PippiT
Professionell mobbare
Nae nu ska jag försöka sova lite trots min stackars onda nacke, så vi hörs imorgon alla härliga knasbollar.
Vaffan!
Dissa inte Maudan.. Hon är nog den skarpaste kniven i riksdagslådan (efter Bo Lundgren som tyvärr var medialt värdelös) på bra länge.
Vaffan!
Dissa inte Maudan.. Hon är nog den skarpaste kniven i riksdagslådan (efter Bo Lundgren som tyvärr var medialt värdelös) på bra länge.
Är Bo en kvinna?
JAG TAR TILLBAKA DET DÄR......EDIT EDIT EDIT...jag läste inte kniven, jag läste kvinnan OK!!
Nu får jag ju erkänna att jag blandat ihop Maud Olofsson med Mona Sahlin faktiskt.
Nej, jag skall inte uttala mig mer på den punkten, för jag är faktiskt inte insatt...
Fast, det är ju rosing också, så det hade ju vart helt resonligt.Sahlin är ju både dum och ful, så det går ju inte ihop sig
Man kanske kan karma-kvota?
Om jag skjutsar över Mona Sahlin på nån som var elack på högstadiet, så kan jag få Paulina Neuding!!
Fast, det är ju rosing också, så det hade ju vart helt resonligt.
Nu gör du nåt konstigt, blanda ihop intelligens med moral och etik sådär
Jag är jäkligt duktig på att vara trogen, men om nån tredjepart (du) nu ska tvinga mig att välja mellan Linda Rosing eller Maud Olofsson så får man ju tumma på nåt
I wish, ibland känns det som att det hade varit fan så mycket lättare att vara gay... :bråkatmedexet...
Jag tänkte lite indirekt. Som intelligent vet man vad det kan bli för följder av en otrohet. Sen är en intelligent människa ofta väldigt logisk och otrohet är ju helt annat än logiskt egentligen. Även om otrohet skulle kunna vara förståeligt men det är inte logiskt att leva tillsammans med kvinnan man lovat att leva tillsammans med hela livet (iallafall försöka ) och ändå leka kalv ute på grönbetet.
Om du sätter Rosing i samma spann som Sahlin så är ju du skapt på ett helt annat sätt än mig.
Fast hade man tvingats välja mellan apful och smart, eller assnygg och hjärndöd så HADE det ju varit logiskt.
Äta kakan och ha den kvar är en beprövad strategi från det gamla Inka-riket ser du!
Nja samma spann & samma spann är väl inte helt rättvist. Men samma så till vida att jag hade inte stoppat picken i nån av dem.
Tröst: NEJ DET HADE INTE VARIT ENKLARE.
Jag är inte övertygad... Jag tror att jag och min bästa killpolare hade kunnat bli det perfekta paret om Vi bara råkat tända på killar båda två. Vi hade haft lätt att komma överens och umgås och hade samtidigt fått sexbehovet tillfredsställt. Är det inte det som är det ultimata förhållandet, att man synkar med sin partner och är både älskare och bästa vänner? Men men, nu råkar ju både jag och hann vara straighta... Men Vi pratar ofta om att "man skulle gillat mansröv, då hade Vi gift oss direkt" då hade man ju liksom redan hittat den där personen, därav lättare. Det, plus att killar är lättare att förstå sig på men Nu ska man ju hitta någon som uppfyller inte bara vänskapskravet utan som också är av rätt kön och samtidigt tänder på en... Oddsen blir bara sämre...
Jag är inte övertygad... Jag tror att jag och min bästa killpolare hade kunnat bli det perfekta paret om Vi bara råkat tända på killar båda två. Vi hade haft lätt att komma överens och umgås och hade samtidigt fått sexbehovet tillfredsställt. Är det inte det som är det ultimata förhållandet, att man synkar med sin partner och är både älskare och bästa vänner? Men men, nu råkar ju både jag och hann vara straighta... Men Vi pratar ofta om att "man skulle gillat mansröv, då hade Vi gift oss direkt" då hade man ju liksom redan hittat den där personen, därav lättare. Det, plus att killar är lättare att förstå sig på men Nu ska man ju hitta någon som uppfyller inte bara vänskapskravet utan som också är av rätt kön och samtidigt tänder på en... Oddsen blir bara sämre...
Jag vet inte hur många märkliga killar jag stöter på. Allvarligt, min kompis undrar var jag hittar alla dessa killar. Till och med han jag var lite nyfiken på visade sig vara märklig (synd för han är jävligt intelligent!) så nu har jag gett upp.
Eller så är det väl bara jag som är nåt slags idiotmagnet...
Du e som sagt för ung för att vara cynik och bitter!! Det är mitt jobb!
Du e oxå för ung för att ge upp.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari