sin partner och är både älskare och bästa vänner? Men men, nu råkar ju både jag och hann vara straighta... Men Vi pratar ofta om att "man skulle gillat mansröv, då hade Vi gift oss direkt" :hihi då hade man ju liksom redan hittat den där personen, därav lättare. Det, plus att killar är lättare att förstå sig på ;) men Nu ska man ju hitta någon som uppfyller inte bara vänskapskravet utan som också är av rätt kön och samtidigt tänder på en... Oddsen blir bara sämre...

Du e som sagt för ung för att vara cynik och bitter!! Det är mitt jobb! :fatta!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Jag vet inte hur många märkliga killar jag stöter på. Allvarligt, min kompis undrar var jag hittar alla dessa killar. Till och med han jag var lite nyfiken på visade sig vara märklig (synd för han är jävligt intelligent!) så nu har jag gett upp.

Eller så är det väl bara jag som är nåt slags idiotmagnet... :rolleyes:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag vet inte hur många märkliga killar jag stöter på. Allvarligt, min kompis undrar var jag hittar alla dessa killar. Till och med han jag var lite nyfiken på visade sig vara märklig (synd för han är jävligt intelligent!) så nu har jag gett upp.

Eller så är det väl bara jag som är nåt slags idiotmagnet... :rolleyes:

Du e oxå för ung för att ge upp. :7peta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du e som sagt för ung för att vara cynik och bitter!! Det är mitt jobb! :fatta!

Åhnä, jag har haft min beskärda del av motgångar redan så ett visst mått av cyniscism är inte oväntat... ;) tvärtom, jag är förvånansvärt öppenhjärtad, tolerant och "klistra in valfri motsats till bitter och cynisk här" med tanke på vad jag varit med om... :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Du e oxå för ung för att ge upp. :7peta

Det är uppenbarligen nästan omöjligt att få tag på en korsning av Stephen Hawking (hjärna) och Jensen Ackles (kropp)...

Jag må vara för ung för att ge upp men jag vägrar leta. Kommer det nån upp så visst. Annars skiter jag i det. Livet kan fortsätta vara en fest! :fyllisar

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...